کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316153 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل به علت جمع آوری داده های کودکان تحت تعقیب قرار گرفت

به گزارش سافت گذر، گوگل در سالیان اخیر بارها و بارها تحت تعقیب قانونی قرار گرفته ولی باز هم از اقدامات خودش دست برنداشته است. در سال 2019، یوتیوب به خاطر نقض قوانین حفاظت از حریم شخصی کودکان جریمه ای 200 میلیون دلاری پرداخت کرد. در ماه دسامبر نیز خودِ گوگل به خاطر نادیده گرفتن قوانین حق نشر تحت تعقیب قانونی قرار گرفت.

گوگل ایالات متحده آمریکا

این بار و در جدیدترین اتفاق، دادستان کل شهر نیو مکزیکو، گوگل را به خاطر جمع آوری داده ها از کودکان تحت تعقیب قانونی قرار داده است. بر اساس دادخواست مطرح شده، دادگاه شهر مذکور ادعا کرده که گوگل از خدمات آموزشی سوءاستفاده می کند تا از معلمان، دانش آموزان و خانواده های آنها جاسوسی نماید. هکتور بالدراس، دادستان کل نیو مکزیکو می گوید که گوگل سرویس های آموزشی خود را در اختیار کودکانی قرار می دهد که در مناطق کم برخوردارتر حضور دارند ولی در پشت پرده آنها را ردیابی کرده و فعالیت هایی که انجام می دهند را ضبط می کند.

او می گوید:«« امنیت دانش آموزان باید مهمترین اولویت هر شرکتی باشد که به کودکان به خصوص در مدارس، خدمات ارائه می کند. ردیابی و ضبط فعالیت های دانش آموزان بدون رضایت والدین آنها نه تنها غیرقانونی است، بلکه خطرآفرین نیز می باشد»».

با این حال، گوگل این ادعاها را رد کرده و گفته است:«« ما از اطلاعات شخصی کاربران چه در مدارس ابتدایی و چه در دبیرستان ها به منظور پخش تبلیغات استفاده نمی کنیم. مدیران مدارس می توانند تصمیم بگیرند که بهترین راهکار موجود جهت بهره مندی از خدمات آموزشی گوگل چگونه است زیرا ما به همکاری کردن با آنها متعهد هستیم»».

متأسفانه ایالات متحده قانون حمایت از حریم شخصی بخصوصی ندارد به همین دلیل گوگل توانسته تا کنون از پرونده های مختلف تبرئه شود. با این حال، نیو مکزیکو چند اصل مرتبط دارد به همین دلیل دادستان کل این شهر ادعا می کند که گوگل برخی از قوانین این منطقه را نقض کرده است.

در دادخواست به ثبت رسیده، عنوان شده که گوگل به کودکان زیر 13 سال اجازه نمی دهد حساب های کاربری جیمیل مخصوص به خود را بسازند به همین دلیل امکان ردیابی آنها وجود ندارد ولی با این حال، کمپانی مالک اندروید در تلاش است تا با دور زدن قوانین وضع شده توسط خودش و از طریق سرویس های آموزشی، به صورت پنهانی به اطلاعات دانش آموزان دست یابد. برنامه های تحصیلی گوگل به کودکان زیر 13 سال این اجازه را می دهد تا حساب کاربری مدنظرشان را بسازند ولی این اکانت ها توسط مدیران بخش فناوری اطلاعات مدارس تحت کنترل هستند.

هکتور بالدراس به بیش از 80 میلیون معلم که از خدمات آموزشی گوگل استفاده می کنند نامه فرستاده تا به آنها بگوید می توانند همچنان از این سرویس ها بهره ببرند. او یادآور می شود که در حال حاضر خطری دانش آموزان یا معلمان را تهدید نمی کند بنابراین همزمانی که بررسی ها در حال انجام هستند، آنها امکان استفاده از این سرویس ها را دارند.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46364 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/12/05 تعداد مشاهده: 2738
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر