کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9193 | مشاهده و دانلود: 739650242 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/27 | اعضاء: 316694 | نظرات: 37901
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با ویژگی های جدید و تغییرات One UI 3.1 آشنا شوید

به گزارش سافت گذر، سامسونگ با عرضه گوشی های خانواده گلکسی اس 21 رابط کاربری One UI 3.1 را نیز عرضه کرد. جدیدترین ورژن این رابط کاربری به صورت پیش فرض در پرچمداران کمپانی کره ای نصب و برای برخی از محصولات این شرکت عرضه شده است. ضمن اینکه قرار است به زودی دستگاه های بیشتری این به روزرسانی را دریافت کنند.

سامسونگ رابط کاربری رابط کاربری سامسونگ رابط کاربری One UI One UI

در ادامه می خواهیم جدیدترین ویژگی های One UI 3.1 را به شما معرفی کنیم. اگرچه این امکانات جزئی هستند ولی باعث افزایش کارایی این رابط کاربری می شوند.

صفحه هوم Discover گوگل

One UI 3.1 بالأخره امکان اضافه کردن فید Discover گوگل را به هوم اسکرین فراهم آورد تا همچون اندروید خام، کاربران بتوانند با کشیدن انگشتان در سمت چپ صفحه اصلی از امکانات این قسمت بهره مند شوند. دیگر گزینه این بخش، Samsung Free می باشد تا بتوانیم آن را نیز روشن کنیم. در نسخه های پیشین One UI، افراد تنها می توانستند Flipboard را در سمت چپ هوم اسکرین فعال نمایند و یا آن را به کلی غیرفعال کنند.

فریم گیری خودکار Google Duo

Google Duo نصب شده در One UI 3.1 گوشی های سری گلکسی اس 21 ویژگی دارد که به صورت خودکار و همزمان با برقراری تماس تصویری، شما را در مرکز قرار می دهد. این قابلیت احتمالاً تنها برای دستگاه های پرچمدار سامسونگ عرضه می شود زیرا سخت افزار موبایل را به شدت درگیر می کند.

Google Duo در توییتر نوشت:«« تصویر تماس های ویدیویی خود را با ویژگی Auto-framing در مرکز صفحه گوشی قرار دهید. این قابلیت در گوشی های سری گلکسی اس 21 وجود دارد»».

Eye Comfort Shield

سامسونگ رابط کاربری رابط کاربری سامسونگ رابط کاربری One UI One UI

Eye Comfort Shield یک اقدام دیگر از سوی سامسونگ به منظور کاهش مضرات نور آبی صفحه نمایش است. این ویژگی که در بخش تنظیمات صفحه نمایش قرار دارد، با گرم کردن رنگ های پخش شده در تصاویر، شدت نور آبی را کاهش خواهد داد تا چشمان کاربران کمتر آسیب ببینند.

در گوشی های سری گلکسی اس 21، سامسونگ دو گزینه برای Eye Comfort Shield در نظر گرفته است: Adaptive یا Custom. گزینه اول به صورت اتوماتیک رنگ های نمایشگر را با توجه به تایم روز تغییر می دهد و گزینه دوم به شما اجازه خواهد داد خودتان زمان فعال شدن، میزان حرارت رنگ ها و . . . را مشخص کنید.

Object Eraser

سامسونگ رابط کاربری رابط کاربری سامسونگ رابط کاربری One UI One UI

اپلیکیشن گالری نصب شده در One UI 3.1 یک ویژگی جدید به نام Object Eraser دارد. با این گزینه می توانید اشیایی که نمی خواهید را از تصاویر پاک کنید. با توجه به اینکه این قابلیت هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد، سامسونگ آن را به بخش گزینه های آزمایشی برده و آن را به صورت پیش فرض غیرفعال کرده است.

به منظور فعالسازی این گزینه، یک تصویر را از اپلیکیشن گالری اجرا و سراغ آپشن های ویرایش آن بروید. سپس از گوشه بالا سمت راست روی منوی سه نقطه ای ضربه بزنید تا Labs و بعد Object Eraser را ببینید و آن را فعال کنید.

استفاده از اپلیکیشن ها در سایر دستگاه

با تقلید از اپل، سامسونگ ویژگی Continuity را به One UI 3.1 اضافه کرده است. با این گزینه، شما می توانید یک اپلیکیشن را در یک گوشی دیگر اجرا کنید و کارهایی که قبلاً انجام می دادید را از دستگاه ثانویه ای که ساخت سامسونگ باید باشد، ادامه دهید. جدای از این ویژگی، کاربران می توانند متون، تصاویر و فایل ها را در میان دو دستگاه کپی و پیست کنند.

در حال حاضر این ویژگی در گوشی های سری گلکسی اس 21 و گلکسی تب اس 7 فعال است زیرا آنها One UI 3.1 دارند. به علاوه، فعلاً با دو برنامه Samsung Internet و Samsung Notes سازگاری پیدا کرده است. برای بهره مندی از این قابلیت، شخصِ کاربر باید با یک اکانت در دو دستگاه وارد شود و وای فای و بلوتوث را فعال کند و هر دوی آنها به یک شبکه وای فای متصل باشند.

تار کردن پس زمینه تماس های تصویری

سامسونگ رابط کاربری رابط کاربری سامسونگ رابط کاربری One UI One UI

در One UI 3.1 افکت های کاربردی برای تماس های تصویری در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند پس زمینه خود را تار یا یک تصویر دلخواه انتخاب کنند و یا رنگ پشت سرشان را تغییر دهند. این گزینه با اکثر اپلیکیشن های پیامرسان محبوب نظیر Google Duo، زوم، واتس اپ و . . . سازگار است.

Director’s View

اپلیکیشن دوربین نصب شده در One UI 3.1 چند ترفند ساده دارد. یکی از این گزینه ها Director’s View است که به صورت همزمان هر آنچه در لنزهای دوربین جلو و عقب نمایش داده می شود را پخش می کند. با استفاده از این آپشن می توان با دو دوربین به صورت همزمان فیلمبرداری کرد (یکی از آنها دوربین سلفی خواهد بود) و محتواهای نمایش داده شده در دیگر دوربین ها را دید. ضمن اینکه در حالی که ویدیو دارد ضبط می شود، می توانید میان لنزها سوئیچ شوید.

سامسونگ ویژگی Single Take را نیز بهبود بخشیده تا به افراد اجازه دهد مشخص کنند که دوست دارند در کدام تصویر یا ویدیو این آپشن به کار رود.

سایر امکانات One UI 3.1 هم عبارتند از افزایش سرعت اجرا شدن اپلیکیشن ها، بهبود گزینه های مدیریت رم، بهبود رابط کاربری و . . . می توانیم ادعا کنیم که قابلیت های نامبرده، به زودی به دستگاه های سابقاً پرچمدار سامسونگ و میان رده او خواهند آمد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48505 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/20 تعداد مشاهده: 3098
سافت گذر