کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316141 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با امکانات جدید مرورگر اوپرا جی ایکس آشنا شوید

به گزارش سافت گذر، اوپرا بار دیگر نسخه ای جدید از مرورگر اوپرا جی ایکس را منتشر کرده که در آن امکاناتی از جمله تم های رنگی، حذف کننده فایل های اضافه و گزینه مدیریت فایل های دانلود یا آپلود شده را قرار داده است. در کنار این اتفاقات، اوپرا خبر داده که این نسخه از مرورگر که مخصوص گیمرهاست، حالا در هر ماه بیش از 5 میلیون کاربر فعال دارد.

اوپرا اوپرا جی ایکس Opera GX Opera مرورگر اوپرا

Themes

با این آپدیت، Opera GX چندین تم از طریق ویژگی به نام Secondary Colors منتشر می شود. برخی از تم های موجود در این بخش عبارتند از Rose Quartz، Ultraviolet، Hackerman، Frutti Di Mate و . . . اگر شما به این تم ها علاقه ای ندارید، می توانید از میان چرخه رنگی موجود، تم مدنظرتان را بسازید. به علاوه، آیکون های نوار کناری اوپرا نیز با توجه به تم ساخته شده تطبیق پیدا خواهند کرد.

GX Cleaner

یکی از مزایای اصلی Opera GX در بدو عرضه این بود که می توانستید عملکرد آن را به گونه ای تغییر دهید که بیشتر انرژی تولیدی رایانه صرف گیمینگ شود. به منظور بهبود این قابلیت، این مرورگر حالا GX Cleaner را افزوده که به شما اجازه می دهد فایل های بلااستفاده را پاک کنید تا فضا آزاد گردد. با این قابلیت اوپرا جی ایکس، قادر خواهید بود کوکی ها، تاریخچه جستجو، حافظه پنهان و فایل های دانلود شده را حذف نمایید که البته درباره مورد آخر باید بگوییم که امکان فیلتر کردن مواردی که می خواهید پاک شوند بر اساس مسیر قرارگیری، تاریخ دانلود و . . . وجود دارد.

Easy Files

و در نهایت Easy Files که پیش از این در اوپرا اصلی وجود داشت به اوپرا جی ایکس آمده است. با این ویژگی شما می توانید یک فایل اخیراً دانلود یا آپلود شده یا محتوای موجود در کلیپ بورد را به سرعت ضمیمه کنید. اوپرا می گوید که تصاویر گرفته شده با ابزار Snapshot، با این قابلیت سازگاری خواهند داشت بنابراین با سرعت زیادی امکان اشتراک گذاری آنها فراهم شده است. Easy Files همچنین، شما را با سه فایلی که اخیراً با آنها کار کرده اید روبه رو خواهد ساخت تا سریع تر آیتم مدنظرتان را برای ارسال، انتخاب کنید.

اوپرا جی ایکس فقط برای دستگاه های دارای سیستم عامل ویندوز منتشر شده و از آن جایی که فعلاً نسخه های ابتدایی آن عرضه شده احتمال وجود باگ در آن زیاد است. به هر حال، اگر می خواهید آن را دانلود کنید، باید به سایت Opera GX سری بزنید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47936 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/08/07 تعداد مشاهده: 2295
سافت گذر