کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار آپدیت خودکار برای نرم‌افزارهای سیستمی توسط گوگل

به گزارش سافت گذر، گوگل به توسعه‌دهندگان نرم‌افزار ایمیل زده که می‌خواهد اپلیکیشن‌های سیستمی را بدون اجازه کاربر و حتی وقتی وارد حساب کاربری خود نشده، آپدیت کند. این ویژگی برای گوشی‌هایی که اندروید 5.0 به بالا دارند در دسترس خواهد بود و هدف از ارسال ایمیل توسط گوگل این بوده که ببیند آیا محصولات توسعه‌دهندگان می‌توانند بدون جیمیل آپدیت شوند یا خیر.

گوگل خدمات گوگل پلی گوگل پلی نرم‌افزار اپلیکیشن

اگر این اتفاق رخ دهد، حتی اگر کاربران وارد حساب کاربری خود نشده باشند نیز آپدیت نرم‌افزارهای سیستمی را دریافت خواهند کرد. این کار سبب خواهد شد تا همه افراد از جدیدترین ویژگی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض گوشی بهره ببرند و علاوه بر کارایی بیشتر دستگاه، گوشی‌ها امن‌تر خواهد شد چرا که بسته‌های امنیتی هم با این بروزرسانی منتشر می‌شود.

گوگل در این‌باره می‌گوید:«« در ماه‌های آینده، گوگل پلی ویژگی جدیدی را آزمایش خواهد کرد که به وسیله آن می‌تواند اپلیکیشن‌های پیش‌فرض کاربران را حتی وقتی وارد حساب کاربری خود نشده‌اند نیز به صورت اتوماتیک آپدیت کند. البته کاربران می‌توانند هر وقت که می‌خواهند این گزینه را خاموش کنند.

این آپدیت علاوه بر سرعت بیشتر گوشی‌ها، سبب ارتقای امنیت آنها شده و بهره‌مندی کاربران از ویژگی‌های جدید را به ارمغان خواهد آورد. ضمن اینکه هزینه‌های مربوط به پشتیبانی از نرم‌افزارهای موجود در گوگل برای توسعه‌دهندگان را نیز کاهش خواهد داد»».

از آن جایی که افراد بلافاصله پس از خرید گوشی وارد حساب کاربری خود می‌شوند، بعید است چنین چیزی کاربران زیادی را تحت تأثیر قرار دهد. لازم به ذکر است که گوگل انجام این کار را در برخی گوشی‌های واجد شرایط آغاز کرده است.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44244 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/11/27 تعداد مشاهده: 3393
سافت گذر