کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گزارش ویژه؛ چرا گوشی‌های اچ‌تی‌سی مانند گذشته پرطرفدار نیستند؟

پس از بررسی دلایل کاهش محبوبیت گوشی‌های ال‌جی، امروز قصد داریم ببینیم چرا مشتریان دیگر سراغ محصولات اچ‌تی‌سی نمی‌روند. البته شرایط این کمپانی تایوانی کمی متفاوت است چرا که اوضاع فروش گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی چیزی در حد فاجعه است. با سافت گذر همراه باشید تا دلیل کاهش محبوبیت گوشی‌های اچ‌تی‌سی را بررسی نماییم.

گوشی اچ‌تی‌سی HTC

اوضاع به‌گونه‌ای پیش رفته که اسم اچ‌تی‌سی را کمتر می‌شنویم. حتی ممکن است زمانی فرا برسد که نسل جوانتر اصلاً ندانند منظور ما از گوشی‌های هوشمند این کمپانی تایوانی چیست. در سال 2011، اچ‌تی‌سی رده سوم برترین کمپانی تولیدکننده موبایل در دنیا و برند اول در ایالات متحده بود به طوری که در این کشور 24 سهم بازار را در اختیار داشت زیرا به خاطر قیمت مناسب، کارایی‌های محصولاتش فوق‌العاده بود.

اما متأسفانه اوضاع این کمپانی تایوانی آن‌قدر بحرانی است که ال‌جی در برابر آن یک برند کاملاً موفق به حساب می‌آید. لازم به ذکر است که سهم اچ‌تی‌سی از بازار هم‌اکنون 0 درصد است. رقابت و کم‌کاری از طرف خودِ این شرکت، دلایل عدم موفقیت اچ‌تی‌سی به حساب می‌آیند.

در سال 2012، مدیرعامل اچ‌تی‌سی گفت که این کمپانی گوشی‌های مقرون به صرفه تولید نخواهد کرد تا همچنان برند باکیفیتی باقی بماند. اما در واقعیت، این شرکت تایوانی نسبت به همتایان چینی خود نتوانست به موفقیت خاصی برسد تا مدیر آن اعلام کند:«« اچ‌تی‌سی مانند ویندوز فون در حال از بین رفتن است»».

در سال 2013، از گوشی پرچمدار HTC One رونمایی شد که اتفاقاً پرفروش‌ترین محصولات این شرکت نیز لقب گرفت. شرایط حتی به گونه‌ای شد که همه به بازگشت این برند دوست‌داشتنی امیدوار شدند ولی به خاطر آمار فروش کم نسبت به تولیدات اپل و سامسونگ، بعید بود باز هم شاهد رشد اچ‌تی‌سی باشیم. گلکسی اس 4 در آن زمان، مهم‌ترین رقیب HTC One به حساب می‌آمد که به تنهایی 7 برابر آن به فروش رسید هرچند در زمینه مشخصات فنی، محصول کمپانی تایوانی چیزی از پرچمدار سامسونگ نداشت. اما باز هم رؤیاپردازی‌های مدیران اچ‌تی‌سی پایان نیافت.

دیگر محصول اچ‌تی‌سی که انتظار می‌رفت خوب کار کند ولی به نتیجه نرسید، مدل M8 بود. مشکل گوشی‌های هوشمند این شرکت، دوربین‌شان بود که نسبت به دیگر رقبا کیفیت پایینی داشتند.

در آن زمان، مدیران این شرکت، لحن خود را عوض و اعلام کردند اصلاً تصمیم ندارند آمار فروش بالایی داشته باشند و اپل و سامسونگ را شکست دهند. به جای آن، تصمیم دارند گوشی‌های باکیفیتی روانه بازار کنند. باز هم این استراتژی به جایی نرسید و آمار فروش اچ‌تی‌سی به نصف کاهش یافت.

در این میان، اچ‌تی‌سی باید بیشتر از سامسونگ نگران می‌بود چرا که شرکت‌های چینی مانند شیائومی و هوآوی به سرعت در حال رشد بودند بنابراین آمار فروش این کمپانی تایوانی بیش از حد کاهش یافت.

اصلاً گویی مردم دیگر اچ‌تی‌سی را به حساب نمی‌آوردند چرا که این شرکت گوشی U12+ را معرفی کرد ولی کسی نسبت به آن واکنش خاصی نداشت. حتی رسانه‌ها هم به این دستگاه آنطور که باید و شاید نپرداختند. حالا مشکل دیگر کمپانی تایوانی، بازاریابی و مدیریت بود. در واقع وقتی یک شرکت محصولی تولید می‌کند، معرفی و پیدا کردن مشتری بر عهده تیم بازاریابی است که متأسفانه چنین چیزی در اچ‌تی‌سی اصلاً جدی گرفته نشد.

بر خلاف سامسونگ، اچ‌تی‌سی دیگر در کشورهای زیادی به فروش نمی‌رسید بنابراین مردم زیاد محصولات جدید این شرکت را نمی‌شناختند. ضمن اینکه اقدامات بازرگانان این کمپانی نیز نتیجه لازم را در پی نداشت.

در سال 2013، اچ‌تی‌سی تصمیم گرفت یکی از بازارهای پرفروش را تقویت کند.

این کمپانی حدود 1 میلیارد دلار برای بهبود بازار فروش خرج کرد ولی باز هم تغییری حاصل نشد. برند تایوانی سعی کرد تمرکز زیادی روی نام خود بگذارد تا همچنان برند متفاوت و مطرحی باقی بماند. اما بر خلاف انتظارات، تبلیغات این کمپانی نه جذاب بودند و نه خاص زیرا خیلی کم شاهد گوشی‌های هوشمند این شرکت در آنها بودیم. در نهایت، چهره اچ‌تی‌سی به عنوان یک برند بازنده در اذهان شکل گرفت. در همان سال، سامسونگ 10 برابر اچ‌تی‌سی خرج کرد تا بیش از هر شرکت دیگری برای بازاریابی هزینه کرده باشد.

اما مدیران این برند تایوانی همچنان به آینده امیدوارند زیرا در سال 2013 یکی از آنها عنوان کرد که دوران سخت به پایان رسیده است. اخیراً نیز آنها مدعی شده‌اند در سال 2019 سهمی از بازار گوشی‌های هوشمند خواهند داشت و به درآمد خواهند رسید.

البته هنوز اچ‌تی‌سی اعتبار خود را از دست نداده بود چرا که در سال 2017، گوگل 1.1 میلیارد دلار از بخش تحقیقاتی این کمپانی را خریداری کرد تا برای تولید گوشی‌های خودش استفاده کند. در نهایت، کاهش کارکنان این شرکت آن‌قدر سرعت گرفت که مدیرعامل اچ‌تی‌سی مجبور شد صحبت‌های خود در مورد سال 2019 را پس بگیرد.

شاید با بررسی سهم خالص اچ‌تی‌سی از بازار بتوانیم بگوییم شرایط چه‌قدر برای این برند بحرانی است. در سال 2011، این کمپانی 42 درصد بازار را در اختیار داشت ولی حالا این رقم به زیر 1.3 رسیده است.

در این بین، یکی از امیدواری‌های اچ‌تی‌سی، فروش نسبتاً خوب دستگاه واقعیت مجازی آن به نام Vive است که می‌تواند روزهای بد با گوشی‌های هوشمند را برای این کمپانی به فراموشی بسپارد. به هر حال، ممکن است 2019 آخرین سالی باشد که اسمی از موبایل‌های اچ‌تی‌سی می‌شنویم.

شما فکر می‌کنید دلیل کاهش فروش اچ‌تی‌سی چیست؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.



منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44243 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/11/26 تعداد مشاهده: 2834
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

نانوک 1397/11/28 23:23
گوشی amaze 4g از اچ تی سی داشتم، با اینکه عالی بود ولی از نظر باطری و پشتیبانی نرم افزاری کم کار بود.
این شرکت مصداق کم گذاشتن یک عامل در هر گوشی بود. یعنی اگر 10 محصول داشت، هر کدومشون توی یک چیزی ضعیف بودن!
البته من یه مشکل نرم افزاری دیدم، بهشون پیام دادم و 24 ساعته پچ اصلاحیه دادن.
ولی اصلا گوشیهاشونو آپدیت نرم افزاری نمیکردن.
ولی گوشی اچ تی سی خدای پرستیژ هست.