کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316277 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

20 سال زندان، در انتظار مهندس سابق مایکروسافت به جرم اختلاس

به گزارش سافت گذر، ولادیمیر کواشوک در روزهای ابتدایی هفته جاری، از سوی یکی از دادگاه های ایالات متحده به اختلاس تقریباً 10 میلیون دلار ارز مجازی از مایکروسافت متهم شد.

ولادیمیر کواشوک مایکروسافت ایالات متحده آمریکا کمپانی مالک ویندوز

ولادیمیر کواشوک یک شهروند روسی است که از سال 2016 تا 2018 در مایکروسافت مشغول به کار بوده است. او در زمان حضورش در کمپانی مالک ویندوز، در توسعه پلتفرم های پرداخت آنلاین این شرکت نقش بسزایی داشت. با این وجود، او از موقعیتش سوءاستفاده می کرد و کارت های هدیه ای که در اینترنت خرید و فروش می شدند را به سرقت می برد. گفته می شود که او 12000 دلار را به حساب خودش منتقل کرد و بعدها با ساخت حساب های بانکی به نام همکارانش، میلیون ها دلار دزدیده است. کواشوک در نهایت پول های به دست آمده را به بیت کوین تبدیل کرد و به حساب خودش انتقال داد.

او با این اموال، زندگی تجملاتی برای خودش دست و پا کرد و یک ماشین 160000 دلاری و یک خانه 1.6 میلیارد دلاری خرید. در مجموع، کواشوک 2.8 میلیارد دلار بیت کوین را به حساب خودش فرستاد و مدعی شد یکی از اقوامش آنها را به او هدیه داده است. مایکروسافت در سال 2018 از این موضوع باخبر شد و کواشوک را اخراج کرد.

طی 5 روز برگزاری دادگاه، جرم هایی همچون پولشویی، جعل هویت، عدم پرداخت مالیات، جعل ایمیل، کلاه برداری بانکی و سوءاستفاده از موقعیت به اثبات رسیدند.

بر اساس ادعای یکی از شاکیان کواشوک، او از یک حساب کاربری آزمایشی در مایکروسافت استور استفاده کرد تا به سرویس های مالی و آنلاین این شرکت دست یابد و فرآیند خرید را برای آنها جعل کرده و شبیه سازی کند. در نهایت پس از اینکه افراد پول را واریز می کردند، کالا یا محصولی به دستشان نمی رسید.

البته حساب کاربری آزمایشی که توسط کواشوک استفاده شده بود، در زمینه خرید اعتبار کارت های هدیه به او کمک می کرد. او پس از اینکه به هدفش رسید، بخشی از پول ها را به سایت های اینترنتی مختلف می فروخت. کواشوک ابتدا با 10000 دلار شروع کرد ولی با گسترش فعالیت ها، ایمیل های جعلی از طرف همکارانش ساخت و پول های بیشتری را به سرقت برد.

کواشوک که یک مهندس نرم افزار توانمند بود، از دنیای دیجیتال سوءاستفاده کرد تا کلاه برداری ها و سرقت های اینترنتی اش را مخفی کند. او از سرویس جذب بیت کوین بهره برد تا منبع پول های دریافتی را پنهان نماید و آنها را به حساب بانکی خودش انتقال دهد. در مجموع و طی 7 ماه فعالیت غیرقانونی، ولادیمیر کواشوک 2.8 میلیون دلار به حساب بانکی اش انتقال داد.

علی رغم اینکه خودش ادعا می کند گناهکار نیست ولی کواشوک به 20 سال زندان محکوم شده است. او به دادگاه می گوید:«« اصلاً نمی خواستم از مایکروسافت کلاهبرداری کنم بلکه می خواستم پروژه ای را توسعه دهم که به این شرکت سود برساند»». رایان کورنر، یکی از بازرسان امنیتی گفت:«« مجرمانی که فکر می کنند با ارزهای مجازی می توانند هویت خود را مخفی کرده و پولشویی کنند، سخت در اشتباه هستند. بالأخره همه آنها گیر افتاده و به حسابشان رسیدگی خواهد شد»».

 

 
منبع: mspoweruser.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46390 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/12/09 تعداد مشاهده: 1633
سافت گذر