کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316153 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی ضبط تماس‌های ویدیویی واتس‌اپ در اندروید و iOS

آیا تا به حال پیش آمده که در حال مشاهده یک تماس ویدیویی در واتس‌اپ بوده‌اید و لحظه‌ای را دیده‌اید و می‌خواستید آن را ضبط کنید؟ انجام این کار بسیار ساده بوده و فقط لازم است یک برنامه نصب نمایید. با سافت گذر همراه باشید تا چگونگی انجام این کار را آموزش دهیم.

واتس‌اپ شبکه اجتماعی نرم‌افزار اپلیکیشن فیسبوک

آیا ضبط تماس‌های ویدیویی واتس‌اپ اخلاقی و قانونی است؟

پاسخ این سؤال کاملاً نسبی است زیرا در برخی کشورها ضبط تماس‌های برقرار شده در گوشی‌های هوشمند منع قانونی ندارد و در برخی کشورها نیز فرد خاطی جریمه می‌شود اما به طور کلی چنان‌چه می‌خواهید یک تماس (چه صوتی و چه تصویری) را ضبط کنید، بهتر آن است که پیش از انجام این کار طرف مقابل را آگاه سازید تا اگر او راضی به انجام این کار بود، تماس را در گوشی خود به ثبت برسانید.

چگونگی ضبط تماس‌های ویدیویی واتس‌اپ در اندروید

برای انجام این کار باید حتماً یک اپلیکیشن نصب کنید. اندروید به خودیِ خود این فرصت را فراهم نکرده ولی بعضی شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند این گزینه را در محصولاتشان قرار داده‌اند.

یکی از بهترین برنامه‌ها برای ضبط تماس‌های ویدیویی واتس‌اپ، MNML Screen Recorder نام دارد که رایگان بوده و می‌توان آن را از گوگل پلی استور دانلود کرد.

پس از بارگذاری و نصب این برنامه، روی سه نقطه موجود در بالا سمت راست ضربه بزنید تا تنظیمات اجرا شود.

واتس‌اپ شبکه اجتماعی نرم‌افزار اپلیکیشن فیسبوک

به بخش ضبط (Recording) بروید و آپشن ضبط صوت (Record Audio) را برگزینید.

به اپلیکیشن بازگردید و دکمه ضبط کردن (Record) که در پایین سمت راست جای گرفته را لمس کنید. یک شمارش معکوس سه ثانیه‌ای شروع می‌شود و در ادامه پیام هشداری داده خواهد شد و می‌گوید که برنامه هر آنچه در نمایشگر روی می‌دهد را ضبط خواهد کرد. این اعلان را تأیید کنید تا فرآیند ضبط ویدیو آغاز گردد.

واتس‌اپ شبکه اجتماعی نرم‌افزار اپلیکیشن فیسبوک

سپس به مخاطب مدنظر خود در واتس‌اپ زنگ بزنید تا تماس برقرار شود.

زمانی که مکالمه شما به پایان رسید، دکمه توقف (که شبیه مربع است) را از قسمت اعلانات بزنید و یا خودِ برنامه MNML Screen Recorder را اجرا کنید و دکمه توقف را از درون آن برگزینید.

واتس‌اپ شبکه اجتماعی نرم‌افزار اپلیکیشن فیسبوک

ویدیوی ضبط شده از درون اپلیکیشن مذکور قابل‌اجرا می‌باشد و می‌توانید آن را برای دیگران نیز ارسال کنید.

چگونگی ضبط تماس‌های ویدیویی واتس‌اپ در iOS

از نسخه 11 سیستم عامل iOS به بعد، گزینه ضبط صفحه نمایش به آیفون‌ها و آیپدها آمده و همین موضوع کار ما را برای ضبط تماس‌های ویدیویی واتس‌اپ آسان کرده است.

برای بهره‌مندی از این گزینه، فقط کافی است روی علامت + در کنار آپشن ضبط صفحه نمایش (Screen Recording) از تنظیمات گوشی ضربه بزنید.

واتس‌اپ شبکه اجتماعی نرم‌افزار اپلیکیشن فیسبوک

سپس به واتس‌اپ بروید و از پایین نمایشگر موبایل، انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا مرکز کنترل اجرا گردد. در مرحله بعد آیکون مربوطه را لمس و سه ثانیه صبر کنید تا فرآیند ضبط کردن آغاز شود.

برای ضبط شدن صدای طرف مقابل هم باید انگشت خود را روی دکمه ضبط کننده نمایشگر برای مدتی قرار دهید تا بتوانید این کار را صورت دهید. ضمن اینکه دکمه قرمز رنگ موجود در بالای نمایشگر هم برای متوقف کردن ضبط کارایی دارد.

واتس‌اپ شبکه اجتماعی نرم‌افزار اپلیکیشن فیسبوک

اگر شما هم راهکار مناسب دیگری برای ضبط تماس‌های ویدیویی واتس‌اپ دارید، آن را با ما و دیگران در بخش نظرات در میان بگذارید.

 

 
منابع: androidpit.com و filmora.wondershare.com
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45567 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/08/06 تعداد مشاهده: 2428
سافت گذر