کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316109 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

اقدام مشترک فیسبوک، توییتر و گوگل علیه ویروس کرونا

به گزارش سافت گذر، چند هفته‌ای می‌شود که ویروس کرونا در برخی از مناطق جهان مشاهده شده به همین دلیل بسیاری از کشورها می‌خواهند از گسترش آن جلوگیری کنند. در این بین، متأسفانه در شبکه‌های اجتماعی اخبار کذب و دروغینی منتشر می‌شود که واقعیت ندارند.

ویروس کرونا کرونا گوگل توییتر فیسبوک

بر این اساس، فیسبوک، توییتر و گوگل تصمیم گرفته‌اند از انتشار اخبار جعلی در مورد ویروس کرونا جلوگیری کنند. دقیقاً پس از اینکه سازمان بهداشت جهانی این ویروس را یک خطر جهانی معرفی کرد، گوگل خبر داد که پیام هشداری را به کاربرانی نشان خواهد داد که در مورد آن به جستجو می‌پردازند تا از طریق آن آخرین راه‌های پیشگیری که توسط سازمان بهداشت جهانی اعلام شده‌اند را به کاربران بیاموزد.

گوگل در توییتر خود نوشت:«« از امروز پیام‌های هشدار در مورد ویروس کرونا را بهتر نشان خواهیم داد تا کاربران اطلاعات بیشتری کسب کنند بنابراین وقتی افراد اخبار مربوط به این ویروس را سرچ می‌کنند، در بالای صفحات راه‌های پیش‌گیری را نمایش می‌دهیم»».

گوگل همچنین، به سازمان جمعیت هلال احمر چین 250 هزار دلار و کاربران این موتور جستجو نیز تا کنون بیش از 800 هزار دلار کمک کرده‌اند.

این شرکت در ادامه نوشت:«« به منظور ارتقای سلامت عمومی، ما 250 هزار دلار را رسماً و به صورت مستقیم به سازمان هلال احمر چین اهدا کردیم. به علاوه، یک پویش جدید نیز به راه انداختیم تا کاربران گوگل کمک‌های خود را اهدا کنند و تا کنون بیش از 800 دلار جمع‌آوری شده است»».

در سمت دیگر، فیسبوک هم اقدامات مناسبی صورت داده تا اجازه ندهد اخبار کذب در این شبکه اجتماعی پخش شود. این کمپانی از تکنولوژی Face Check بهره خواهد گرفت تا اخبار جعلی پیرامون این ویروس را شناسایی کند.

این شرکت می‌گوید:«« ما نیز به نوبه خودمان محتواهای دروغین و نظرات جعلی که برخی‌ها با عنوان سازمان جهانی بهداشت منتشر می‌کنند را حذف خواهیم کرد زیرا این کار به اعتماد افراد نسبت به این سازمان خدشه وارد خواهد کرد بنابراین این کار را انجام می‌دهیم تا مردم آسیب نبینند. ما بیشتر روی این موضوع تمرکز می‌کنیم که توصیه‌های پزشکی بی‌پایه و اساس را از بین ببریم. این ادعاها تمامی روش‌های درمانی یا پیش‌گیرانه و حتی اخبار گیج‌کننده در مورد راه‌های ارتقای سلامت عمومی را نیز شامل می‌شود»».

به نظر می‌رسد اقدام فیسبوک برای جلوگیری از انتشار اخبار دروغین پیرامون ویروس کرونا بسیار جدی‌تر از کارهایی است که پیش از این قرار بود انجام دهد زیرا این شرکت به شدت با اخبار مربوط به واکسن‌های ویروس کرونا برخورد می‌کند.

در کنار گوگل و فیسبوک، توییتر هم پس از فراگیر شدن ویروس کرونا دست‌به‌کار شد. این شرکت با چندین سازمان در 14 کشور از جمله ایالات متحده، استرالیا و ژاپن همکاری را آغاز و اعلام کرده در صورت نیاز به دیگر کشورها نیز خواهد آمد.

این شبکه اجتماعی می‌گوید:«« ما همیشه و به خصوص زمانی که بحث سلامت افراد مطرح است، می‌خواهیم اطلاعات معتبری به دست کاربران برسد. ما خود را متعهد کرده‌ایم تا هنگام سرچ در مورد ویروس کرونا، اخبار موثقی در اختیارتان قرار گیرد. به همین دلیل، راهکاری را اتخاذ کرده‌ایم تا وقتی افراد در مورد کرونا به جستجو می‌پردازند، اطلاعات معتبر و موثقی به نمایش درآید»».

با این حال، علی‌رغم اینکه توییتر یادآور شده که با انتشار اخبار جعلی به شدت برخورد می‌کند ولی در چهار هفته گذشته بیش از 15 میلیون توییت در مورد این ویروس منتشر شده است.

اگرچه اقدامات گوگل، توییتر و فیسبوک جای تقدیر دارد ولی هنوز هم بسیاری دیگر از شبکه‌های اجتماعی باید با انتشار اخبار جعلی به مقابله بپردازند و جای خالی آنها احساس می‌شود. در نهایت، تمامی کاربران باید به این نکته توجه کنند که لزوماً همه توییت‌ها یا اخبار منتشر شده در مورد ویروس کرونا صحت ندارند.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46216 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/12 تعداد مشاهده: 2056
سافت گذر