کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316281 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هاست ارزان؛ دیگر نیاز به صرف هزینه بالا برای هاست ندارید!

معرفی هاست ارزان، در مورد کیفیت میزبانی وب ارزان قیمت بیشتر بدانید!

اگر شما به دنبال خدمات میزبانی ارزان قیمت هستید و نمی دانید هاست مناسب مدل کسب و کار شما چیست؟ می توانید از ویژگی های هاست اقتصادی یا ارزان بهره مند شوید. هاست ارزان قیمت یا اقتصادی، برای وب سایت هایی با بازدید و مصرف معمولی از منابع سرور است که کد نویسی آن بر پایه سیستم عامل لینوکس یا ویندوز می باشد. هاست لینوکسی ارزان قیمت، برای سایت هایی از جمله: شخصی، شرکتی، پروژه های دانشجویی، استارتاپ ها و سایت هایی که نیاز به بازدید و منابع زیادی ندارند بسیار مناسب و مورد استفاده قرار میگیرد.

هاست ارزان؛ به نسبت به فضا، سی پی یو و رم موجود نسبت به هاست های گران کمی محدودیت داشته اما این دلیل نمی شود که هاست اقتصادی از کیفیت پایینی برخوردار باشد. و بهترین انتخاب برای افرادی است که قصد دارند یک سایت عادی برای خود یا شرکت خود راه اندازی کنند.

هاست چیست و چه کاربردی دارد؟

هاست (host) به معنای میزبان است که به بخشی از سرور گفته می شود. یک سرور می تواند به چندین قسمت تقسیم شود (تقسیم بندی مجازی) که به هر قسمت آن، هاست نیز گفته می شود. یعنی هر بخش از این سرور به عنوان یک هاست از یک وب سایت میزبانی می کند. برای راه اندازی یک وب سایت در فضای اینترنت بعد از طراحی قالب سایت، باید به دنبال تهیه یک هاست مناسب برای خود باشید.

آیا هاست ارزان قیمت؛ امنیت بالایی دارند؟

در هر نوع وب سایتی امنیت آن حرف اول را می زند، زیرا ممکن است حاوی اطلاعاتی حساس و یا اطلاعات مشتریان باشد. اگر در وب سایتی که اطلاعات مشتری را مدیریت کند یک ویروس آپلود شود، می تواند اطلاعات را خراب و این مشکل از دید مشتری و هم از لحاظ قانونی دارای مشکلات بسیاری می باشد.

اما این ویروس ها فقط سایت هایی که حاوی اطلاعات مشتری هستند را دچار نمی کند بلکه اگر یک شخص ثالث مخرب به یک وب سایت معمولی دسترسی پیدا کند، می تواند نسخه های جعلی وب سایت های شناخته شده مانند صفحه نمایش بانکی آنلاین برا آپلود کند و از طریق دریافت اطلاعات حساس مشتری، اقدامات غیر قانونی انجام دهد.

این ویروس ها می توانند مشتریان شما را آلوده کنند و باعث خدشه دار شدن اعتبار کسب و کار شما شوند. اما راه حل جلوگیری از عدم نفوذ ویروس چیست؟ ارائه دهنده هاست ارزان سرور کلیک برای جلوگیر از تلاش های هک شدن دارای اقدامات اساسی می باشد اما می تواند از ارائه دهنده هاست خود در خواست اسکن ویروس را داشته بشاد تا مطمئن شود که هاست شما آلوده نیست.

مزایای استفاده از میزبانی وب ارزان:

  • پهنای باند نامحدود
  • پشتیبانی فنی حرفه ای
  • بالا ترین سرعت بارگذاری
  • ساخت ایمیل سازمانی به تعداد نامحدود
  • پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی PHP و MySQL

آیا قصدخرید هاست سی پنل ارزان را دارید؟ هاست چیست و چه کاربردی دارد؟ بهترین هاست سی پنل چیست؟ تصور کنید که می خواهید یک وب سایت مناسب برای سایت خود راه اندازی کنید، اگر راه اندازی وب سایت مانند طراحی نقضه داخلی یک ساختمان باشد برای طراحی یک نقشه ساختمان به نرم افزار هایی مانند: اتوکد و یا سایر نرم افزار های معماری نیاز دارید. شما باید بدانید که راه اندازی وب سایت های اینترنتی دقیقا توسط نرم افزار های خاص با سیستم مدیریت محتوای ویژه انجام می شود.

هاست ارزان Cpanel:

هاست ارزان لینوکسی، واقع در کشور آلمان با سیستم عامل کلود لینوکس و کنترل پنل سی پنل با وب سرور قدرتمند لایت اسگید آماده میزبانی از سایت های کاربران می باشد. این هاست، بهترین گزینه برای استفاده از هاست رایگان می باشد. هاست ارزان استاندارد و با کیفیت با مشخصات سخت افزاری و هارد مناسب می تواند به عنوان یک هاست اشتراکی، مختص سایت های بیوگرافی و سایت های با بازدید کم باشد. خرید هاست سی پنل ارزان سرورکلیک؛ دارای کانفیگ امنیتی بالا و آپدیت هایی مناسب می باشد. خرید هاست ارزان و با کیفیت می تواند اولین قدم برای داشتن یک سایت خوب و مناسب باشد. همانطور که می دانید بهترین هاست های رایگان کیفیت و امنیت مطلوبی ندارند و باعث می شوند که سایت شما افت رنک (Rank) و بازدید داشته باشد. درصورت نیاز به بهترین هاست وردپرس، می تونید خرید هاست ارزان سی پنل را در سایت سرورکلیک انجام دهید

هاست ارزان، یک انتخاب بدون محدودیت:

مجموعه هاست ارزان، با تجربه‌ی بیش از 8 سال خدمات‌دهی صادقانه و حرفه‌ای، یکی از بزرگترین و برترین سرویس دهندگان هاست ارزان ایرانی و خارجی و میزبانی وب به مشترکان اینترنتی می‌باشد. رضایت همیشگی مخاطبان از خدمات مجموعه هاست ارزان ، همواره ما را بر آن داشته است که در هر لحظه به افزایش کیفیت در ارائه‌ی هاست ارزان و دیگر خدمات میزبانی وب با مناسبترین قیمت بیندیشیم. این کیفیت خدمات حرفه‌ای موجب شده است که مجموعه هاست ارزان، نماد اعتماد الکتریکی را از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کند و به صورت رسمی نیز، بر کیفیت خدمات خود صحّه بگذارد. سایت خدمات هاستینگ سرورکلیک https://serverclick.com؛ با ارائه خدماتی چون: VPS اختصاصی، سرور مجازی پر سرعت، سرور مجازی دانلودی، هاست لینوکس ایران، هاست ویندوز، هاست دانلود، خرید هاست ارزان وردپرس و هاست فروشگاهی می باشد. ما بهترین خدمات هاست ارزان را برای بهترین‌ها فراهم کرده ایم... پس کافیست برای حرفه‌ای‌تر شدن، حرفه‌ای ترین‌ها را انتخاب کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48443 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1399/11/11 تعداد مشاهده: 1774
کلید واژه ها:
سافت گذر