کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایده جالب آمریکا برای تزیین آنتن‌های 5G

به گزارش سافت گذر، از آن جایی که در بسیاری از بزرگ‌راه‌های ایالات متحده آنتن‌های مربوط به تلفن‌های همراه مشاهده می‌شود و شرکت‌های مخابراتی نمای شهرها را با این برج‌های بلند تغییر داده‌اند، برخی از ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی سعی کرده‌اند این آنتن‌ها را به‌گونه‌ای تزیین کنند تا چهره شهرها زیاد خراب نشود.

5G شبکه نسل 5 ارتباطات اینترنت آمریکا ایالات متحده آنتن 5G

تاریخچه برج‌های مخفی

صنعت برج‌های مخفی در سال 1992 با اقدام شرکت لارسون در تغییر یکی از برج‌ها به درخت نخل آغاز شد. در ادامه، کمپانی‌های واقع در آریزونا تأسیسات خود را به شکل پدیده‌های طبیعی درآوردند. از آن زمان تا کنون این شرکت‌ها مسیر تزیین برج‌های مخابراتی را ادامه داده‌اند تا سایر کمپانی‌ها هم وارد این عرصه شوند.

دلایل مخفی‌سازی برج‌ها متعدد است ولی به نظر می‌رسد یکی از این علل، نشان دادن آنها به عنوان پدیده‌های طبیعی باشد.

اقدامات هنرمندانه با آنتن‌های 5G

با معرفی شبکه نسل 5 ارتباطات که نیازمند آنتن‌های به مراتب بلندتر است، شاید مخفی‌سازی این آنتن‌ها به فرصت مناسبی برای شرکت‌هایی باشد که کارهای هنری انجام می‌دهند.

برای مثال، در یکی از شهرهای آمریکا، کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) قانونی وضع کرده که کمپانی‌ها اجازه ندارند تأسیسات 5G را راه‌اندازی کنند مگر اینکه آنتن‌های آن را در یک بازه زمانی کوتاه به تزیینات شهری تبدیل نمایند.

5G شبکه نسل 5 ارتباطات اینترنت آمریکا ایالات متحده آنتن 5G

در حال حاضر، یک شرکت درخواست راه‌اندازی برج 5G را ارائه می‌دهد و مسئولین محلی در مدت 60 روز فرصت دارند آن را بسازند و در 90 روز دیگر، مسئولین باید آن را به سازه‌های تزئیناتی تبدیل نمایند و چنان‌چه این اقدامات انجام نگرفت، با دخالت کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) احتمال لغو مجوز نصب آنتن 5G وجود دارد.

5G شبکه نسل 5 ارتباطات اینترنت آمریکا ایالات متحده آنتن 5G

با توجه به تعداد زیاد شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی، ممکن است هر کدام از آنها بخواهد آنتن‌های شبکه نسل 5 ارتباطات مخصوص به خودش را نصب کند. آن‌وقت است که شهرهای کوچک در یک مدت زمان کوتاه پر از برج‌های بلند می‌شوند و بر طبیعت تأثیر منفی می‌گذارند.

5G شبکه نسل 5 ارتباطات اینترنت آمریکا ایالات متحده آنتن 5G

آنجلا یاکوب، یکی از مسئولین شهری که قرار است در آن آنتن مخابراتی وصل شود می‌گوید:«« ما از حضور این تأسیسات نگرانیم زیرا چهره اینها بسیار زشت است می‌تواند نمای مرکز شهر ما را خراب کند. البته می‌دانیم که قرار نیست ظاهر این آنتن‌ها همیشه این‌گونه بماند ولی می‌خواهیم ببینیم چه زمانی تزیین آنها رخ می‌دهد»».

5G شبکه نسل 5 ارتباطات اینترنت آمریکا ایالات متحده آنتن 5G

اخیراً هم کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) به خاطر اینکه آمریکا به یکی از کشورهایی تبدیل شود که اینترنت 5G را زودتر ارائه می‌کند، صدور مجوز برای نصب آنتن‌ها را سریع‌تر انجام می‌دهد. حالا از آن جایی که برای آنتن‌دهی بهتر شبکه نسل 5 ارتباطات، باید هر کدام از آنتن‌ها 91 متر ارتفاع داشته باشند، طبیعتاً آسمان آبی شهرها از حالت طبیعی خود خارج خواهد شد.

5G شبکه نسل 5 ارتباطات اینترنت آمریکا ایالات متحده آنتن 5G

به همین دلیل است که کمیسیون نامبرده از یک طرف می‌خواهد مجوزها را سریع صادر کند و از طرفی مخالف به کارگیری آنتن‌ها با همان شکل ساده خودشان است.

5G شبکه نسل 5 ارتباطات اینترنت آمریکا ایالات متحده آنتن 5G

در این بین، بسیاری از ایالات و شهرها قصد دارند از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) به خاطر صدور سریع مجوزها شکایت کنند ولی یکی از شهرها می‌خواهد تصمیم خود مبنی بر تزیین آنتن‌ها را به رأی بگذارد تا ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی آنتن‌ها را بلافاصله پس از نصب، تزیین نمایند.

5G شبکه نسل 5 ارتباطات اینترنت آمریکا ایالات متحده آنتن 5G

حالا این اتفاقات سبب شده‌اند تا صنعت زیباسازی شهری به خصوص در مراکز شهرها رونق بسیاری بگیرد و به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها رشد آن متوقف شود.

5G شبکه نسل 5 ارتباطات اینترنت آمریکا ایالات متحده آنتن 5G

سرعت انتشار این تصاویر آن‌قدر زیاد است که حتی آلبوم مخصوص به آنها در سایت‌های مختلف تولید شده است.

نظر شما در مورد این اقدامات چیست؟


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44804 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/03/22 تعداد مشاهده: 3865
سافت گذر