کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737504241 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سیستم رمزگذاری اندروید از iOS قوی‌تر است

به گزارش سافت گذر، شاید در نگاه اول تعجب‌برانگیز باشد ولی کارآگاه رکس کیسر می‌گوید:«« یک سال پیش ما نمی‌توانستیم سیستم امنیتی آیفون‌ها را مختل کنیم اما این کار با گوشی‌های اندرویدی شدنی بود. حالا اما، امکان هک کردن بسیاری از مدل‌های موبایل‌های اندرویدی وجود ندارد»». یکی از اقداماتی که رکس کیسر صورت می‌دهد، انجام پروژه‌های تحقیقاتی در مورد دستگاه‌های دیجیتالی است.

اندروید iOS آیفون امنیت امنیت سایبری

آن‌طور که خبر می‌رسد، نرم‌افزار Cellbrite یکی از برنامه‌های محبوب کارآگاهان آمریکایی برای مختل کردن سیستم‌های رمزگذاری شده در آیفون‌ها و گوشی‌های اندرویدی است و به افسران امنیتی اجازه می‌دهد داده‌هایی از GPS، پیامک‌ها، تماس‌ها، مخاطبان، اینستاگرام، توییتر و لینکدین به دست بیاورند. در مرحله بعد می‌توان این داده‌ها را به عنوان شاهد در دادگاه‌ها استفاده کرد. جالب است بدانید که انجام این فرآیند در گوشی آیفون ایکس به راحتی انجام شد.

در سمت دیگر، وقتی از برنامه مذکور به منظور هک کردن برخی گوشی‌های اندرویدی استفاده شد، کارآگاهان نتوانستند به اطلاعاتی از GPS، مرورگرهای اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی نصب شده در گوشی‌های پیکسل 2 و گلکسی اس 9 دست یابند. به علاوه، این نرم‌افزار از گوشی هواوی پی 20 پرو نیز نتوانست اطلاعات خاصی به دست بیاورد.

کیسر در این‌باره گفت:«« برخی از سیستم عامل‌های جدید در مقایسه با نمونه‌های قدیمی امنیت بیشتری دارند. من فکر می‌کنم که بسیاری از سازندگان این دستگاه‌ها در تلاشند تا مجریان قانون نتوانند وارد آنها شوند زیرا معتقدند این اقدام احترام به حریم شخصی کاربران است»».

البته در این گزارش نیامده که گوشی‌های اندرویدی ضد هک هستند بلکه برای بازگشایی رمز این‌گونه دستگاه‌ها، کارآگاهان و افراد مختلف باید بیشتر وقت بگذارند.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46207 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/11 تعداد مشاهده: 2081
سافت گذر