کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316141 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اولین گوشی با دو نمایشگر در TENNA رؤیت شد

کمپانی نوبیا تجربه چندین ساله در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند دارد. گوشی‌های سابق این شرکت از جمله گوشی گیمینگ آن‌ها، Red Magic و نسخه ونگوگ Z18 این تجربه را ثابت می‌کند. خبرهای جدید به گوش می‌رسید که این کمپانی قصد دارد دوباره با تولید یک گوشی دیگر انقلابی به پا کند و همه چیز را به نفع خود بازگرداند. ویدئویی جدید در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که این نکته را ثابت می‌کند.
اولین گوشی با دو نمایشگر در TENNA رؤیت شد
ویدئوی تازه منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد که گوشی Nubia Z18S در رسانه TENNA رؤیت شده است و ثابت می‌کند که این گوشی تجربه افراد جامعه را به روندی جدید منتقل می‌کند. این گوشی دارای دو نمایشگر خواهد بود که دومین صفحه نمایش آن در پشت گوشی خواهد بود.

بر اساس اطلاعات لو رفته در TENNA، نوبیا برای دستگاهی با شماره مدل NX616J یک نمایشگر از جنس OLED در نظر گرفته است. این اولین دستگاهی خواهد بود که دو نمایشگر دارد و از E-Ink استفاده نکرده است. یکی از این نمایشگرهای این گوشی LCD به اندازه 6.26 اینچ با رزولوشن 1080x2280 است و دیگر نمایشگر روی آن 5.1 اینچی با رزولوشن 720x1520 پیکسل و از جنس OLED است. این نمایشگرها هر دو از لحاظ مورد استفاده قرار گرفتن کاملا مفید هستند.

با وجود اندازه‌هایی که رسانه TENNA منتشر کرده است مشخص شده که Z18S یک گوشی سنگین و بزرگ خواهد بود چرا که 178 گرم وزن دارد و اندازه‌های آن 154.1x73.3x8.65 میلیمتر است البته این نقطه ضعف به حساب نمی‌آید چرا که یک قطعه سخت‌افزاری نسبت به دیگر گوشی‌ها بیشتر دارد. با توجه به وجود دو نمایشگر در این گوشی باید انتظار داشت که باتری بزرگی را در این گوشی ببینیم که اطلاعات لو رفته نشان می‌دهد ظرفیت باتری Z18S به 3800 میلی‌آمپر ساعت می‌رسد.

بر اساس این گزارش، این گوشی یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت پردازش 2.649 گیگاهرتز خواهد داشت که به احتمال زیادچیپست آن Snapdragon 845 خواهد بود. این دستگاه با دو حافظه رم 4 و 6 گیگابایتی و دو نوع حافظه داخلی به ظرفیت 64 و 128 گیگابایتی تولید می‌شوند. اینگونه که به نظر می‌رسد و شواهد نشان می‌دهند، امکان اضافه کردن حافظه خارجی به این گوشی وجود ندارد. سیستم عامل Z18S به انتخاب سازندگان آن اندروید 8.1 Oreo است.

اولین گوشی با دو نمایشگر در TENNA رؤیت شد
هنوز باید منتظر شرکت نوبیا بمانیم تا تصاویر و اطلاعات رسمی این گوشی را در اختیار قرار دهد و یا آن را به صورت رسمی معرفی کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42876 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: باشگاه خبرنگاران تاریخ خبر: 1397/07/03 تعداد مشاهده: 2419
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر