کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316095 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

آمریکا باز هم هواوی را به شنود اطلاعات کاربران متهم کرد

به گزارش سافت گذر، جنگ میان ایالات متحده و هواوی همچنان ادامه دارد و حالا به نظر می‌رسد وارد فاز تازه‌ای شده چرا که مقامات آمریکایی به تازگی اعلام کرده‌اند که در ده سال گذشته، این کمپانی چینی به اطلاعات شرکت‌های مخابراتی در سرتاسر جهان دسترسی داشته است.

هواوی آمریکا ایالات متحده آلمان انگلستان

رابرت او براین، کارشناس امنیتی از آمریکا ادعا کرده شواهدی دارد که نشان می‌دهند هواوی از طریق سیستم‌ها و تأسیساتی که فروخته، به اطلاعات شخصی و حساس کاربران دسترسی پیدا کرده است. البته براین جزئیات دیگری را به زبان نیاورده و فقط مدعی شده این شبکه‌ها به اینترنت 4G مربوط بوده‌اند.

در این بین شایعاتی شنیده شده که اگرچه شرکت‌های مختلف می‌بایست بر اساس قوانین مختلف اقدامات خود را انجام دهند ولی هواوی بدون اطلاع‌رسانی به کاربران اطلاعات آنها را جمع‌آوری کرده است. مقامات مختلف از سه کشور خبر داده‌اند که ایالات متحده جزئیاتی که به دست آورده را به صورت کاملاً خصوصی ذخیره کرده و تنها بخشی از آنها را در اختیار آلمان و انگلستان قرار داده است.

با این وجود، هواوی تمام این ادعاها را رد کرده است. یکی از مدیران بلندپایه این کمپانی چینی مدعی شده که استفاده قانونی از اطلاعات طبق ضوابط و قوانین و تنها توسط مقامات رسمی انجام شده است. او همچنین یادآور شده که کارمندان هواوی اجازه دسترسی به این شبکه‌ها را ندارند.

این اتفاقات نشان می‌دهند که هواوی بیش از هر زمان دیگری از توافق با ایالات متحده و استفاده از خدمات شرکت‌های آمریکایی دور شده است. بر این اساس، احتمال معرفی سیستم عامل جدید توسط این کمپانی بسیار زیاد افزایش یافته است.

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46301 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/24 تعداد مشاهده: 2511
سافت گذر