کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با اتاقک در خاطره‌انگیزترین خیابان‌های تهران اقامت کنید

پس از تفریح و گردش در مناطق جذاب تفریحی و گردشگری تهران با اجاره روزانه خانه در تهران از اتاقک استراحتی ناب و مملو از آرامش را داشته باشید

ازآنجا که کلان‌شهر تهران یکی از جذاب‌ترین نقاط کشور باتوجه‌به تجمیع امکانات و خدمات به شمار می‌رود بسیاری از شهروندان سفر به تهران را یکی از بهترین نقاط برای گردش و تفریح خود می‌داند زیرا با مراجعه به این کلان‌شهر شلوغ و پر رفت‌وآمد می‌توانند از امکانات گردشگری و تفریحی مدرن این شهر استفاده کرده و لحظاتی جذاب و خاطره‌انگیز را به ثبت برسانند.

درحالی‌که شهر تهران در بین قشر جوان از طرف‌داران بسیاری برخوردار است بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که با رفتن به نقاط زیبایی همچون دربند و فرحزاد ضمن استشمام هوای مطلوب و فرح‌بخش از طبیعت زیبای آنها بهره‌مند شود و با استفاده از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های جذاب و لوکس اوقاتی خوش را سپری کنند.

محله زیبای دربند که در شمال باغ سعدآباد و در محله شمیرانات قرار گرفته درگذشته دهکده‌ای قدیمی بوده که داری آب‌وهوایی خنک و دلپذیر بوده است. این محله که پس از فشم، لواسان، درکه و فرحزاد یکی از مناطق جذاب گردشگری تهران محسوب می‌شود سالانه میزبان شمار بسیاری از مسافران و گردشگران است.

اما همانند محله دربند منطقه فرحزاد نیز یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران محسوب می‌شود که توجه علاقه‌مندان بسیاری را به خود جلب کرده است. این محله نیز که روستایی سردسیر و خنک در مسیر جاده امام زاده داوود بوده است در حال حاضر در منطقه 2 شهرداری و در دامنه‌های رشته‌کوه البرز قرار گرفت. ضلع غربی این محله به دره و رودخانه فرحزاد منتهی می‌شود که به دلیل وفور رستوران‌ها و حتی بساط داران آلوچه و لواشک و باقالا و لبو حسی زیبا را به گردشگران و مسافران القاء می‌کنند بنابراین دربند و فرحزاد می‌توانند گزینه‌هایی مناسب برای گردشی یک‌روزه در هوای مطلوب و فرح‌بخش باشد.

برای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی نیز یکی از مناطق جذاب تهران می‌تواند پل زیبای طبیعت باشد این پل که یکی از نمادهای شهر تهران به شمار می‌رود در محله عباس‌آباد قرار گرفته و پارک آب‌وآتش را پس از عبور از اتوبان مدرس به بوستان طالقانی متصل می‌کند بنابراین علاقه‌مندان به پیاده‌روی در طبیعت زیبا می‌توانند از بوستان طالقانی مسیر خود را آغاز کرده و پس از عبور از اتوبان مدرس از طریق پل دوطبقه طبیعت به بوستان بزرگ آب‌وآتش برسند.

همان‌طور که گفته شد پل طبیعت از سه طبقه برخوردار است که علاقه‌مندان به رستوران گردی می‌توانند در کنار استفاده از زیبایی‌های این پل به رستوران‌های ایرانی و فرنگی و کافی‌شاپ‌های این طبقه مراجعه کرده و از غذایی لذیذ در رستوران‌های شیشه‌ای استفاده کنند. اما در طبقه دوم این پل فضایی نیمکت‌های متعدد ایجاد شده تا علاقه‌مندان در فضای دنج آن اندکی تأمل کرده و از زیبایی‌های طبیعی این منطقه بهره‌مند شوند. این در حالی است که طبقه سوم این پل دنیایی متفاوت را دارد و بهترین منطقه برای قدم‌زدن است زیرا دیدن طلوع و غروب خورشید از این طبقه بسیار دل‌انگیز است.

اما یکی از مهم‌ترین اماکن تهران که ششمین برج بلند مخابراتی جهان و نوزدهمین سازه بلند جهان است برج معروف میلاد نام دارد که یکی از نمادهای تهران به شمار می‌رود. این برج که 435 متر است با ظاهری عجیب از شمال به بزرگراه همت، از جنوب به بزرگراه حکیم، از شرق به بزرگراه چمران، از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری منتهی می‌شود. این برج که به مدت 11 سال ساخته شده در حال حاضر یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران محسوب می‌شود و مسافران و گردشگران با مراجعه به این برج می‌توانند از رستوران‌های لوکس، گنبد آسمان، سکوی دید، موزه مشاهیر، موزه شهرداری، آسانسور پرسرعت و گالری‌های هنری این برج استفاده کنند.

یکی دیگر از محله‌های جذاب تهران که مورد استقبال علاقه‌مندان به رستوران گردی است. خیابان 30 تیر نام دارد که در منطقه 12 شهرداری تهران قرار گرفته است. این منطقه که از محلات قدیمی تهران به شمار می‌رود به دلیل واقع‌شدن در کنار کلیسای انجیلی، کنیسه حییم و آتشکده زرتشتی آدریان به خیابان ادیان شهرت یافته اما بیشتر شهرت این محله به دلیل وجود حدود 60 درصد از آثار تاریخی در فهرست میراث باستانی قرار گرفته است. اما یکی از مسائلی که در سال‌های اخیر بر شهرت این محله افزوده وجود غذاهای خیابانی شبانه است.

در این محله حدود 20 گردونه چرخ ثابت، و حدود 10 فود تراک وجود دارد که به عرضه انواع ساندویچ‌های خانگی، غذاهای محلی و خانگی، انواع فست‌فود و حتی شربت و آبمیوه و بستی و چای و قهوه می‌پردازند بنابراین محله 30 تیر محله‌ای جذاب برای علاقه‌مندان به انواع غذاهاست.

چطور در تهران اقامت خوبی داشته باشیم؟

 

اما باتوجه‌به حجم بالای مکان‌های گردشگری به‌خصوص در ساعات پایانی شب بسیاری از مسافران و گردشگرانی که برای استفاده از این امکانات به تهران سفر می‌کنند برای استراحتی ناب و جذاب علاقه‌مند به سکونت در اقامتگاه‌هایی هستند که ضمن برخورداری از حال و هوای خانه خود استراحتی مطلوب را داشته باشند.

در چنین شرایطی اقامت در هتل‌ها با هزینه‌های بالا در بسیاری از موارد نمی‌تواند پاسخگوی خواسته مسافران باشد به همین دلیل باتوجه‌به این نیاز سامانه اجاره ویلا اتاقک این امکان را فراهم کرد تا مسافران و گردشگران قبل از سفر به وبسایت و پلتفرم مراجعه کرده و با مشاهده تصاویر واقعی از آنها و بررسی امکانات اقدام به اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران کنند.

در این شرایط مسافران بدون هیچ دغدغه‌ای سفر خود را آغاز کرده و پس از رسیدن به مقصد در محلی که از قبل اقدام به اجاره روزانه خانه و سوئیت در تهران در اتاقک کرده‌اند سکونت می‌کنند. در چنین حالتی حسی همچون سکونت در خانه خود را خواهند داشت و سفری مملو از آرامش را به همراه دوستان و خانواده تجربه خواهند کرد.

مسافران و گردشگرانی که برای اقامت خود اجاره روزانه خانه در تهران یا اجاره ویلا اطراف تهران را انتخاب می‌کنند با این اقدام از خدمات 24 ساعته واحد پشتیبانی این مجموعه نیز استفاده خواهند کرد و در صورت بروز رخدادی در اقامتگاه خود می‌توانند ضمن اطلاع به واحد پشتیبانی منتظر رسیدگی و رفع آن باشند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48802 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/01/16 تعداد مشاهده: 1895
کلید واژه ها:
سافت گذر