کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پنل اس ام اس انبوه مکث


همانطور که می دانید، پنل اس ام اس نرم افزاری تحت وب است که نیازی به نصب روی سیستم شما ندارد و روی سرور خودمان نصب است. به عبارتی دیگر می توان گفت پنل اس ام اس در واقع یک نرم افزار در فضای اینترنت می باشد که شما از طریق آن می توانید مشتریان خود را مدیریت کرده و به آنها پیامک های انبوه ارسال کنید.

مشتریان شما می توانند قشر خاصی از مردم،صاحبان کسب و کاری خاص، یک مدرسه، اهالی یک شهر و حتی کل کشور باشند! شما با داشتن یک پنل پیامکی می توانید مشتریان خود را دسته بندی کرده و پیامک هایی متناسب با آن را ارسال کنید.

اما چرا باید یک پنل اس ام اس داشته باشیم؟ اصلا کاربردهای یک پنل اس ام اس چیست؟ در جواب این سوالات باید بگویم بازاریابی پیامکی، یکی از کم هزینه ترین و پربازده ترین راه های تبلیغات می باشد. چرا که بر طبق آمار و بررسی ها حدود 95% از مردم از تلفن همراه استفاده می کنند و همچنین 87% پیامکی های تبلیغاتی شما دیده می شوند.

پنل اس ام اس قابلیت های مختلفی دارد. شما با استفاده از یک پنل پیامکی می توانید پیامک ارسال کنید، پیامک دریافت کنید و همچنین گزارش های ارسال و دریافت پیامک های خود را مشاهده کنید.

اما یک سامانه پیامک چه امکاناتی را باید داشته باشد؟ در ادامه می خواهیم از برخی از امکانات پنل اس ام اس مکث برایتان بگوییم...

امکانات اصلی یک سامانه ارسال پیامک

در ابتدا، می خواهم شما را با برخی از اصطلاحات و امکانات سامانه پیام کوتاه مکث آشنا کنم. در ادامه از انواع خطوط و کارکرد های هر کدام از آنها در ارسال پیامک توضیح خواهیم داد. اما اصلا خطوط پیامکی چیست؟

خطوط پیامکی به خطوطی گفته می شوند که از آن برای ارسال پیامک انبوه یا اطلاع رسانی، استفاده می شود. این خطوط با پیش شماره های 1000، 2000، 3000، 5000، 021 و 026 قابل ارائه می باشند.

خطوط عمومی رند

پس از تهیه پنل اس ام اس، شما نیازمند یک خط برای ارسال پیامک های خود می باشید که هدیه سامانه پیام کوتاه مکث به تمامی کاربران، مجموعه ای از خطوط پیامکی رند عمومی می باشد که به صورت اشتراکی در اختیار تمامی مشتریان این سامانه قرار می گیرد. که از تمامی پیش شماره ها یک خط عمومی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و نمونه شماره های ارائه شده 100009،100020400، 2000135، 3000505، 5000145، 5000125475، 5000245، 50002040، 5000515، 5000949، 210002000

خطوط اختصاصی

عده ای از افراد علاوه بر ارسال پیامک به دریافت پیامک از سوی کاربرانشان نیز نیاز دارند. به همین منظور مکث اس ام اس امکانی را در نظر گرفته است تا بتوانند از این قابلیت استفاده کنند. خطوط اختصاصی مخصوص یک نفر می باشد. در این میان سامانه پیام کوتاه مکث در کنار پنل اس ام اس 3 عدد خط اختصاصی رایگان به کاربران خود هدیه می دهد که کاربران می توانند با استفاده از ان به ارسال و دریافت پیامک بپردازند. کیفیت ارسال این خطوط نیز هیچ فرقی با خطوط دیگر ندارد و تنها مزیت آن نسبت به خطوط دیگر،

پنل اس ام اس شما پس از ثبت نام به صورت خودکار ایجاد می شود و شما با در دست داشتن شناسه و رمز پنل کاربری تان از طریق سامانه ما، می توانید به محیط پنل کاربری خود وارد شوید .

همچنین شما می توانید از سامانه پیام کوتاه مکث، نمایندگی پنل اس ام اس دریافت کنید. پنل های نمایندگی مکث در 4 سطح دسته بندی شده اند که در منوی "نمایندگی" سایت، با جزئیات می توانید مشاهده کنید.

خطوط تبلیغاتی و خدماتی

همانطور که می دانید تمامی خطوط اپراتورهای پیامکی به صورت پیشفرض تبلیغاتی هستند. اما در این میان برخی از شماره های تلفن همراه جلوی دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند. در اصطلاح به این شماره ها بلک لیست یا لیست سیاه گفته می شود. در این صورت باید از خطوط خدماتی استفاده کنیم. خطوط خدماتی سامانه پیامکی مکث، قابلیت ارسال به بلک لیست را دارند. نکته ای که حائز اهمیت است این است که، شما نمی توانید با استفاده از خطوط خدماتی پیامکی با محتوای تبلیغاتی ارسال کنید. ضمنا این که فقط واحد های حقوقی می توانند خط تبلیغاتی خود را به خدماتی تبدیل کنند.

بلک لیست یا لیست سیاه

همانطور که می دانید برخی از کاربران همراه اول، جلوی دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند. بدین معنا که از اپراتور خواسته اند تا دیگر پیامک های تبلیغاتی به آنها ارسال نشود. در سامانه های پیام کوتاه به اصلاح به مجموع این شماره ها، بلک لیست یا لیست سیاه گفته می شود. در این میان راه هایی برای عبور از بلک لیست همراه اول نیز وجود دارد که در فوق نیز به آن اشاره شد.

برخی از امکانات پنل اس ام اس مکث

شما می توانید با توجه به نوع کسب و کار خود مشتریان تان را دسته بندی کنید. اگر مشتریان شما از رده جنسی و یا سنی خاصی هستند می توانید با ارسالی هدفمند فقط به این دسته از مشتریان پیامک ارسال کنید. ویا اینکه اگر می خواهید به یک منطقه خاصی پیامک ارسال کنید. در این مقاله می خواهم در مورد ارسال نقشه توضیح مختصری بدهم...

ارسال پیامک از روی نقشه

این نوع از ارسال پیامک امکانی است که از روی دیتابیس کدپستی بناگذاری شده است. در این نوع از ارسال کافیست که شما در محیط سامانه از منوی ارسال پیامک، ارسال از روی نقشه و سپس شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس نقشه دیجیتالی شهر انتخابی شما نمایش داده خواهد شد. از روی نقشه مناطق مختلف بلوک بندی شده اند و شما می توانید با انتخاب محله مورد نظر به آن منطقه پیامک تبلیغاتی مدنظر خود را ارسال کنید.

نمایندگی پنل اس ام اس مکث

نمایندگی پنل اس ام اس یکی از آسانترین راه های کسب درآمد می باشد که نیازی به سرمایه اولیه آنچنانی ندارد! شما پس از اینکه نماینده ما شدید و پنل نمایندگی در اختیار شما قرار گرفت می توانید بدون هیچ هزینه ای پنل های کاربری به تعداد نامحدود ایجاد کرده و با قیمتی دلخواه به کاربران تان بفروشید. تمامی هزینه ای که از کاربر برای خرید پنل اخذ می کنید، سود خالص شما خواهد بود. 

جهت تهیه پنل پیامک به سایت مکث اس ام اس مراجعه کنید www.max-sms.ir



نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43688 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: max-sms.ir تاریخ خبر: 1397/09/22 تعداد مشاهده: 2667
کلید واژه ها:
سافت گذر