کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316144 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مقایسه ظاهر iOS 12 و iOS 11 در آیپد

بالأخره iOS 12 به صورت رسمی منتشر شد که از این پس برخی محصولات جدید و البته قدیمی اپل می‌توانند آن را دانلود و نصب کنند. اگرچه رابط کاربری iOS 12 تقریباً با iOS 11 یکی است ولی در این بین هستند ویژگی‌های تازه و نکات جدیدی که بد نیست آنها را بشناسید. با سافت گذر همراه باشید.

اپل آیپد آیفون iOS iOS 11 iOS 12 آیفون ایکس آیپد پرو

اگر کاربران آیپد دستگاه خود را به iOS 12 آپدیت کرده‌اند، شاید متوجه ویژگی‌های جدید مخصوص به خود شده‌اند. محل قرارگیری ساعت در بالای صفحه نمایش تغییر کرده، مرکز کنترل آیپد با تغییراتی همراه بوده است و . . .

همه تغییرات جدید در رابط کاربری آیپدها باعث شد که ما فکر کنیم آینده این محصولات اپل چه خواهد شد؟ شایعات بر این مبنا دست به دست می‌شوند که اپل قرار است از نسخه جدیدی از آیپدهای پرو پیش از اتمام سال 2018 رونمایی کند و برخی نیز بر این باورند که به زودی شاهد ناچ در نمایشگر و تکنولوژی فیس آی‌دی در آیپدها خواهیم بود. به هر حال برخی ویژگی‌های موجود در آیپدها را می‌توان این‌گونه تفسیر کرد که شاید ناچ در صفحه نمایش آیپدهای آتی وجود داشته باشد. حال بیایید با نگاهی دقیق‌تر، ویژگی‌های جدید iOS 12 را در آیپدهای اپل بررسی کنیم.

نوار اعلانات تغییر کرده؛ آیا ناچ وجود خواهد داشت؟

اپل آیپد آیفون iOS iOS 11 iOS 12 آیفون ایکس آیپد پرو

شایعات حاکی از آن است که اپل قصد دارد در آیپد بعدی خود، تکنولوژی فیس آی‌دی را قرار دهد. البته با توجه به ضخامتی که فریم دستگاه دارد، می‌توانیم حدس بزنیم که آیا ناچ در صفحه نمایش را شاهد خواهیم بود یا خیر؟

به ظاهر رابط کاربری جدید نگاهی بیندازید. ساعت که همیشه در سمت راست بالای صفحه نمایش قرار داشت، حالا به گوشه سمت چپ انتقال داده شده است. ضمن اینکه اگر انگشت خود را از بالای نمایشگر به سمت پایین بکشید، می‌توانید مرکز کنترل را باز کنید. این ویژگی‌ها را به راحتی می‌توان در آیفون ایکس و دستگاه‌های معرفی شده بعد از آن مشاهده کرد.

بنابراین آیا می‌توانیم نتیجه‌گیری کنیم که آیپدهای پرو جدید ناچ دارند؟ هنوز مطمئن نیستیم اما ظاهر iOS 12 به‌گونه‌ای است که گویا طراحی شده برای وجود بریدگی در صفحه نمایش.

البته اپل می‌توانست تغییرات را به گونه‌ای همراه کند که ظاهر و عملکرد آیفون ایکس و آیپد شبیه هم باشد. در iOS 11، شرایط آنطور رقم خورده بود که آیفون‌ها و آیپدها ظاهر نرم‌افزاری متفاوتی با هم داشتند که البته تقریباً می‌توانیم با اطمینان خاطر بگوییم که هدف اصلی اپل این نیست. به همین دلیل است که iOS 12 به وجود آمده تا همه چیز را یکسان کند. حالا همچون آیفون ایکس، جای‌گیری ساعت، شیوه باز کردن مرکز کنترل و . . . ، در آیپد نیز دیده می‌شود که احتمالاً نشان می‌دهد اپل در یکی کردن رابط کاربری سیستم عامل دو محصول خود موفق بوده است.

اپل آیپد آیفون iOS iOS 11 iOS 12 آیفون ایکس آیپد پرو

اگر قرار است که ناچ در آیپدهای پرو وجود داشته باشد، باید مطمئن باشیم تبلت‌هایی را شاهد خواهیم بود که ضخامت کمتری دارند بدین منظور که این محصولات را راحت‌تر بتوانیم در دستان خود نگه داریم زیرا اگر یک آیپد ضخیم باشد، دیگر به بریدگی در صفحه نمایش نیاز ندارد.

رأی نهایی: احتمال وجود ناچ در صفحه نمایش آیپدها زیاد نیست

اپل آیپد آیفون iOS iOS 11 iOS 12 آیفون ایکس آیپد پرو

شیوه جدید بازگشت به خانه؛ خداحافظی با دکمه هوم و تکنولوژی تاچ آی‌دی

در iOS 11، ویژگی App Dock را شاهد بودیم که به کاربر اجازه می‌داد انگشت خود را از لبه پایین صفحه نمایش آیپد به سمت بالا بکشد تا چند کار را به صورت همزمان انجام دهد. با این کار، نوار تغییر دهنده اپلیکیشن باز می‌شد که در آنجا می‌توانستید همه نرم‌افزارهایی که اخیراً باز شده بودند را شاهد باشید. ضمن اینکه مرکز کنترل نیز در سمت راست وجود داشت.

البته این نوع رابط کاربری در ابتدا گیج‌کننده بود ولی پس از اینکه به آن عادت کردیم، دیگر سختی آن را از یاد بردیم. بنابراین فرمول استفاده از آن این‌گونه بود: کشیدن کوتاه انگشت در صفحه نمایش برابر بود با باز شدن App Dock و کشیدن بلند انگشت در صفحه نمایش برابر بود با اجرا نوار تغییر دهنده اپلیکیشن.

اما در iOS 12، شرایط حتی پیچیده‌تر نیز شد. حالا اگر انگشتان خود را کوتاه‌تر از پایین به سمت بالای صفحه نمایش بکشید، به صفحه هوم انتقال داده خواهید شد؛ دقیقاً شبیه آیفون ایکس. اگر می‌خواهید فقط App Dock اجرا شود و نرم‌افزار فعلی خود را نیز نبندید، باید انگشت خود را با سرعت کمتری به سمت بالا بکشید. بنابراین سریع کشیدن انگشت به سمت بالا یعنی انتقال به خانه و آرام کشیدن انگشت به سمت بالا یعنی اجرا شدن App Dock. ضمن اینکه اگر انگشت خود را از پایین به سمت بالا بکشید و تا نیمه‌های صفحه نمایش برسانید و انگشت را در همان‌جا نگه دارید، اپلیکیشن‌هایی که اخیراً باز کرده‌اید را شاهد خواهید بود.

اپل آیپد آیفون iOS iOS 11 iOS 12 آیفون ایکس آیپد پرو

به عبارت دیگر، کشیدن انگشت به سمت بالا سه کار انجام می‌دهد که شما برای دسترسی به هر کدام از آنها باید سرعت و میزان فاصله کشیدن انگشت را کنترل کنید تا به هدف مد نظر خود برسید. با این وجود، iOS 12 از iOS 11 نیز پیچیده‌تر شده به خصوص برای دستگاهی که دکمه فیزیکی بازگشت به خانه نیز دارد.

چنین ویژگی‌هایی را می‌توانیم اینگونه تفسیر کنیم که شاید در آیپدهای جدید، دیگر دکمه هوم فیزیکی را شاهد نباشیم و این یعنی انقلاب اپل در زمینه سخت‌افزار.

البته شاید کسی باشد که بگوید اپل این شیوه بازگشت به خانه را فقط و فقط به این دلیل اضافه کرد تا رابط کاربری آیفون‌ها و آیپدها را یکی کند. اما ما بر این باوریم که اپل اصلاً مجبور به انجام چنین کاری نبوده مگر اینکه می‌خواسته دکمه هوم فیزیکی را حذف کند.

رأی نهایی: این احتمال وجود دارد که آیپدهای جدید دکمه هوم نداشته باشند


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42893 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/07/06 تعداد مشاهده: 3304
سافت گذر