کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733701281 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316086 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

مشکلات هدفون های بلوتوثی و راه حل های آنها

مدتی است که استفاده از هدفون‌های بلوتوثی فراگیر شده و به خاطر قیمت مناسب و کیفیت صدا، افراد نیز معمولاً آنها را خریداری می‌کنند. ضمن اینکه از زمان معرفی ایرپادها توسط اپل، تقاضا برای هدفون‌های بلوتوثی حتی بیشتر نیز شده است. حالا این دستگاه علی رغم پیشرفت‌هایشان در زمینه تکنولوژی، مشکلاتی نیز دارند. ما سعی کرده‌ایم برخی از مشکلات رایج این وسایل را در این خبر آورده و راهکارهای آنها را نیز ارائه نماییم. با سافت گذر همراه باشید.

بلوتوث هدفون هدفون‌های بلوتوثی هدفون بلوتوثی

گوشی، هدفون‌ها را پیدا نمی‌کند

معمولاً این مشکل برای همه پیش می‌آید که گوشی هدفون بلوتوثی را پیدا نمی‌کند. راهکارهایی که در ادامه آمده، ممکن است مشکل شما را حل کنند.

ممکن است راهکار خنده‌داری باشد ولی برخی اوقات به سادگی رخ می‌دهد. حواستان باشد که بلوتوث گوشی را روشن کرده باشید.

چک کنید و ببینید آیا هدفون‌ها با سیستم عامل گوشی شما سازگاری دارند یا خیر. اگر از آیفون استفاده می‌کنید، مطمئن باشید که نسخه iOS 7 و بالاتر است و اگر سیستم عامل گوشی شما اندروید می‌باشد، ورژن آن باید 4.3 و بالاتر باشد.

از فاصله کم هدفون‌ها و گوشی اطمینان حاصل نمایید. حتماً باید برای اتصال اولیه، گوشی و هدفون‌ها در فاصله کمتر از یک متری هم‌دیگر باشند.

فرآیند پیشنهاد شده توسط شرکت تولیدکننده هدفون‌ها برای وصل کردن آنها را مطالعه کنید زیرا همه آنها با یک شیوه به گوشی وصل نمی‌شوند. اتصال برخی اوقات بسیار آسان است و فقط کافی است هدفون را روشن کنید و برخی اوقات پیچیده است. بنابراین برای حل مشکلات احتمالی، تمام جزئیات مربوطه به آنها را از دفترچه راهنما بخوانید.

هدفون‌ها یا گوشی را خاموش و روشن کنید. اگرچه این روش قدیمی است ولی اکثراً اوقات جواب می‌دهد.

همه دستگاه‌های بلوتوثی موجود را خاموش و یا حذف کنید زیرا در برخی مواقع ممکن است هدفون‌ها سعی کنند به یک دستگاه دیگر وصل شوند.

از مودم وای‌فای دوری کنید زیرا این احتمال وجود دارد که هدفون‌ها و مودم از یک نوع پرتو استفاده کنند.

هدفون‌های بلوتوثی مرتب قطع و وصل می‌شوند

بلوتوث هدفون هدفون‌های بلوتوثی هدفون بلوتوثی

هیچ چیز به غیر از قطع و وصل شدن‌های مکرر، باعث ناراحتی ما نمی‌شود. مثلاً در حال استفاده از آنها هستید و فایل صوتی مورد علاقه‌تان نیز در حال پخش شدن است که یک‌باره اتصال قطع می‌شود. برخی اوقات چند ثانیه طول می‌کشد که دوباره هدفون‌ها را وصل نمایید. خوشبختانه برای این مشکل نیز چند راهکار آسان وجود دارد:

حتماً در فاصله‌ای باشید که هدفون‌ها و گوشی بتوانند به یکدیگر متصل بمانند زیرا خارج شدن از رنج مناسب برای اتصال، آن هم با هدفون‌های بلوتوثی بسیار ساده است.

هر نوع اتصال بلوتوثی غیرضروری را قطع کنید. ممکن است دلیل قطع شدن اتصال بلوتوثی، تعدد دستگاه‌های متصل می‌باشد زیرا در یک لحظه همه آنها سعی می‌کنند به گوشی متصل شوند.

اطمینان حاصل کنید که باتری هدفون‌های بلوتوثی ظرفیت کافی داشته باشد. معمولاً وقتی قدرت باتری آنها کم می‌شود، این وسایل اتصال خود را قطع می‌کنند.

اتصال هدفون‌ها را قطع کرده و خودتان دوباره آنها را با گوشی جفت کنید.

گوشی و هدفون‌ها با یکدیگر جفت نمی‌شوند

ممکن است وقتی می‌خواهید هدفون‌ها و گوشی را با هم جفت کنید، یا فرآیند ادامه‌دار شده و یا خطایی دریافت می‌کنید. برای این مشکل رایج هم راهکارهایی وجود دارد:

اتصالات بلوتوثی بلااستفاده را حذف کنید زیرا برخی اوقات، بعضی از هدفون‌ها در صورت وجود اتصالات مختلف، به گوشی وصل نمی‌شوند.

نکته: اگر این راهکار کارساز نبود، راه‌حل‌هایی که تا کنون پیشنهاد داده‌ایم را بررسی نمایید.

هنگام گوش دادن به فایل صوتی مورد نظر نویز وجود دارد

بلوتوث هدفون هدفون‌های بلوتوثی هدفون بلوتوثی

اگرچه تکنولوژی مربوط به هدفون‌های بلوتوثی تقریباً یک از فناوری‌های پیشرفته به حساب می‌آید ولی باز هم ممکن است هنگام گوشی دادن به فایل صوتی، نویزهایی شنیده شوند.

در ابتدا باید اتصال هر نوع دستگاه بلوتوثی موجود در محدوده را قطع کنید.

اگر مشکل همچنان پابرجا بود، یا هدفون‌ها را دوباره راه‌اندازی کنید و یا به وب‌سایت رسمی تولیدکننده مراجعه نمایید.

اتصال هدفون‌های خود را به مدت 30 ثانیه قطع کرده و دوباره آنها را وصل کنید.

فاصله میان گوشی و هدفون‌ها را کم کنید.

مشکلاتی که به آنها اشاره شد، معمولاً از رایج‌ترین معضلات دستگاه‌های بلوتوثی هنگام اتصال به گوشی‌ها هستند. البته قطعاً مشکلات دیگری نیز وجود دارد.

نکته: اگر هر راهکاری را برای حل مشکل به کار بردید ولی باز هم معضل شما وجود داشت، هدفون‌ها را به نمایندگی ببرید.

آیا شما تا به حال برای حل مشکلات موجود در هدفون‌های بلوتوثی، یکی از راهکارهای ارائه شده را امتحان کرده‌اید؟ اگر مشکل دیگری وجود دارد که در این لیست، آن را در قسمت انتها خبر ذکر کنید تا دیگران به آن پاسخ دهند.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43060 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/07/21 تعداد مشاهده: 2031
سافت گذر