کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9188 | مشاهده و دانلود: 739352422 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/25 | اعضاء: 316641 | نظرات: 37902
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت: 2021 سال کنار گذاشتن پسوردها خواهد بود

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت یکی از طرفداران پروپاقرص تکنولوژی کنار گذاشتن پسوردها بوده زیرا می خواهد کلمات عبور سنتی و ناایمن را حذف کند. به همین خاطر این شرکت در زمینه توسعه فناوری هایی مانند Windows Hello، اپلیکیشن Microsoft Authenticator، سیستم تأیید هویت و . . . سرمایه گذاری کرده است.

مایکروسافت آژور اکتیو دایرکتوری Microsoft Authenticator

حالا مایکروسافت در مورد اقداماتی که در سال 2020 انجام داده تا پسوردها را کنار بگذارد سخن گفته و اعلام کرده در سال 2021 تصمیم گرفته آنها را عملی کند.

این شرکت یادآور می شود که 80 درصد حملات سایبری با هدف حذف پسوردها صورت می پذیرند و از هر 250 اکانت، 1 اکانت به همین خاطر با مشکلاتی روبه رو می شوند. با ذکر این نکته، مایکروسافت می خواهد راهکارهایی را ابداع کند تا کاربران دیگر نیازی نباشد کلمات عبور بنویسند. در نوامبر 2019، تقریباً 100 میلیون نفر از روش ورود به حساب کاربری بدون نیاز به پسورد جهت وارد شدن به اکانت مایکروسافت بهره می بردند. جالب تر آنکه در ماه می 2020، تعداد این افراد به 150 میلیون نفر افزایش یافت که نشان می دهد میلیون ها انسان حاضرند از روش های بدون پسورد برای ورود به حساب های کاربری خود بهره ببرند زیرا یا حوصله به خاطر سپردن آنها را ندارند و یا اینکه می دانند چه قدر ناایمن هستند.

در سال 2020، مایکروسافت در کنفرانس های مختلف از افق مدنظرش برای توسعه تکنولوژی های مربوط به ورود بدون پسورد پرده برداشت. این شرکت همچنین، پیش نمایشی از سرویس Azure Active Directory و پشتیبانی از کلیدهای امنیتی FIDO2 و طریقه راه اندازی Microsoft 365 Admin Center را در معرض دید قرار داد. به علاوه، این کمپانی با شرکای مختلفی همکاری را آغاز کرد تا راهکارهای ورود بدون نیاز به پسورد را توسعه دهد.

مایکروسافت در ادامه آمارهای زیر را در مورد سرویس های مختلف که در سال 2020 به ثبت رسیده اند، اعلام کرد:

 

•    در سرویس Azure Active Directory، بیش از 50 درصد ورودها به حساب های کاربری از طریق Windows Hello و در گوشی ها با اپلیکیشن Microsoft Authenticator و کلیدهای امنیتی FIDO2 انجام شده است
•    بیش از 150 میلیون کاربر در Azure Active Directory و سرویس های بدون پسورد مایکروسافت حضور دارند
•    تعداد افرادی که از سرویس Windows Hello برای وارد شدن به ویندوز 10 استفاده می کردند، از 69.4 درصد در سال 2019 به 84.7 درصد افزایش پیدا کرده است

2021 سالی است که مایکروسافت می خواهد در آن پسوردها را برای همه کاربرانش منسوخ کند. این شرکت در حال حاضر دارد APIها و رابط های کاربری مختلفی جهت مدیریت کلیدهای امنیتی FIDO2 تولید می کند و تصمیم دارد پرتال پوشش داده شده ای برای کنترل ورودی ها و خروجی ها بسازد تا کاربران از آنجا مقادیر مربوط به ورود به اکانت بدون پسورد را مدیریت نمایند. در حالی که انتظار می رود سال آتی میلادی شرایط جهان عادی شود ولی مایکروسافت تأکید دارد که ورود بدون پسورد، زندگی های دیجیتالی و آنلاین را بسیار آسان خواهد کرد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48220 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/29 تعداد مشاهده: 2614
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناصر کابینی 1399/09/29 18:59
به امید جهانی پر از آرامش و همبستگی بدون تبعیض نژاد و قوم وملیت و مذهبی