کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316283 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تاریخ عرضه نسخه 2.0 سیستم عامل هواوی مشخص شد

به گزارش سافت گذر، روز گذشته اعلام کردیم که چندین نشان تجاری مربوط به سیستم عامل HarmonyOS هواوی به ثبت رسیده اند و حالا امروز نیز خبر رسیده که نسخه 2.0 این پلتفرم در تاریخ 11 سپتامبر سال جاری میلادی معرفی و در اولین رایانه ها، ساعت های هوشمند و سایر لوازم جانبی استفاده خواهد شد.

هواوی HarmonyOS سیستم عامل سیستم عامل هواوی سیستم عامل HarmonyOS

لازم به ذکر است که در آگوست 2019، یو چنگ دانگ مدیر اجرایی و مدیر تجارت مصرفی هواوی سیستم عامل HarmonyOS را رسماً معرفی کرد.

پیش از این هم خبر رسیده بود که هواوی می خواهد یک خط تولید جدید از ساعت های هوشمند را معرفی کند. نکته جالب تر اینکه این دستگاه از HarmonyOS به عنوان سیستم عامل بهره خواهد برد و همزمان با گوشی های سری هواوی میت 40 معرفی می شود. بنابراین می توان این گونه حدس زد که پرچمداران آتی کمپانی چینی از سیستم عامل ساخت خودش استفاده خواهند کرد.

شایان ذکر است که اولین محصولات دارای پلتفرم HarmonyOS هم اکنون در بازار وجود دارند که عبارتند از نمایشگرهای آنر اسمارت اسکرین و هواوی اسمارت اسکرین.

با در نظرگیری برنامه های از پیش اعلام شده توسط هواوی، می توان گفت که سیستم عامل این شرکت ابتدا در تلویزیون ها، رایانه ها، ساعت ها، دستبندها و خودروهای مخصوص چین استفاده خواهد شد و از سال آینده HarmonyOS 3.0 به اسپیکرها، هدفون ها، عینک های واقعیت مجازی و . . . خواهد آمد.

هواوی HarmonyOS سیستم عامل سیستم عامل هواوی سیستم عامل HarmonyOS

بد نیست اشاره کنیم که یافته های اخیر نشان می دهند که هواوی تا کنون علائم تجاری زیادی را به ثبت رسانده است. بر اساس اسکرین شات های به دست آمده، نشان های HUAWEI HarmonyOS، Honor HarmonyOS، HUAWEI ARK OS، Amon OS، HarmonyOS Linked، HarmonyOS Connected، AIRGlass Home Mate، Mi City و Mi Lens از آن جمله اند.

با این حال، هواوی عنوان کرده که ثبت نام HarmonyOS در حال طی کردن روند معمول خودش است.

باید اشاره کنیم که تا کنون چندین گوشی توسط این شرکت تولید شده اند که به جای خدمات موبایلی گوگل (GMS) از خدمات موبایلی هواوی (HMS) استفاده می کنند. البته نباید این گونه فرض کرد HarmonyOS به کلی اندروید را کنار خواهد زد. برای یادآوری عرض کنیم که هواوی در حال حاضر دومین برند پرفروش دنیاست. شما فکر می کنید آینده سیستم عامل گوشی های هوشمند چه خواهد شد و آیا شرکت های بزرگ سراغ HarmonyOS خواهند رفت؟

 

 
منبع: gizchina.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47249 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/19 تعداد مشاهده: 1934
سافت گذر