کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316512 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی حذف یا یکی کردن مخاطبان تکراری در اندروید

اگرچه به نظر بسیاری از افراد، داشتن شماره تکراری از دیگران زیاد مهم نیست ولی همین مسئله زمان استفاده از نرم‌افزارهای پیام‌رسان یا هنگام ارسال پیامک و حتی زنگ زدن مشکل ایجاد خواهد کرد. برای رفع این معضل با سافت گذر همراه باشید.

اپلیکیشن نرم‌افزار اندروید سیستم عامل گوگل جیمیل

با همه اپلیکیشن‌های مختلفی که می‌خواهند به لیست مخاطبان شما دسترسی داشته باشند، حذف اسامی تکراری کار سختی به نظر نمی‌آید.

1) از طریق اپلیکیشن مخاطبان اندروید

اولین جایی که باید از آن شروع کنید، اپلیکیشن مخاطبان (Contacts) در اندروید می‌باشد. مطمئناً این برنامه با توجه به برندی که از محصول آن استفاده می‌کنید متفاوت است ولی در اندروید خام، فقط کافی است دست خود را روی یک اسم نگه دارید و سپس با ضربه زدن روی سه نقطه، گزینه حذف (delete) را بزنید.

در برخی از نسخه‌های این اپلیکیشن باید ابتدا روی آیکون مداد ضربه بزنید تا پس از رفتن به قسمت ویرایش، جهت حذف مخاطب مدنظر روی آیکون سطح زباله کلیک کنید.

اپلیکیشن نرم‌افزار اندروید سیستم عامل گوگل جیمیل

حالا ممکن است از یک مخاطب دو نام به چشم بخورد؛ یکی با شماره تلفن و دیگری با آدرس ایمیل. برای پیدا و یکی کردن آنها فقط کافی است در اپلیکیشن Contacts با لمس سه نقطه به منو رفته و سپس Suggestions را بزنید. از این قسمت آپشن Clean up duplicates به کار می‌آید که کمک می‌کند تا مخاطبان تکراری را یا حذف یا یکی کند. اگر آپشن مذکور را مشاهده نکردید، یعنی مخاطب تکراری وجود ندارد که بخواهید آن را یکی کنید. به خاطر داشته باشید که امکان یکی کردن مخاطبان ذخیره شده در حساب‌های کاربری گوناگون گوگل وجود ندارد.

اگر ترجیح می‌دهید خودتان این کار را انجام دهید تا مبادا اشتباهی رخ دهد، فقط کافی است با رفتن به نرم‌افزار Contacts، روی گزینه بیشتر (More) که معمولاً به صورت سه نقطه است کلیک و مخاطبان دلخواهتان را یکی کنید.

اکثر رابط‌های کاربری در گوشی‌ها دارای ویژگی مشابهی هستند که البته ممکن است یک تفاوت‌های ریزی نیز مشاهده شود. برای مثال، در گوشی‌های سامسونگ به دنبال آیکون لینک در کنار علامت Connected در صفحه مخاطبان باشید تا اسم دو نفر مشابه با یک‌دیگر مشاهده شوند. در گوشی‌های HTC نیز شما باید روی گزینه More ضربه بزنید تا به آپشن‌های بیشتر دسترسی داشته باشید.

2) از طریق جیمیل در وب

برخی اوقات بهتر است به خاطر گزینه‌های بیشتر، از طریق رابط کاربری وب اقدام به حذف مخاطبان تکراری کنید. برای مثال در جیمیل، روی منوی ظاهر شونده به سمت پایین که در بالا سمت چپ صندوق ورودی وجود دارد ضربه بزنید. سپس آپشن Contacts را انتخاب کنید تا همه مخاطبان خود را در فضای اینترنت ببینید.

اپلیکیشن نرم‌افزار اندروید سیستم عامل گوگل جیمیل

گوگل به تازگی یک رابط کاربری جدید برای قسمت Contacts در وب تدارک دیده است که ممکن است شما هنوز به آن دسترسی نداشته باشید. لحظه‌ای که شما به صفحه مخاطبان جدید دسترسی پیدا می‌کنید، یک اعلان در بالای صفحه نمایش دریافت خواهید کرد که به شما می‌گوید چند مخاطب تکراری دارید. فقط کافی است روی آن کلیک کنید تا به مرحله بعد یعنی حذف یا یکی کردن افراد منتقل شوید.

اگر چنین اعلانی دریافت نکردید، گزینه Duplicates در منوی سمت چپ مشاهده خواهد شد. گوگل به طور خودکار به دنبال افرادی که جزئیات مشابهی دارند خواهد گشت. وقتی نتایج جستجو نمایش داده شد، روی گزینه Merge کلیک کنید تا گروهی از مخاطبان یا همه تکراری‌ها یکی شوند. به جای این کار، شما می‌توانید به صورت دستی مخاطبان را از لیست اصلی انتخاب کرده و با تیک زدن هر کدام، با استفاده از آیکون‌های موجود در بالا، آنها را حذف یا یکی کنید.

3) از اپلیکیشن استفاده کنید

اپلیکیشن‌های مختلفی در اینترنت وجود دارند که به شما اجازه مدیریت مخاطبان را می‌دهند. یکی از بهترین‌های آنها Simpler Merge Duplicates نام دارد که کارایی آن به کاری که گوگل در جیمیل انجام می‌دهد شبیه است.

اپلیکیشن نرم‌افزار اندروید سیستم عامل گوگل جیمیل

تمام آنچه که نیاز دارید، اجرای اپلیکیشن است تا خودِ نرم‌افزار به دنبال مخاطبان تکراری بگردد و نتایج را بر اساس جزئیات و اسامی به شما نشان دهد. سپس امکان بازنگری آنها وجود دارد تا پیش از آغاز عملیات، تأییدیه‌های لازم توسط شما صادر شود.

بسیاری از کمپانی‌ها می‌خواهند دسترسی کاملی به مخاطبان شما داشته باشند و جزئیات آنها را همگام‌سازی نمایند که یکی کردن اسامی تکراری یکی از روش‌های مورد نظرشان می‌باشد. فقط کافی است برنامه +Merge را دانلود کرده و سپس مخاطبانتان را بهتر کنترل کنید.

نکته بسیار مهم: به خاطر دسترسی بسیاری از اپلیکیشن‌ها به مخاطبان، مراقب اطلاعات اصلی حساب‌های کاربری خود باشید. هم‌چنین مراقب باشید که چه نرم‌افزاری انتخاب می‌کنید.

شما مخاطبان خود را چگونه مدیریت می‌کنید؟ آیا روش یا اپلیکیشن مورد علاقه خود را دارید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43555 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/09/09 تعداد مشاهده: 1954
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1397/09/10 15:49
خیلی نیاز داشتم