کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شرکت فیت‌بیت به فروش خواهد رسید

به گزارش سافت گذر، اگرچه شرکت فیت‌بیت در زمینه فروش دست‌بندها و ساعت‌های هوشمند عملکرد خوبی دارد و توانسته فقط در قاره آمریکای جنوبی 24.1 درصد بازار را در اختیار بگیرد و به رشد سالانه 18 درصدی برسد و رقیب جدی برای اپل به حساب بیاید، اما فروش ساعت‌های هوشمند میان‌رده و معمولی این کمپانی با مشکلاتی همراه است زیرا رقبای قدری مانند شیائومی و هوآوی آمار بهتری از خود به ثبت رسانده‌اند.

فیت‌بیت گوگل ساعت هوشمند دست‌بند هوشمند Fitbit

حالا و از آن جایی که نسبت به سال 2015، میزان فروش این شرکت 90 درصد کمتر شده، رویترز گزارش می‌دهد که امکان دارد فیت‌بیت به زودی به فروش برسد. به همین منظور، مقامات این کمپانی با شرکای اصلی خود صحبت‌هایی داشته‌اند که ببینند آیا باید با خریداران احتمالی مذاکره‌ای صورت پذیرد یا خیر. در این بین، به گوش می‌رسد که برخی سرمایه‌گذاران مدعی شده‌اند که گوگل نسبت به خرید فیت‌بیت چراغ سبز نشان داده است.

این شرکت در ابتدا با ساعت Fitbit Ionic خود را مطرح کرد و سپس مدل Versa و بعد مدل ارزان‌تر Versa Lite را به بازار آورد اما فروش ضعیف آخرین محصول او را مجبور ساخت انتظار این را بکشد که درآمدش از 1.58 میلیارد دلار به 1.43 میلیارد دلار کاهش یابد. جیمز پارکر، مدیرعامل فیت‌بیت می‌گوید:«« اگرچه نظر مشتریان نسبت به ساعت Versa Lite مثبت بود ولی متوجه شدیم که آنها ترجیح می‌دهند سراغ ساعتی بروند که امکانات بیشتری دارد»». به همین دلیل، یک ماه پیش Fitbit Versa 2 با قابلیت‌های متعددتر و با قیمت 230 دلاری روانه بازار شد.

احتمال مذاکره سهام‌داران فیت‌بیت با گوگل

گوگل سیستم عامل WearOS را برای ساعت‌ها و دست‌بندهای هوشمند طراحی کرده ولی خودش محصولی در زمینه نمی‌سازد. از طرفی، علاقه‌مندان به اندروید هر ساله منتظر رونمایی از ساعت یا دست‌بند هوشمند گوگل هستند ولی هنوز چنین چیزی رخ نداده است. در ماه ژانویه اما، گزارشی منتشر شد که عنوان می‌کرد گوگل به Fossil تقریباً 40 میلیون دلار پرداخت کرده تا ساعت هوشمند بسازد و بعدها متوجه شدیم که هدف کمپانی مالک اندروید از دادن چنین پولی، تمرکز روی تکنولوژی ساعت‌های هوشمند هیبریدی بوده است. منظور از این وسایل، همان ساعت‌هایی می‌باشد که ظاهری قدیمی دارند ولی امکاناتشان در حد ساعت‌های هوشمند است. این تکنولوژی دیانا (ترکیبی از دو کلمه دیجیتال و آنالوگ) نام دارد و ساعتی که از این فناوری بهره خواهد برد، Fossil Collider Hybrid Smartwatch HR خواهد بود و سیستم عامل آن هم WearOS است.

فرض کنیم که گوگل می‌خواهد فیت‌بیت را بخرد، چه‌قدر باید هزینه کند؟

گفته می‌شود قیمت فعلی فیت‌بیت 1.05 میلیارد دلار است ولی در چنین مجموعه‌هایی باید هزینه بیشتری پرداخت گردد تا سهام‌داران راضی به فروش سهام خود شوند به همین دلیل گوگل باید حداقل 1.37 میلیارد دلار پول بپردازد.

بر اساس گزارشی که هفته پیش منتشر شد، گوگل علاقه‌مند به استخدام 20 مهندس کمپانی Fossil است اما چنان‌چه فیت‌بیت را خریداری کند، صاحب مجموعه‌ای از افراد متخصص این حوزه خواهد شد که می‌توانند ساعت‌هایی بسازند که به معنای واقعی کلمه رقیب محصولات سامسونگ و اپل خواهند بود.

 

 
منبع: phonearena.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45376 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/07/01 تعداد مشاهده: 2449
سافت گذر