کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9191 | مشاهده و دانلود: 739504372 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/26 | اعضاء: 316669 | نظرات: 37900
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نکات مهم هنگام خرید دوربین مدار بسته جهت اصناف

برق اضطراری در دوربین مدار بسته

 بسیاری از مشتریان عزیز بعد از خرید و یا نصب دوربین مدار بسته بر این باورند که دوربین‌های مداربسته دارای باطری داخلی هستند، که پس از قطع شدن برق دستگاه خاموش نمیشود، اما متاسفانه با پیشرفت تکنولوژی تا به امروز هیچ کدام از دوربین های مدار بسته در داخل خود برق اضطراری ندارند، به همین دلیل شما باید در هنگام خرید دوربین مدار بسته فکری هم برای زمانی که برق سیستم قطع می‌شود بکنید.

 یو پی اس UPS و یا همان برق اضطراری در دوربین مداربسته، وظیفه این را دارد که در هنگام قطع شدن برق شهر برق دوربینهای مداربسته را تأمین کند یو پی اس ها بسته به مقدار باتری که در آن وجود دارد می‌تواند میزان ساعت بکاپ دهی برای دوربین های مداربسته را افزایش دهد، قیمت یو پی اس ها به چند کاوا KV بودن آنها و میزان آمپراژ آنها بستگی دارد، هرچه مقدار کاوا و مقدار آمپر دستگاه بالاتر باشد قیمت آن یو پی اس بالاتر است.

 یو پی اس ها در دو نوع ups آنلاین و یو پی اس آفلاین وجود دارد اگر شما یک پکیج دوربین مدار بسته ۴ عددی تهیه کرده اید ما به شما یک یو پی اس ۱ کاوا با باتری داخلی آمپر را توصیه می‌کنیم این یو پی اس تقریباً یک ساعت بکاپ به شما می دهد و اگر برق از سیستم دوربین مداربسته شما قطع شود تا یک ساعت برق دوربین های مداربسته شما را تعیین خواهد کرد، یو پی اس دوربین مداربسته یکی از اصلی ترین و پرکاربردترین لوازم جانبی دوربین مداربسته به شمار می آید.

جدیداً پلیس اماکن در صورت نداشتن یو پی اس به عنوان برق اضطراری برای دوربین مداربسته تاییدیه جواز کسب را صادر نمی‌کند و صدور جواز کسب جهت هر گونه فعالیتی را منوط به نصب دوربین مداربسته همراه با سیستم برق اضطراری کرده است علت اصلی این مسئله هم این است که قطعاً سارقین قبل از ورود به محل شما برق ورودی ساختمان را قطع خواهند کرد و سپس وارد مکان شما خواهند شد به همین دلیل با داشتن یو پی اس در محیط تان حتی با قطع کردن برق ورودی مکان تان برق دوربین های مداربسته تامین خواهد شد و دیگر شما نگران قطعی برق دوربین های مداربسته خودتان خواهید بود در هنگام خرید وی پی اس برای دوربین مداربسته حتماً به برند محصول و مشخصات فنی درج شده روی آن دقت نمایید.

دوربین مداربسته با کیفیت:

دوربین امنیتی یکی از شگفتی‌های فن آوری مدرن است که از آن در خانه‌ها، دفاتر، فروشگاه‌ها و ...  استفاده می شود و به لطف انبوهی از مزایای ارائه شده محبوبیت بی نظیری به عنوان یک اقدام امنیتی موثر کسب کرده است. یکی از بزرگترین چالش ها هنگام انتخاب دوربین های امنیتی برای مشاغل و یا منازل اندازه گیری کیفیت تصویر ضبط شده این دوربین ها است در حالیکه اکثر  تولیدکنندگان سیستم های امنیتی ، کیفیت تصاویر ضبط شده توسط دوربین ها را به صورت استثنایی ارتقا می‌دهند اما تشخیص و انتخاب دوربین مداربسته با کیفیت میتواند کمی چالش برانگیز باشد.

دوربین مداربسته با وضوح بالا

برخی دیگر از نکات مهم  در هنگام خرید دوربین مدار بسته را در ادامه برای شما توضیح خوایم داد:

وضوح تصویر:

وضوح تصویر به مقدار پیکسلی است که تصویر را کامل می‌کند ، اغلب برای خرید انواع دوربین با این تبلیغ رو به رو می شوید که تصویر دوربین دارای چند مگا پیکسل می باشد.در حقیقت مگاپیکسل برابر با یک میلیون پیکسل است که هر چه تعداد این پیکسل ها بیشتر باشد کیفیت تصویر نیز بهتر است اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که علاوه بر این موضوع عوامل دیگری نیز می توانند بر وضوح تصاویر دوربین های امنیتی اثر بگذارند.

حسگر تصویر:

حسگر تصویر در یک دوربین امنیتی بر کیفیت تصاویر یا فیلم هایی که خواهد گرفت تاثیر می گذارد ، سنسور تصویر یک جزء سخت افزاری در دوربین های امنیتی است که با گرفتن نور آنرا به یک تصویر الکتریکی تبدیل می‌کند ، کیفیت سنسور تصویر دوربین امنیتی اغلب کیفیت کلی تصویر را تعیین می نماید.

دو نوع سنسور تصویری در بازار وجود دارد : سنسورهای ccd و cmos

حسگر ccd در شرایط کم نور عملکرد بهتری دارد اما سنسور cmos نرخ فریم بالاتر و رنگ بهتر را تولید می‌کند ، این موضوع به معنای کیفیت تصویر بهتر برای دوربین های مداربسته شما می باشد.

انتخاب دوربین مداربسته با کیفیت:

با توجه به وجود برندهای مختلف در بازار دوربین های امنیتی ، بعضی از برندها در بین مصرف ‌کنندگان دارای محبوبیت بیشتری نسبت به سایر برند ها می باشند که اگر بخواهیم به دو مورد از این دوربین های مداربسته اشاره کنیم می توان به دوربین های مدار بسته پلکوتک و یونیمو اشاره کرد، هنگام خرید دوربین مدار بسته با کیفیت علاوه بر انتخاب برند آن باید شرکت مناسب برای تهیه سیستم دوربین مداربسته نیز توجه کنید جهت مشاوره و خرید یک سیستم مدار بسته شرکت الکامپ میتوانید از اینجا اقدام نمایید.

توجه به نکات زیر ضروری می باشد :

  • تجربه و تخصص شرکت در زمینه سیستم دوربین‌های مداربسته
  • مجوز های لازم در این زمینه
  • خدمات به موقع به مشتریان خود
  • ضمانت نامه معتبر برای محصولات خود

چرا شرکت الکامپ ؟

شرکت الکامپ یکی از بزرگترین شرکت‌های عرضه کننده انواع دوربین مداربسته در بازار ایران با بیش از ۱۷ سال سابقه ی کاری درخشان می باشد که تمام مجوز های لازم در این حوزه را کسب کرده است جهت استعلام قیمت دوربین مدار بسته میتوانید به سایت شرکت به آدرس https://amniatcctv.com/ مراجعه فرمایید..

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48203 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1399/09/24 تعداد مشاهده: 2497
کلید واژه ها:
سافت گذر