کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ثبت چند نشان مخصوص سیستم عامل HarmonyOS هواوی

به گزارش سافت گذر، از جدیدترین خبرها این گونه برداشت می شود که هواوی تا کنون چندین نشان تجاری مربوط به سیستم عامل HarmonyOS را در تاریخ 19 ژوئن سال 2020 به ثبت رسانده است. این علائم شامل عباراتی همچون HUAWEI HarmonyOS، HarmonyOS Connected و HarmonyOS Linked می شوند. این در حالی است که در آگوست سال 2019، یو چنگ دانگ، مدیرکل تجاری و مدیر اجرایی هواوی رسماً از سیستم عامل HongMeng (به زبان انگلیسی HarmonyOS) رونمایی کرد.

هواوی سیستم عامل هواوی HarmonyOS HongMengOS سیستم عامل

در ادامه و در پایان ماه ژوئن، حساب کاربری @RODENT950 در توییتر اعلام کرد که ساعت هوشمند هواوی میت واچ اولین دستگاهی خواهد بود که از سیستم عامل HarmonyOS بهره می برد. قرار است از این وسیله همزمان با معرفی گوشی های سری میت 40 هواوی رونمایی به عمل آید. لازم به ذکر است که تا کنون نشان تجاری Mate Watch در اداره حقوق معنوی به ثبت رسیده است.

پس از اعمال محدودیت های ایالات متحده علیه هواوی، این شرکت به دنبال آلترناتیوهایی برای نرم افزارهای ساخته شده توسط گوگل می گردد و تا به امروز توانسته جایگزین های مناسبی نیز پیدا کند. اما سخت ترین کار به نظر می رسد پیدا کردن آلترناتیو برای خدمات موبایلی گوگل (GMS) می باشد. در ادامه این شرکت تصمیم گرفت سیستم عامل مخصوص به خودش که ما آن را با نام HarmonyOS می شناسیم را معرفی نماید. البته هنوز استفاده از این پلتفرم در گوشی ها و تبلت های هواوی قطعی نشده ولی گویا توسعه آن در اولویت کمپانی چینی قرار گرفته است.

هواوی سیستم عامل هواوی HarmonyOS HongMengOS سیستم عامل

بر اساس ادعای یکی از سایت های خبری، رن ژنگ فی بنیان گذار هواوی عنوان کرده که HarmonyOS فعال بوده و می توان از آن در گوشی ها، تبلت ها،  تلویزیون ها و سایر محصولات استفاده کرد.

وانگ چنگ لو، مدیر بخش توسعه نرم افزاری هواوی خبر داد که اولویت این شرکت استفاده از اندروید است ولی هواوی نیم نگاهی هم به HarmonyOS خواهد داشت تا اگر شرایط به گونه ای خاص پیش رفت، از آن استفاده کند. به علاوه، این پلتفرم همچنان در حال گسترش است.

جوی تان، نائب رئیس بخش روابط عمومی هواوی هم در یک مصاحبه اعلام کرد که HarmonyOS امنیت زیادی دارد. آن طور که سازمان Counterpoint مدعی شده، تعداد کاربران سیستم عامل هواوی تا سال 2020 بیش از تعداد کاربران لینوکس خواهد بود. همچنین، این پلتفرم به یکی از پنج برنامه نرم افزاری محبوب تبدیل خواهد شد.

در مجموع هواوی همچنان در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات ایجاد شده توسط ایالات متحده می باشد. فعلاً هنوز هیچ راه حل مناسبی به وجود نیامده و به همین دلیل گویا اختلاف هواوی و دولت ایالات متحده بسیار شدید است.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47239 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/18 تعداد مشاهده: 2781
سافت گذر