کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همه آنچه باید از صفحه نمایش Infinity-O گلکسی اس 10 بدانید

به گزارش سافت گذر، مدتی است شایعات مربوط به گلکسی اس 10 در اینترنت دست به دست می‌شوند زیرا سامسونگ در حال طراحی محصول بعدی خود است. حالا سؤالی که پیش می‌آید این است: آیا گلکسی اس 10 طرفداران سامسونگ را سورپرایز خواهد کرد یا خیر؟ به نظر می‌رسد بتوانیم به این سؤال پاسخ مثبت دهیم به این دلیل که رندرهای از منتشر شده این‌گونه نتیجه‌گیری می‌شود.

سامسونگ گلکسی گلکسی اس 10

صفحه نمایش Infinity-O؛ بدون ناچ

غیرممکن است که بتوانیم کیفیت صفحه نمایش‌های تولید شده توسط سامسونگ برای پرچمدارهایش را رد کنیم. به نظر می‌رسد نمایشگرهای اینفینیتی که همزمان با گلکسی اس 8 معرفی شدند را در گلکسی اس 10 نیز ببینیم ولی با این تفاوت که پیشرفته‌تر خواهند بود و Infinity-O نام خواهند داشت.

به گزارش سافت گذر و به نقل از The Bell، انتظار می‌رود صفحه نمایش گلکسی اس 10 حدود 5.8 اینچ باشد و در مدل اس 10 پلاس نیز 6.3 اینچ خواهد بود اما این‌بار دوربین سلفی در پنل صفحه نمایش قرار خواهد گرفت. البته نگران نباشید زیرا هیچ بریدگی قرار نیست در این دستگاه مشاهده شود به این دلیل که سامسونگ راهکار خود را ارائه کرده و نشان داده می‌خواهد دوربین جلو را درون نمایشگر قرار دهد.

استفان کنستانتین در حساب کاربری توییتر خود نوشت:«« نمی‌دانم چرا UniverseIce این تصاویر را حذف کرد ولی باز هم می‌توان آنها را مشاهده کرد»».

سامسونگ گلکسی گلکسی اس 10

البته این‌بار هم با استفاده از توییتر می‌توانیم متوجه شویم که ظاهر این صفحه نمایش چگونه است زیرا توییت‌های متعددی در این شبکه اجتماعی در مورد ظاهر گلکسی اس 10 را منتشر شده‌اند. چیزی که مورد تعجب است، حذف شدن تصاویر پس از مدتی کوتاه از روی اکانت Ice Universe می‌باشد. البته نمی‌توانیم تأیید کنیم که آیا این صفحه نمایش همان نمایشگر گلکسی اس 10 خواهد بود یا خیر بنابراین باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

صفحه نمایش گلکسی اس 10 و نوآوری‌های آن

D J Koh مدیرعامل سامسونگ در مصاحبه‌ای که با رسانه‌های چینی داشت اعلام کرد که این کمپانی نوآوری‌هایی در طراحی سری S خواهد آورد. متأسفانه نماینده این شرکت جزئیات زیادی فاش نکرد.

سامسونگ گلکسی گلکسی اس 10

مطالبی که از صحبت‌های D J Koh برداشت کردیم این است که گلکسی اس 10 احتمالاً در 9 رنگ تولید خواهد شد که یکی از آنها سبز می‌باشد که پیش از این در گلکسی اس 6 اج (معرفی شده در سال 2015) دیده بودیم.

اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش

می‌دانیم که قرار دادن اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش شدنی است زیرا هوآوی و ویوو اولین کمپانی‌هایی بودند که این کار را انجام دادند. هر دو شرکت سعی کرده‌اند تعداد محدودی از محصولات دارای اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش خود را تولید نمایند. قرار دادن اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش در گلکسی اس 10 یعنی تولید تعداد زیادی از این دستگاه. چندی پیش، The Bell گزارش داده بود که سنسور اثر انگشت گلکسی اس 10 قرار است زیر نمایشگر آن به کار گرفته شود که حالا این مطلب تأیید شده است.

سامسونگ گلکسی گلکسی اس 10

اسکنر 3D چهره

علاوه بر اسکنر اثر انگشت، گلکسی اس 10 از سنسور تشخیص چهره نیز استفاده خواهد کرد. یک قطعه سخت‌افزاری قرار است این کار را انجام دهد که شاید توسط کمپانی‌های Mantis Vision و Woodgate تولید شود. استفاده از این حسگر بدان جهت است تا امنیت کاربران افزایش یابد و به علاوه، روش باز کردن صفحه نمایش نیز سریع‌تر گردد.

این همان روشی است که سامسونگ برای نخستین بار در گلکسی نوت 7 پیاده کرد و در اس 9 بهبود یافت. البته در گلکسی اس 10 نباید از دوربین جلو استفاده کنید زیرا سنسوری برای تشخیص چهره تعبیه شده است. هدف از انجام این کار، به چالش کشیدن آیفون ایکس خواهد بود.

مشخصات فنی ناامیدتان نخواهند کرد

شایعات نشان می‌دهند که سه نمونه از گلکسی اس 10 تولید خواهد شد که یکی از آنها دارای دوربین اصلی سه‌گانه خواهد بود. همچنین نسبت بدنه به تصویر در این گوشی مطمئناً افزایش خواهد یافت و یک سنسور تشخیص چهره 3D نیز وجود خواهد داشت تا در کنار اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش اولتراسونیک، امنیت گوشی را تأمین نمایند. هر سه مدل از پردازنده اگزینوس 9820 (تولید شده توسط خودِ سامسونگ) بهره خواهند برد.

مشخصات فنی گلکسی اس 10

صفحه نمایش

5.8 و 6.3 اینچی

پردازنده

سامسونگ اگزینوس 9820

دوربین اصلی

سه‌گانه (لنز معمولی، تله فوتو، زاویه گسترده) دریچه لنز f/1.5 تا f/2.4

دیگر مشخصات فنی

اسکنر تشخیص چهره 3D، اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش اولتراسونیک


به نظر شما آیا گلکسی اس 10 می‌تواند طرفداران سامسونگ را راضی کند؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43429 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/08/27 تعداد مشاهده: 1448
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر