کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316144 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هکری که دیگر نمی خواهد رایانه ای را ببیند

به گزارش سافت گذر، هکری که با یک گروه مخل امنیت سایبری همکاری کرده و به پنج سال زندان محکوم شده بود، می گوید که دیگر نمی خواهد هیچ رایانه ای را ببیند.

امنیت سایبری هک و امنیت امنیت مجازی

ناتان وایات به خاطر کلاهبرداری های اینترنتی که در سال 2016 انجام داد، از سوی دادگاه میسوری گناهکار شناخته شد. گروهی که او در آن عضویت داشت، به بسیاری از شرکت های متولی خدمات درمانی و دارویی حمله می کرد و از راه دور اطلاعات شخصی بیماران را به سرقت می برد. سپس قربانیان خودش را تهدید می کرد که اگر برای او بیت کوین تهیه نکنند، اطلاعات را خواهد فروخت. این گروه توانسته بود از این طریق 300 هزار دلار درآمد کسب کند.

اسناد به دست آمده از دادگاه نشان می دهند که اهداف این گروه بیشتر در ایالات میسوری و ایلینویز و کشور گرجستان حضور داشتند.

وایات که در این گروه عضو داشت و مجبور شد 1.5 میلیون دلار جریمه بپردازد، می گوید:«« از این شرایط متعجب و حیرت زده ام. دیگر نمی خواهم کامپیوتری را ببینم»».

این هکر که گروه او مسئول انتشار برخی سریال های نتفلیکس نیز می باشد، اگرچه در این اتفاقات نقش حیاتی ایفا نمی کرد اما در فرآیند کلی هک کردن سایت ها فعالیت داشت.

لائورا کتلین برنستین، یکی از شاکیان این پرونده به قاضی گفته که با حساب کاربری گوشی اش پیام های تهدیدآمیزی برای اقوام مالکان شرکت های قربانی ارسال شده است. به علاوه، او می گوید که اقدامات وایات سبب شده بود تا دیگر مجرمان نیز مرتکب جرم های مشابه بشوند.

وایات در سال 2019 برای رسیدگی جرائمش به ایالات متحده تحویل داده شد. البته او پیش از این در انگلستان نیز کلاهبرداری های اینترنتی را انجام داده بود.

 

 
منبع: digitaltrends.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47795 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/07/14 تعداد مشاهده: 2635
سافت گذر