کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316277 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تمایل جوانان به فروش کالاها به صورت آنلاین در زمان شیوع کرونا

به گزارش سافت گذر، شرکت O2 فاش کرده که بسیاری از جوانان انگلیسی دارند به صاحبان کسب و کارهای اینترنتی تبدیل می شوند و سعی می کنند با استفاده از گوشی هوشمند خود محصولاتشان را بفروشند تا به درآمد برسند. این کمپانی می گوید که این اتفاق به خاطر همه گیری کرونا و شعار ماندن در خانه رخ داده است.

کسب و کار دیجیتالی کرونا ویروس کرونا

در این پروژه تحقیقاتی مشخص شد که 33 درصد جوانان 18 تا 24 سال تمایل زیادی به ترک شغل یا تحصیل داشته اند و می خواهند با استفاده از اپلیکیشن های موبایلی مختلف اقدام به فروش محصولات مختلف کنند. در این مطالعه این گونه نتیجه گیری شد که 67 درصد جوانان سعی کرده اند حداقل یک کالا بفروشند حال آنکه 31 درصد دیگر موفق شده اند بیش از 10 کالا را به فروش برسانند.

بیشترین کالاهایی که به صورت آنلاین فروخته می شدند نیز لباس (49 درصد)، کفش (24 درصد)، بازی و کنسول (24 درصد)، گوشی موبایل (22 درصد)، لوازم آرایشی (21 درصد)، لوازم خانگی (19 درصد)، غذا و نوشیدنی (14 درصد)، لوازم ورزشی (14 درصد)، وسایل بازی ( 10 درصد و خدمات بدنسازی (9 درصد) بوده اند.

کیت مولینگان براون، مدیر بازاریابی O2 می گوید:««  جوانان بیشترین تأثیر را از این بحران (شیوع کرونا) پذیرفته اند بنابراین واقعاً جای تحسین دارد که می بینیم بسیاری از آنها با فروش کالاها به صورت آنلاین در طی 12 ماه اخیر به درآمد رسیده اند. در دنیای دیجیتالی امروز، صاحبان کسب و کار موبایلی به ما نشان داده اند که تمام چیزی که برای شروع تجارت نیاز دارید، یک گوشی است. به همین سادگی!!!)).

بر اساس این مطالعه، تمایل جوانان به انجام این کار، به خاطر انعطاف پذیر بودن روش کسب درآمد بوده است. 24 درصد این افراد می گویند که اپلیکیشن ها نحوه فروش کالاها را متنوع کرده اند و 21 درصد دیگر نیز مدعی شده اند نرم افزارها به آنها کمک می کنند تا تجارت هایشان را سریع تر و آسان تر گسترش دهند.

حال باید منتظر ماند و دید آیا با آغاز واکسیناسیون و بازگشت به شرایط عادی، باز هم تعداد صاحبان کسب و کار موبایلی افزایش خواهد یافت یا خیر.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48792 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/01/14 تعداد مشاهده: 2303
سافت گذر