کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316378 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با گزینه های دستیابی جدید ورژن 2004 ویندوز آشنا شوید

به گزارش سافت گذر، آپدیت ماه می 2020 ویندوز 10 موسوم به 2004 تا یک هفته دیگر منتشر می شود ولی مایکروسافت امروز از طریق یک پست وبلاگی در مورد گزینه های دستیابی جدید این سیستم عامل صحبت کرد.

مایکروسافت ویندوز 10 ویندوز سیستم عامل سیستم عامل ویندوز

ویژگی هایی که بیشتر به درد افراد دارای مشکلات بینایی می خورد عبارتند از:

بهبود ظاهری نشانگر حرکت کننده روی متون

مایکروسافت در تازه ترین اقدام قابلیت شخصی سازی متون و نشانگرها را در ویندوز 10 به وجود آورده است. در این میان، بسیاری از افراد ترجیح می دهند متون و نشانگرها را با اندازه ای بزرگتر ببینند. با این وجود، کسانی که مشکلات بینایی داشتند نیز از مایکروسافت خواستند این امکانات را گسترش دهد. آنها به این شرکت اعلام کردند که مشاهده نشانگر حرکت کننده روی متون کار سختی است زیرا کنتراست کافی را ندارد. حالا به نظر می رسد به زودی این افراد قادر خواهند بود نشانگر مربوط به متون را آن طور که خودشان می خواهند انتخاب کنند. به علاوه، ذره بین نیز نشانگر متن را به صورت پیش فرض تا میانه های صفحه دنبال خواهد کرد تا کاربران بتوانند آن را راحت تر بیابند.

باز هم بسیاری از کاربران به مایکروسافت خبر دادند که خواندن متون با استفاده از ذره بین کار سختی است و در پایان روز آنها یا سردرد می گیرند یا خستگی مفرطی را احساس می کنند. این بار، کمپانی مالک ویندوز ویژگی را اضافه کرده تا متون با صدای بلند خوانده شوند و دیگر چشم کاربران اذیت نشود. همراه با ذره بین هم دکمه های اجرا، توقف و خواندن جمله بعدی یا قبلی و یا خواندن متن انتخاب شده وجود دارد تا در مرورگرهای محبوب نظیر کروم، مایکروسافت اج، فایرفاکس و نرم افزارهای آفیس ورد، پاورپوینت و اوت لوک نوشته ها با صدای بلند خوانده شود. ضمن اینکه هر کلمه ای که تلفظ می شود روشن خواهد شد و در صورتی که کلمه در صفحه وجود نداشت، نشانگر خودبه خود به سمت آن حرکت خواهد کرد.

مایکروسافت ویندوز 10 ویندوز سیستم عامل سیستم عامل ویندوز

در نهایت، مایکروسافت رابط کاربری ذره بین را نیز بهبود بخشید تا با تنظیمات حالت تیره و متون بزرگتر سازگاری داشته باشد.

در کنار قابلیت های گفته شده، ویژگی Narrator که خواننده متون قرار گرفته درون ویندوز 10 است نیز بهبود یافته است.

با کاهش توقف ها حین قرائت متون و پردازش کامل جمله ها با استفاده از تلفظ درست کلمات، خواندن نوشته ها بسیار طبیعی تر خواهد بود. مایکروسافت صدای خواننده را نیز تغییر داده تا کاربران Narrator از امکانات گسترده تر آن استفاده کنند. این شرکت همچنین، برای فعالیت های متداول تر صداهای خاص تری را مشخص کرده و صداهای مربوط به تلفظ کلمات مشابه را کاهش داده است. برای مثال، هنگام سوئیچ کردن میان حالات مختلف اسکن نوشته ها، می تواند لحن خواندن آنها را تغییر داد. به صورت پیش فرض تنظیمات مربوط به قرائت کلمات و صداها روشن شده تا Narrator مهارت هایش را ارتقا دهد. در کنار این موارد، امکان تغییر میزان جزئیات خوانده شده نیز وجود خواهد داشت. در نهایت مایکروسافت پشتیبانی از حروف بزرگ زبان انگلیسی را افزوده تا اشتباهات تایپی اسناد یا نامه ها را راحت تر بگیرد. بر این اساس، Narrator از این پس به شکل نوشتاری همه حروف حساس خواهد بود.

وبگردی هوشمندانه تر

Narrator از حالا به بعد صفحات اینترنتی را از بالا تا پایین خواهد خواند. خواندن خودکار متون برای اینکه به کاربران نشان داده شود صفحه اینترنتی حالا کاملاً لود شده بهبود یافته است. به علاوه، برای اینکه افراد بهتر متوجه شوند که یک صفحه اینترنتی چه قدر امکانات (لینک، سرتیتر و . . . ) دارد، لیستی از لینک های محبوب تولید شده توسط موتور جستجوی بینگ ایجاد خواهد شد تا راحت تر به آن سایتی که مدنظر کاربران است مراجعه شود. سپس فقط کافی است دکمه Narrator را به همراه S فشار دهید تا نکات مهم یک صفحه اینترنتی یا خلاصه ای از لینک ها را مشاهده کنید. در پایان، سایت هایی که امکانات ناقصی دارند نیز دیگر مشکلی برای مایکروسافت به وجود نخواهند آورد چرا که تیترهایی که عبارت Click Here دارند نشان داده می شوند تا کاربران بفهمند صفحه مقصد حاوی چه اطلاعاتی است. برای انجام این کار باید دکمه Narrator را به همراه Ctrl و D فشار دهید. جهت خواندن متون زیر تصاویر هم باید پیش از انتخاب لینک همین کارها را انجام دهید.

در پایان، مایکروسافت Narrator را با مرورگرهای مایکروسافت اج، کروم و فایرفاکس سازگار کرده تا متون مختلف را راحت تر و سریع تر بخواند. همچنین، در سایت هایی نظیر ویکی پدیا که غالباً از نوشته تشکیل شده اند نیز Narrator کارایی خواهد داشت.

بهبود Narrator در نرم افزار اوت لوک

از این پس امکان خواندن نامه های دریافتی در نرم افزار اوت لوک فراهم خواهد بود تا وقتی صفحات اینترنتی اجرا می شوند با سرعت زیادی برای کاربران قرائت گردند. به علاوه، وقتی یک ایمیل اجرا می شود، Narrator به صورت خودکار آن را می خواند. همچنین، لایه های مختلف پیام نوشته شده توسط مایکروسافت نادیده گرفته خواهند شد تا در محتوای متون بهتر بتوان سوئیچ کرد. ضمن اینکه کندی سرعت اوت لوک نیز از بین رفته است.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46943 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/03 تعداد مشاهده: 2338
سافت گذر