کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین نرم افزارهای منبع باز جایگزین Gmail

دلایل زیادی از جمله حفاظت از حریم شخصی، امنیت و . . . وجود دارد که افراد سراغ نرم افزارهای جایگزین Gmail می روند. البته یکی از اشکالات این برنامه آن است که به خاطر تعداد کاربران زیادی که دارد، برخی امکاناتش گسترده، متعدد و پیچیده هستند. به همین خاطر بد نیست آلترناتیوهای منبع بازی برای این برنامه در نظر بگیریم. حالا برای آشنایی با این برنامه ها با سافت گذر همراه باشید.

گوگل جیمیل K-9 Mail FairMail Gmail

چرا منبع باز بودن مهم است؟

یک برنامه منبع باز و رایگان مزایای زیادی دارد ولی برای بسیاری از انسان ها حفاظت از حریم شخصی مهمترین آن هاست به طوری که افراد آشنا به کدنویسی می توانند کدهای مربوط به آن را مشاهده کرده و ببینند یک برنامه چه کارهایی انجام می دهد. این در حالی است که نرم افزارهای اختصاصی امکان دارد بعضی اوقات پیام هایی بفرستند که حریم شخصی انسان ها را به خطر می اندازند. در اپلیکیشن های منبع باز این اتفاق خیلی کم رخ خواهد داد ولی متأسفانه حتی اگر توسعه دهندگان نیز دست به چنین کارهایی زدند، احتمالاً آن را گزارش نخواهند کرد. به طور کلی دلیل انتخاب برنامه های منبع باز دقیقاً مانند این است که بسیاری خرید از فروشگاه های محلی را به خرید از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای ترجیح می دهند. این نرم افزارها را معمولاً گروه های شخصی می سازند که تنها راه درآمدشان از این طریق است.

خوش بختانه همه این اپلیکیشن ها امکان برقراری ارتباط با جیمیل و Outlook مایکروسافت را دارند بنابراین با انتخاب آنها حفاظت از حریم شخصی همانگونه خواهد بود. با این وجود، بسیاری از این ویژگی ها مانند ردیاب های اینترنتی در این برنامه ها کار نمی کنند. ضمناً، شاید بعضی از این اپلیکیشن ها در گوشی هایی که خدمات گوگل پلی ندارند نیز پشتیبانی نشوند.

FairMail

FairMail یک اپلیکیشن جدید است که در ابتدای سال جاری میلادی وارد گوگل پلی استور شد. این برنامه توسط Marcel Bokhorst که توسعه دهنده NetGuard می باشد ساخته شده و تقریباً امکانات متنوعی دارد. این نرم افزار امکان پشتیبانی از حساب های کاربری بینهایت را داشته و می توان در آن صندوق ورودی را به صورت یکپارچه مشاهده کرد. حتی FairMail دارای شیوه های ناوبری شبیه جیمیل گوگل است.

گوگل جیمیل K-9 Mail FairMail Gmail

چندین ویژگی مربوط به حریم شخصی در FairMail قرار گرفته است. برای مثال و به صورت پیش فرض، پیام ها در حالت امن اجرا می شوند تا تصاویر، متون اضافی و سایر داده های موجود در آنها حذف گردند. بر این اساس، سرویس هایی که کاربران را ردیابی می کنند با این روش به هدف خود نخواهند رسید. این برنامه همچنین، از شیوه امضای OpenPGP پشتیبانی می کند و هیچ گونه تبلیغاتی در آن مشاهده نمی شود.

اگر از کار کردن با این برنامه لذت بردید، FairMail یک نسخه پرو دارد که امکان خرید آن با هزینه تقریباً 6 دلاری فراهم است. ورژن پیشرفته دارای تنظیمات متعدد پخش اعلانات، بیصدا کردن اپلیکیشن، ارسال زمان بندی شده، صفحات پیش فرض ارسال ایمیل، پشتیبانی از روش های امنیتی بیومتریکی، ویجت در هوم اسکرین و . . . می باشد.

گوگل جیمیل K-9 Mail FairMail Gmail

تنها مشکل FairMail این است که یک پیام هشدار دائمی را نمایش می دهد اما می توان آن را از تنظیمات اندروید خاموش کرد. ضمناً، سرورهای انتقالی مانند IMAP یا POP3 پشتیبانی نخواهند شد.

K-9 Mail

K-9 Mail یک اپلیکیشن کلاسیک برای سیستم عامل اندروید است. علی رغم اینکه بروزرسانی های زیادی برای این برنامه منتشر نشده ولی هنوز هم انتخاب اول بسیاری از افراد می باشد چرا که از سرورهای انتقالی مایکروسافت پشتیبانی می کند و پایه ساخته شدن برنامه های مشابه متعددی است.

گوگل جیمیل K-9 Mail FairMail Gmail

تمام امکانات مورد انتظار یک برنامه مدیریت ایمیل در K-9 Mail وجود دارد که از آن جمله می توانیم به حساب های چندگانه، قسمت جستجو، همگام سازی چند پوشه ای، گزارش اسپم، امضا، رمزگذاری OpenPGP و . . . اشاره کنیم. شاید در نگاه اول رابط کاربری K-9 Mail خالی باشد ولی بسیار کاربردی است. البته نسخه 5.0 این اپلیکیشن در دست تولید بوده و قرار است در آینده پوسته نرم افزاری آن بهبود یابد.

در مجموع اگر می خواهید چیزی غیر از جیمیل یا K-9 Mail را انتخاب کنید، باید سراغ FairMail بروید زیرا هم ظاهر مدرن تری دارد و هم امکاناتش زیاد هستند.


منبع: androidpolice.com 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47264 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/23 تعداد مشاهده: 3159
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

صمدسلطانزاده 1399/04/24 14:26
خیلی عالیه