کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316265 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خیز مدیا تک برای شکست دادن کووالکوم با تولید مودم 5G

به گزارش سافت گذر، شرکت تایوانی مدیا تک علاوه بر اینکه تراشه‌های خود را در گوشی‌های بسیار ارزان و مقرون به صرفه چینی و هندی قرار می‌دهد و توانسته از این نظر به محبوبیت برسد، قصد دارد در بازار جهانی نیز حضور فعال داشته باشد تا بتواند با کووالکوم راحت‌تر رقابت کند.

مدیا تک هلیو M70 5G پردازنده تراشه

حالا جدیدترین محصول مدیا تک نوعی تراشه می‌باشد که مودم 5G در آن به صورت پیش‌فرض وجود دارد. انتظار می‌رود این پردازنده در اولین گوشی‌های متعلق به شبکه نسل 5 ارتباطات که اوایل سال 2020 معرفی می‌شوند، حضور داشته باشد.

یک آلترناتیو برای کووالکوم اسنپدراگون 855

در حال حاضر گوشی‌هایی نظیر ال‌جی V50 ThinQ و گلکسی اس 10 5G از سرعت بالای شبکه نسل 5 ارتباطات پشتیبانی می‌کنند و مودم اسنپدراگون X50 در آنها وجود دارد.

تراشه‌ای که مدیا تک تولید کرده، یک پکیج کامل به شمار می‌رود زیرا مودم 5G، کارت گرافیک و واحد پردازش عددی در آن وجود دارند.

انتظار می‌رود با اینترنت 5G، سرعت دانلود و آپلود به ترتیب به 4.7 و 2.5 گیگابیت بر ثانیه برسد. حالا مودم هلیو M70 با تکنولوژی حالت چندگانه‌ای که دارد، می‌تواند مدام میان 4G، 5G، 3G و حتی 2G سوئیچ کند تا بهترین اتصال را در اختیار کاربران قرار دهد.

اگرچه مدیا تک را با تراشه‌های مقرون به صرفه‌اش می‌شناسیم ولی به نظر می‌رسد این مودم با GPU از نوع Mali-G77 و CPU از نوع Cortex-A77 قیمت بالایی داشته باشد. این ساختار می‌تواند سبب شود قدرت گوشی‌ها افزایش یابد بنابراین احتمالاً بتوانیم در آینده شاهد تولید موبایل‌هایی با تراشه دارای سازه A77 باشیم.

درست مانند کووالکوم اسنپدراگون 855، جدیدترین محصول مدیا تک هم با فرآیند 7 نانومتری تولید شده هرچند شرکت TSMC اعلام کرده که می‌خواهد از تکنولوژی 7 نانومتری پلاس EUV برای ساخت پردازنده‌ها بهره ببرد.

مدیا تک هلیو M70 5G پردازنده تراشه

علی‌رغم اینکه اطلاعات کامل این تراشه در ماه‌های آتی منتشر می‌شود ولی در حال حاضر می‌دانیم که این قطعه دارای واحد پردازشگر هوش مصنوعی خواهد بود. یکی از این قابلیت‌هایی که پردازنده مذکور با خود خواهد آورد، de-blur نامیده می‌شود که می‌تواند حتی از سوژه‌هایی که با سرعت بالایی در حال حرکت هستند نیز عکس باکیفیتی بگیرد.

زمان عرضه و موارد استفاده

مدیا تک پاسخ روشنی در این‌باره نداده ولی اعلام کرده نمونه‌های آزمایشی این پردازنده در سه‌ماهه سوم 2019 به دست کمپانی‌های متقاضی خواهد رسید تا از اوایل سال 2020 آنها را در محصولاتشان قرار دهند.

احتمالاً مدیا تک با همان شرکای قبلی خود یعنی اوپو، ویوو، شیائومی، میزو و نوکیا همکاری کند ولی باید به خاطر داشته باشید که کووالکوم هم در حال ساخت تراشه دارای مودم 5G می‌باشد بنابراین گوشی‌هایی که از محصول مدیا تک بهره می‌برند، باید از امثال گلکسی اس 10 5G ارزان‌تر باشند.

مطمئناً نباید انتظار داشته باشیم که هلیو M70 با تراشه A13 اپل که با فرآیند 7 نانومتری پلاس EUV تولید شده رقابت کند ولی می‌تواند راه را برای اولین نسل از آیفون‌های 5G هموار سازد.

در حالی که قرار نیست مدیا تک به یک‌باره برترین کمپانی تولیدکننده تراشه‌ها شود ولی با ساخت اولین مودم 5G در پردازنده‌ها، نشان داده که در حال پیمودن مسیر پیشرفت است که این می‌تواند باعث رقابت بیشتر در دنیای گوشی‌های هوشمند شود.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44746 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/03/09 تعداد مشاهده: 2566
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر