کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316476 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ورود لپ‌تاپ‌های میت‌بوک 13 و مدیا پد M5 Lite به بازار

به گزارش سافت گذر، اگرچه هوآوی در همایش CES لاس‌وگاس امسال از گوشی جدیدی رونمایی نکرد ولی لپ‌تاپ‌های جدیدی را به بازار آورد که میت‌بوک 13 و مدیا پد M5 Lite نام دارند. این دستگاه‌ها که به ترتیب در ماه‌های نوامبر و سپتامبر معرفی شدند، برای نخستین بار است که وارد ایالات متحده شده‌اند.

لپ‌تاپ تبلت هوآوی

هوآوی میت‌بوک 13

این لپ‌تاپ که نمونه موفق‌تر مدل میت‌بوک ایکس می‌باشد، نسبت به نسخه پیشین سخت‌افزار و طراحی جدیدتری دارد به طوری که باید آن را وسیله‌ای میان میت‌بوک ایکس پرو و میت‌بوک D بدانیم. میت‌بوک 13 که به خاطر وزن حدوداً 1300 گرمی برای مسافرت به شدت توصیه می‌شود، حاشیه‌های صفحه نمایش بسیار کمی دارد و بر اساس ادعای هوآوی، نسبت بدنه به تصویر آن 88 درصد می‌باشد. بد نیست بدانید که نمونه لمسی آن در برخی کشورها وجود دارد و در برخی کشورها مشاهده نمی‌شود.

لپ‌تاپ تبلت هوآوی

طراحی بدنه جذاب است به طوری که یک شاسی آلومینیومی سبب شده تا سازه آن بسیار محکم شود. ضمن اینکه لبه‌ها با تکنیک CNC شیاردار شده‌اند. به علاوه، رنگ میت‌بوک 13 نیز با فرآیند شبیه به شن پاشی تزیین شده است.

در این لپ‌تاپ صفحه نمایش 13 اینچی لمسی دارای رزولوشن 1440*2160 پیکسل بوده و نسبت بدنه به تصویر 3:2 می‌باشد. این نمایشگر به صورت 100 درصدی فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و نسبت کنتراست آن به 1000:1 می‌رسد که روشنایی میت‌بوک 13 در بالاترین حد خود چیزی حدود 300 cd/m2 خواهد بود.

لپ‌تاپ تبلت هوآوی

پردازنده این محصول هوآوی Core-i5-8265U Whisky Lake-U به همراه کارت گرافیک UHD Graphics 620 اینتل است که البته این مشخصات فنی مربوط به نمونه پایه می‌باشد. نسخه‌های بعدی از Core i7-8565U و Nvidia GeForce MX150 به ترتیب به عنوان CPU و GPU و به همراه 2 گیگ رم GDDR5 VRAM بهره می‌برند. ضمن اینکه حافظه داخلی این نمونه 256 گیگابایت و از نوع PCIe NVMe SSD می‌باشد. البته نسخه گران‌تری هم وجود دارد که 512 گیگابایت حافظه داخلی داشته و رم آن 8 گیگی و LPDDR3-2133MHz است.

لپ‌تاپ تبلت هوآوی

هوآوی به خاطر استفاده از سیستم خنک‌کننده Shark Fin 2.0، وعده عملکردی روان و عالی را به مشتریان داده است که سبب خواهد شد دستگاه مذکور به میزان 800 rpm تا 25 درصد جریان هوا را به درون قطعات داخلی پخش نماید.

لپ‌تاپ تبلت هوآوی

البته از نظر اتصالات دست ما کسی بسته است به طوری که تنها دو پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری کار گذاشته شده است. یکی از درگاه‌های USB برای شارژ و دیگری کارایی شبیه DisplayPort دارد. متأسفانه در مورد مشخصات فنی USBها اطلاعات کافی نداریم ولی انتظار می‌رود هر دوی آنها متعلق به نسل 2 باشند.

باتری دارای 41.7 وات قدرت بوده و هوآوی مدعی است می‌تواند تا 10 ساعت فیلم فول اچ‌دی پخش کند. تکنولوژی شارژ سریع نیز در این لپ‌تاپ وجود دارد و تولیدکننده آن ادعا می‌کند که با 15 دقیقه شارژ میت‌بوک 13، می‌توان تا 2.5 ساعت با آن کار کرد.

لپ‌تاپ تبلت هوآوی

تمامی قطعات این لپ‌تاپ در یک شاسی با ضخامت 15 میلی‌متری جای گرفته‌اند بنابراین نسبت به مک‌بوک ایر بسیار نازک است. البته این محصول هوآوی در مقایسه با مک‌بوک ایکس 13 سنگین‌تر و ضخیم‌تر می‌باشد.

به علاوه، اسپیکرهای آن نیز نسبت به مک‌بوک ایکس پرو ضعیف‌تر هستند زیرا اسپیکرهای محصول اپل کیفیت صدای بالاتری دارند.

دیگر ویژگی جذاب، دکمه پاور می‌باشد که سایز آن دو برابر اندازه یک سنسور اسکنر اثر انگشت است. Trackpad نیز بسیار بزرگ بوده و دقت بالایی دارد که در کنار کیبورد عالی، کیفیت مناسبی به کاربر ارائه می‌کند و مانند صفحه کلید دیگر لپ‌تاپ‌های میت‌بوک است.

لپ‌تاپ تبلت هوآوی

به خاطر نگرانی‌های امنیتی در مورد محصولات هوآوی، این کمپانی تصمیم گرفته تا از تراشه بیومتریکی شرکت دیگری بهره گیرد تا اطلاعات را ذخیره نماید. به علاوه، در سیستم عامل ویندوز 10 شاهد حضور نرم‌افزار اضافه‌ای نیستیم.

این لپ‌تاپ از تاریخ 29 ژانویه در بازار به فروش خواهد رسید و قیمت آن برای نسخه ارزانتر و گرانتر به ترتیب 999 و 1299 دلار خواهد بود.

لپ‌تاپ تبلت هوآوی

هوآوی مدیا پد M5 Lite

سخت‌افزار تبلت مدیا پد M5 Lite مشابه لپ‌تاپ قبلی است که در مورد آن سخن گفتیم ولی تراشه، رم و حافظه داخلی آن به ترتیب Kirin 659 SoC، 8 گیگ و 32 گیگابایت است که امکان افزایش حافظه با استفاده از مموری کارت 256 گیگابایتی وجود دارد. صفحه نمایش 10.1 اینچی از رزولوشن 1080*1920 پیکسلی و نسبت بدنه به تصویر 16:10 بهره می‌برد و سیستم عامل پیش‌فرض آن اندروید 8.1 می‌باشد که رابط کاربری آن هم EMUI 8 است.

لپ‌تاپ تبلت هوآوی

ظرفیت باتری مدیا پد M5 Lite حدود 7500 میلی‌آمپر بوده که از طریق پورت USB-C شارژ خواهد شد. اسپیکرهای Harman Kardon کیفیت صدای خوبی دارند. قلم M-Pen هم به همراه این تبلت به فروش می‌رسد که البته هزینه آن جداگانه محاسبه خواهد شد. به علاوه، سطح فشار صفحه لمسی به 2040 خواهد رسید که کاملاً استاندارد است. قیمت این تبلت نیز 299 دلار می‌باشد.


منبع: gsmarena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43906 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/10/18 تعداد مشاهده: 1967
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر