کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316151 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فیس‌بوک اپلیکیشن Lasso را برای رقابت با TikTok معرفی کرد

فیس‌بوک که این روزها به یکه تاز شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های موبایلی تبدیل شده است، از یک اپلیکیشن جانبی با نام Lasso رونمایی کرده که امکان ساخت ویدئوهای کوتاه و دابسمش را فراهم می‌کند.

اپلیکیشن Lasso

اپلیکیشن Lasso به شکل غیر قابل انکاری از ویژگی‌های TikTok الگو گرفته است و همانند این برنامه امکان ساخت ویدئوهایی با حداکثر زمان 15 ثانیه همراه با افکت‌های متنوع و اضافه کردن موزیک به بک گراند یا لب‌خوانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اپلیکیشن Lasso را می‌توان جدیدترین اقدام فیس‌بوک برای ترغیب مجدد نوجوانان به استفاده از این شبکه اجتماعی دانست، چراکه آمار نوجوانانی که از فیس‌بوک استفاده می‌کنند طی 4 سال اخیر 20 درصد کاهش داشته است.

به هر حال کاربران با استفاده از این اپلیکیشن که نسخه آزمایشی آن ماه گذشته منتشر شد، می‌توانند به ویژگی‎هایی از جمله ایجاد کلیپ‌‎های لب‌خوانی پرداخته و درنهایت آن را به طور مستقیم در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. این برنامه هم‌اکنون به طور رسمی برای دو پلتفرم اندروید و iOS قابل دریافت است.

توجه داشته باشید که هرچند بودجه این برنامه از سوی فیس‌بوک تأمین می‌شود، با این حال تیم توسعه دهندگان آن به طور مستقل فعالیت می‌کنند. البته همان‌طور که می‌توان انتظار داشت، امکان استفاده از آن با یک حساب واحد در فیس‌بوک یا اینستاگرام وجود دارد. رابط کاربری برنامه بسیار ساده طراحی شده است و همانند دیگر شبکه‎های اجتماعی موبایلی می‌توانید برای ویدئوهای خود هشتک ایجاد کنید و از این طریق نیز ویدئو سایرین را هم دنبال کنید.

نکته قابل توجه امکان اضافه کردن ویدئوها به استوری فیس‌بوک است، قابلیتی که در آینده با اینستاگرام هم یکپارچه خواهد شد.


https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.nbu.files

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43362 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ICTPRESS تاریخ خبر: 1397/08/20 تعداد مشاهده: 1272
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر