کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316156 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپلیکیشن‌ ها در صفحه نمایش تاشو چگونه اجرا خواهند شد؟

به گزارش سافت گذر، گوگل روز گذشته در همایش Dev Summit خود گفت:«« ما باید منتظر مشاهده گوشی‌های تاشو که توسط تولیدکنندگان مختلف ساخته شده‌اند، باشیم. یکی از این شرکت‌ها سامسونگ می‌باشد که تصمیم گرفته گوشی تاشو خود را در سال آینده به فروش برساند»». حالا با عرضه این نوع نمایشگرها سؤالی که به وجود می‌آید این است که اندروید در این صفحات نمایش چگونه اجرا خواهد شد.

گوشی تاشو سامسونگ اندروید گوگل سامسونگ

آنطور که مهندسان گوگل فاش کرده‌اند، تطبیق بلندمدت و تطبیق کوتاه‌مدت وجود خواهد داشت که شامل پشتیبانی کامل می‌شود. آنطور که در اسلاید زیر می‌بینید، اندروید Q اولین باری است که گوگل از آن به عنوان نسخه 10 این سیستم عامل نام می‌برد.

ظاهراً اندروید Q که ممکن است از آن در تابستان سال آتی رونمایی شود، نمونه‌ای از نسخه P خواهد بود که بیشتر برای گوشی‌های دارای صفحه نمایش تاشو کارایی خواهد داشت زیرا از دستگاه‌های دارای دو نمایشگر پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی تاشو سامسونگ اندروید گوگل سامسونگ

در حال حاضر گوگل امکاناتی ارائه کرده که افراد می‌توانند با استفاده از آنها ویدیوهای یوتیوب را در Cover Display به صورت جداگانه مشاهده نمایند. ضمن اینکه آنها قادر خواهند بود از جایی که ویدیو متوقف شده، ادامه آن را در صفحه نمایش بزرگ‌تر ببینند. شما چگونگی انجام این فرآیند را در فایل گیف که آمده می‌توانید مشاهده کنید.

دو صفحه نمایش در یک لحظه

سامسونگ اخیراً روشی را به کار گرفته تا با همکاری گوگل نوعی رابط کاربری مناسب برای گوشی‌های تاشو طراحی کنند.

گوشی تاشو سامسونگ اندروید گوگل سامسونگ

صفحه نمایش 7.3 اینچی Infinity Flex در ماه‌های آتی به صورت انبوه تولید خواهد شد. این نمایشگر هنگامی که باز می‌شود، سبب خواهد شد تا صفحه نمایش بیرونی خاموش گردد تا باتری ذخیره شود. به عبارتی دیگر، تنها یکی از دو نمایشگر هنگام کار کردن با دستگاه روشن خواهد بود.

تداوم اجرای اپلیکیشن‌ها، انتقال داده‌ها و . . .

زمانی که شروع به استفاده از Cover Display گوشی تاشو سامسونگ می‌کنید، این صفحه نمایش هم‌چون یک نمایشگر 5 اینچی به صورت معمولی کار خواهد کرد ولی اگر آن را باز کنید، اتفاقات جالب‌تری نیز رخ خواهد داد.

زمانی که گوشی‌های تاشو بسته‌اند، افراد به راحتی می‌توانند آنها را در جیب‌هایشان قرار دهند ولی زمانی که گوشی‌های تاشو باز هستند، ویژگی خاصی در آنها وجود خواهد داشت به نام "تداوم صفحه نمایش". برای مثال، اگر یک ویدیو را هنگامی که گوشی بسته است اجرا کردید، با باز کردن دستگاه می‌توانید ادامه آن کلیپ را در صفحه نمایش بزرگ‌تر به تماشا بنشینید. گوگل اعلام کرده که در حال استفاده از چنین روش‌هایی است تا بتواند رضایت کاربرانش را جلب کند و به توسعه‌دهندگان اجازه دهد از امکانات این قابلیت بهره ببرند.

به علاوه، گوگل باید پیشنهاد تقسیم صفحه نمایش داخلی گوشی که توسط سامسونگ ارائه شده را نیز عملی کند. این تقسیم به گونه‌ای انجام خواهد شد که نمایشگر به دو نیم و نصفه سمت راست نیز دوباره به دو قسمت تبدیل می‌شود تا سه اپلیکیشن به صورت جداگانه اجرا شوند. در حال حاضر هنگامی که صفحه نمایش باز می‌شود دو عدد از سه نصفه نمایشگر، متوقف خواهد شد مگر اینکه هم سامسونگ و هم گوگل امکانات مربوطه را بیفزایند.

نرم‌افزار Flipboard؛ پیشرو در این زمینه

گوگل سعی کرده که چنین قابلیت‌هایی را به اپلیکیشن یوتیوب بدهد ولی علاوه بر گوگل، دیگر توسعه‌دهندگان نیز دست‌به‌کار شده‌اند. در این میان می‌توانیم به نرم‌افزار خبری Flipboard اشاره کنیم. هدف از انجام این کار، رفتن به صفحه بعد پس از پایان یک صفحه است؛ یعنی دقیقاً کاری که هنگام مطالعه کتاب انجام می‌دهیم.


گوشی تاشو سامسونگ اندروید گوگل سامسونگ
گوشی تاشو سامسونگ اندروید گوگل سامسونگ
گوشی تاشو سامسونگ اندروید گوگل سامسونگگوشی تاشو سامسونگ اندروید گوگل سامسونگ

منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43335 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/08/18 تعداد مشاهده: 1643
سافت گذر