کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برخی از امکانات احتمالی شیائومی می بند 6 فاش شد

به گزارش سافت گذر، با انتشار نسخه سفت افزار اپلیکیشن Zepp (Amazfit سابق) برخی از کاربران توانسته اند امکانات شیائومی می بند 6 را مشاهده کنند. مطابق معمول، این دستبند هوشمند دو مدل خواهد داشت یکی برای چین با NFC و دیگری برای بازار جهانی بدون NFC.

شیائومی دستبند هوشمند می بند 6 می اسمارت بند 6 دستبند هوشمند شیائومی

این محصول شیائومی دارای یک دریافت کننده GPS خواهد بود که سرعت دقیق و اطلاعات کاملی از مسافت طی شده ارائه خواهد کرد. برای مسیریابی سریع تر نیز اپلیکیشن موبایلی داده های A-GPS را به می بند 6 ارسال می کند.

این دستبند هوشمند مجهز به سنسور اندازه گیری اکسیژن خون خواهد بود ولی توانایی بررسی 19 فعالیت ورزشی را خواهد داشت که از آن جمله می توانیم به کیک بوکسینگ، دو در فضاهای بسته، طناب زنی، ژیمناستیک و . . . اشاره کنیم.

شیائومی دستبند هوشمند می بند 6 می اسمارت بند 6 دستبند هوشمند شیائومی

به منظور تمرکز بیشتر روی فعالیت های ورزشی، ویژگی مدیریت زمان Pomodoro Technique اضافه شده است. با این قابلیت، اعلانات مربوط به اپلیکیشن ها به مدت 25 دقیقه در حالت آماده باش باقی خواهند ماند و سپس با لرزشی به کاربر هشدار خواهند داد که فرصت استراحت کردن فرا رسیده است.

افراد می توانند اطلاعات مربوط به وضعیت خوابشان را از درون خودِ دستبند ببینند حال آنکه این ویژگی فعلاً در اپلیکیشن در دسترس قرار دارد. این یعنی احتمالاً شاهد یک صفحه نمایش بزرگتر و با رزولوشن بیشتر در می بند 6 خواهیم بود.

رابط کاربری دستبند بروزتر خواهد شد و تصاویر پس زمینه و پیش فرض جدیدی دریافت خواهد کرد.

شیائومی دستبند هوشمند می بند 6 می اسمارت بند 6 دستبند هوشمند شیائومی

می اسمارت بند 6 قادر خواهد بود لوازم خانگی هوشمند که از پلتفرم Mi Home پشتیبانی می کنند را کنترل نماید. با این حال، هنوز مشخص نیست این قابلیت مختص چین است یا در دیگر کشورها هم قابل استفاده خواهد بود. لازم به ذکر است که می بند 6 از دستیار هوشمند الکسای آمازون بهره می برد ولی نسخه چینی آن از دستیار صوتی Mi AI.

طبق اسناد به دست آمده، گویا این دستبند جدید می تواند تا 308 اموجی موجود در اعلانات را نشان دهد. این دستبند همچنین، قابلیت رد تماس ها با پیام های از پیش نوشته شده را دارد.

می اسمارت بند 5 در اواسط ماه ژولای 2020 معرفی شد بنابراین هنوز چند ماه تا زمان رونمایی از می بند 6 وجود دارد.

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48424 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/07 تعداد مشاهده: 2189
اخبار مرتبط
سافت گذر