کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316250 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همه آنچه در کنفرانس I/O دیشب گوگل معرفی شد

به گزارش سافت گذر، در مراسم سالانه گوگل موسوم به I/O که دیشب ساعت 21:30 به وقت ایران برگزار شد و حدود 2 ساعت نیز ادامه داشت، کمپانی مالک اندروید از نسخه 10 این سیستم عامل، گوشی‌های پیکسل 3a و 3a XL، گجت‌ها و ویژگی‌های جدیدی رونمایی کرد.

گوگل I/O کنفرانس گوگل اندروید Q پیکسل پیکسل 3a پیکسل 3a XL اندروید 10

توقف ساعت هشدار با فرمان صوتی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که اتفاقاً بیشتر مورد استقبال کاربران قرار گرفت، به گوگل هوم مربوط می‌شود. با این قابلیت، وقتی ساعت هشدار به صدا درآمد، فقط کافی است به زبان انگلیسی به گجت گوگل هوم بگویید Stop تا دیگر صدایی از آن به گوش نرسد.

حالت ناشناخته در گوگل مپس

گوگل I/O کنفرانس گوگل اندروید Q پیکسل پیکسل 3a پیکسل 3a XL اندروید 10

اگر نمی‌خواهید دیگران بفهمند که کجاها رفته‌اید و با گوگل مپس چه مسیرهایی را پیدا کرده‌اید، تا آخر سال جاری میلادی خواهید توانست از ویژگی حالت ناشناخته (incognito mode) که هم‌اکنون در کروم و یوتیوب وجود دارد، در اپلیکیشن مسیریابی گوگل نیز استفاده کنید.

مسیرها حین پیاده‌روی جذاب‌تر می‌شوند

گوگل I/O کنفرانس گوگل اندروید Q پیکسل پیکسل 3a پیکسل 3a XL اندروید 10

اگر مالک یکی از گوشی‌های پیکسل گوگل هستید، از این پس چهره زیباتری از مسیرهای پیاده‌روی را در گوگل مپس مشاهده خواهید کرد. در واقع به جای یک نقطه آبی رنگ، سه فلش بزرگ به شما نشان داده خواهد شد تا بگوید در ادامه به کدام سمت بپیچید.

حذف خودکار داده‌های موتور جستجو

گوگل I/O کنفرانس گوگل اندروید Q پیکسل پیکسل 3a پیکسل 3a XL اندروید 10

ویژگی که قرار بود گوگل برای حذف خودکار داده‌های موتور جستجو پس از مدت زمانی مشخص معرفی کند، حالا عرضه شده است. البته دو گزینه خواهید داشت تا به گوگل بگویید هر چیزی که بیش از 3 یا 18 ماه قدمت دارد را حذف کند.

پیکسل 3a و پیکسل 3a XL

علاوه بر قیمت حدوداً 400 و 480 دلاری برای گوشی‌های پیکسل 3a و پیکسل 3a XL، شاید بتوانیم دوام باتری را نیز یکی از نقاط قوت این دستگاه‌ها بدانیم. بر اساس ادعای گوگل، تکنولوژی یادگیری ماشینی موجود در این گوشی‌ها می‌تواند کاری کند که دوام باتری با یک بار شارژ به 30 ساعت برسد. البته هنوز مشخص نیست چنین چیزی واقعاً رخ دهد ولی باید ببینیم ادعای گوگل درست است یا خیر. این کمپانی همچنین مدعی شده که با 15 دقیقه شارژ از طریق پورت USB-C، می‌توانید 7 ساعت با این گوشی‌ها کار کنید. لازم به ذکر است که دو گوشی به رنگی شبیه به بنفش تولید شده‌اند.

سرعت زیاد گوگل اسیستنت

از جمله چیزهایی که توجه همگان را در I/O به خود جلب کرد، نسخه بروز شده گوگل اسیستنت بود. نسل آتی دستیار هوشمند گوگل که قرار است با گوشی‌های آتی این کمپانی در اواخر سال جاری میلادی عرضه شود، حدود 10 برابر نسبت به ورژن فعلی سریع‌تر شده و می‌تواند تقریباً بدون وقفه و با کم‌ترین تأخیر، درخواست‌های شما را (البته به زبان انگلیسی) اجرا کند حال آن‌که دیگر نیازی نیست برای هر کار از عبارت Hey Google استفاده کنید. در آزمایش انجام شده در شرایط واقعی در مراسم گوگل، حضار از سرعت این دستیار دیجیتالی به وجد آمده بودند.

امنیت بیشتر در رانندگی با تکنولوژی ابداع شده توسط گوگل

از این بعد با استفاده از اپلیکیشن Android Auto و با حالت رانندگی (Driving Mode) و با گفتن عبارت Hey Google, Let`s Drive، می‌توانید رابط کاربری جدیدی برای رانندگی مشاهده کنید که مسیرها را نشان می‌دهد، فایل رسانه اجرا می‌کند و زنگ می‌زند. بنابراین وقتی رانندگی می‌کنید، فایل‌های صوتی جدید که قرار است پخش شوند، در پایین نرم‌افزار گوگل مپس اجرا خواهند شد تا حواس شما پرت نشود. ضمن اینکه اگر کسی تماس گرفت، گوگل اسیستنت نام او را می‌خواند و می‌پرسد آیا می‌خواهید به او جواب بدهید یا خیر. احتمالاً این ویژگی در تابستان امسال عرضه شود.

گوگل Nest به جای گوگل هوم

گوگل I/O کنفرانس گوگل اندروید Q پیکسل پیکسل 3a پیکسل 3a XL اندروید 10

به نظر می‌رسد باید از این پس دستگاه‌های گوگل هوم را گوگل Nest بدانیم. در I/O دیشب، گوگل هوم مکس نست هاب مکس به عنوان اولین دستگاهی که از نام جدید بهره می‌برد، معرفی شد. این صفحه نمایش که 10 اینچی است، از یک وبکم جالب بهره می‌برد. با این وسیله، می‌توانید وقتی بیرون هستید، ببینید در خانه چه می‌گذرد و یا هنگام چت تصویری، عکس شما به صورت خودکار در وسط صفحه قرار گیرد.

ضمن اینکه یک قابلیت به نام Face Match وجود دارد که به دستگاه اجازه می‌دهد اطلاعات افراد مختلف موجود در اتاق شما را مشاهده کند و سپس چهره آنها اسکن شود. به علاوه، یک دکمه فیزیکی وجود دارد تا میکروفون را خاموش و روشن کنید. اما جالب‌تر اینکه با قرار دادن دست باز خود جلوی دوربین، می‌توانید به دستگاه بگویید که صدا پخش نکند. لازم به ذکر است که گوگل نست هاب با قیمت 229 دلار در تابستان امسال عرضه می‌شود.

نوشتن کپشن زنده در اندروید Q

گوگل I/O کنفرانس گوگل اندروید Q پیکسل پیکسل 3a پیکسل 3a XL اندروید 10

تیتر خودش گویای همه چیز است. چنان‌چه در جایی شلوغ و پر سروصدا بودید و یا هدفون‌های خود را نبرده بودید و حتی اگر اینترنت گوشی روشن نبود و اصلاً سیمکارت آنتن نمی‌داد، موبایل را در حالت پرواز بگذارید و یک ویدیو پخش کنید (که زبان آن انگلیسی است) و با گزینه Live Caption یا کپشن زنده، گفت‌وگوی بازیگران را همزمانی که صحبت می‌کنند، ببینید و بخوانید. البته باید این قابلیت را ابتدا از تنظیمات accessibility فعال کنید تا دکمه مربوطه در قسمت کاهش و افزایش صدا به نمایش درآید.

حالت تیره در اندروید Q

بالأخره حالت تیره که خیلی وقت بود منتظر بودیم، با اندروید 10 در دسترس قرار خواهد گرفت. این ویژگی علاوه بر اینکه ظاهر گوشی را جذاب‌تر می‌کند، سبب افزایش دوام باتری نیز خواهد شد. به گفته گوگل، موبایل‌های دارای صفحه نمایش‌های OLED دیگر نور زیادی تولید نخواهند کرد و باتری آنها بادوام‌تر می‌شود.

بروزرسانی‌های بیشتر برای اندروید Q

گوگل I/O کنفرانس گوگل اندروید Q پیکسل پیکسل 3a پیکسل 3a XL اندروید 10

یک نکته جالب در مورد نصب بسته‌های امنیتی، به شیوه نصب آنها مربوط است به طوری که دیگر نیازی نیست گوشی را خاموش کنید بلکه از طریق چند کلیک ساده، این پچ‌ها نصب می‌شوند.

دیگر ویژگی‌های قطعی اندروید 9 عبارتند از:

پشتیبانی کامل از گوشی‌های تاشو
محدود کردن مدت زمان استفاده از گوشی با گزینه Digital Wellbeing
کنترل بیشتر کودکان هنگام کار کردن با گوشی توسط والدین
اهمیت بیشتر حریم خصوصی کاربران با گزینه روشن یا خاموش کردن اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی

تمرکز بیشتر با حالت Focus mode

با فعالسازی این گزینه که قرار است در اواخر سال جاری میلادی برای اندروید P و اندروید Q منتشر شود، شما اعلانات اپلیکیشن‌های بیشتر استفاده شده را دریافت نخواهید کرد تا دوباره این آپشن را خاموش کنید. این را هم اضافه کنیم که نسخه 3 بتا اندروید 10 برای 21 دستگاه منتشر می‌شود.

سرچ گوگل و واقعیت افزوده (AR)

گوگل I/O کنفرانس گوگل اندروید Q پیکسل پیکسل 3a پیکسل 3a XL اندروید 10

با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده، شما می‌توانید نتایج جستجوی خود را در گوگل بهتر ببینید. این ویژگی با اضافه شدن Google Camera به قسمت جستجو قابل استفاده خواهد بود. بنابراین وقتی می‌خواهید چیزی بخرید، فقط کافی است تصویر سه بعدی ساخته شده از آن را در جایی که قصد دارید بگذارید، قرار دهید و ببینید آیا به خانه می‌آید یا خیر. (مثال گوگل برای این تکنولوژی، تصویری است که مشاهده می‌کنید).

Google Lens و منوی رستوران‌ها

با استفاده از اپلیکیشن اشاره شده، می‌توانید دوربین گوشی را روی منوی یک رستوران بگیرید و ببینید کدام غذا محبوب‌تر است یا تصویر خوراکی که نمی‌دانید چیست را مشاهده کنید. به علاوه، با گرفتن گوشی روی رسید پرداخت، می‌توانید هزینه‌ای که باید بپردازید را ببینید.

Duplex on the web

گوگل I/O کنفرانس گوگل اندروید Q پیکسل پیکسل 3a پیکسل 3a XL اندروید 10

گوگل زیاد در مورد این ویژگی صحبت نکرد ولی به هر ترتیب می‌دانیم که این قابلیت برای کرایه کردن خودرو بسیار کارآمد خواهد بود. اخبار بیشتر در مورد این تکنولوژی، اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. فقط این را بدانید که Duplex on the web علاوه بر اجاره ماشین، برای رزرو رستوران، خرید بلیط سینما، خرید غذا و . . . نیز به کار خواهد رفت.


منبع: techchurch.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44638 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/02/18 تعداد مشاهده: 2699
سافت گذر