کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316312 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

غیرفعال شدن نسخه‌های تجاری و آموزشی مایکروسافت استور

به گزارش سافت گذر، تلاش مایکروسافت برای ارائه یک پلتفرم نرم‌افزاری جامع در ویندوز 10 با موفقیت روبه‌رو نشد و توسعه‌دهندگان هم رغبت چندانی برای عرضه محصولاتشان در استور ویندوز ندارند و آن اپلیکیشن‌هایی نیز که در دسترس قرار گرفته‌اند، در مقایسه با نسخه‌های اندرویدی و iOS مشابه بسیار بی‌کیفیت هستند. این موضوع حتی پس از حذف بخش کتاب‌های الکترونیکی و موسیقی مایکروسافت استور در سالیان اخیر، بدتر شده است.

مایکروسافت مایکروسافت استور ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل

آن‌طور که فیل اسپنسر، مدیر بخش توسعه ایکس‌باکس مایکروسافت در سال 2018 گفت، بسیاری از قسمت‌های مایکروسافت استور آن‌طور که باید و شاید کار نمی‌کنند. البته اگرچه او نظر خودش را اعلام کرد ولی بعدها شاهد معرفی اپلیکیشن ایکس‌باکس بودیم که فروشگاه نرم‌افزاری جداگانه‌ای برای خودش داشت.

حالا به نظر می‌رسد این بحران ابعاد تازه‌تری به خود خواهد گرفت زیرا کمپانی مالک ویندوز می‌خواهد نسخه‌های تجاری و آموزشی مایکروسافت استور را کنار بگذارد. این ورژن‌ها از فروشگاه نرم‌افزاری ویندوز 10 حاوی برنامه‌هایی بودند که سازمان‌های خاص می‌توانستند برای خود دانلود کنند. لازم به ذکر است که مایکروسافت در طی چند سال گذشته، تغییرات زیادی در این نسخه‌های استور ایجاد نکرده بود.

به هر حال، از تاریخ 30 ژوئن امسال دو فروشگاه نامبرده از دسترس خارج و به کاربران در مورد تغییرات اطلاع‌رسانی خواهد شد. به علاوه، مایکروسافت استور فعلی که اکثر افراد از آن استفاده می‌کنند نیز آینده نامشخصی دارد ولی ورژن مبتنی بر وب این برنامه به کار خود ادامه خواهد داد.

با همه اشکالات، یک نقطه قوت در مایکروسافت استور وجود دارد و آن هم این است که اپلیکیشن‌های موجود در آن توسط خودِ مایکروسافت تأیید شده‌اند ولی گویا اگر روش جایگزینی برای این مورد وجود داشته باشد، اصلاً نیازی به در دسترس بودن مایکروسافت استور نیز نخواهد بود.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46061 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/10/21 تعداد مشاهده: 1445
سافت گذر