کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتظاراتی که از نسخه 21H1 ویندوز 10 داریم

به گزارش سافت گذر، بهار یکی از دو فصلی است که مایکروسافت معمولاً یک آپدیت مهم برای ویندوز 10 منتشر می کند. این یعنی حالا کم کم باید منتظر دریافت به روزرسانی برای این سیستم عامل باشیم. مایکروسافت همین حالا هم نسخه 21H1 را آزمایش کرده بنابراین بعید است عرضه عمومی آن چندان طول بکشد. با ذکر این مقدمه، شاید حالا بهترین فرصت فراهم شده باشد که ببینیم چه امکاناتی در ورژن 21H1 ویندوز 10 وجود خواهد داشت اما قبل از اینکه توضیحات لازم را بدهیم، بد نیست بدانیم اتفاقاتی که در آپدیت های قبلی رخ داده اند، از چه قرار بوده اند.

ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت سیستم عامل آپدیت ویندوز 10

در سالیان اخیر، مایکروسافت در فصل بهار آپدیت های کلی و مهمی را عرضه کرده (نسخه های 2004 و 1903) و در فصل پاییز با انتشار دو آپدیت دیگر (نسخه های 1909 و 20H2) ویندوز 10 را بهبود داده است. در واقع به روزرسانی های دوم فقط حکم فعالساز را دارند به طوری که قابلیت های تازه در به روزرسانی های اول وجود داشته و مایکروسافت فقط در فصل پاییز آنها را فعال کرده است. لازم به ذکر است که آپدیت های تجمعی فصل بهار و پاییز هر سال کاملاً یکسان می باشند.

این بار نسخه 21H1 یک فعالساز برای قابلیت های موجود در نسخه های 2004 و 20H2 خواهد بود. در واقع این ورژن را باید جزئی ترین به روزرسانی بدانیم که ویندوز 10 تا کنون دریافت خواهد کرد به همین دلیل به سختی می توانیم آن را گسترده تلقی کنیم. همان طور که گفتیم، مایکروسافت با این ورژن فقط می خواهد برخی از ویژگی های غیرفعال را فعال کند.

Windows Hello

ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت سیستم عامل آپدیت ویندوز 10

اولین اتفاقی که در نسخه 21H1 ویندوز 10 خواهد افتاد، بهبود Windows Hello است. این یعنی اگر در لپ تاپ شما دوربینی برای تشخیص چهره وجود دارد ولی می خواهید این کار را به یک دوربین اکسترنال بسپارید، خواهید توانست. این قابلیت برای کسانی که دوربین شخصی دارند، بسیار کاربردی است.

Windows Defender Application Guard
 

این آپدیت کارایی Windows Defender Application Guard یا همان WDAG را افزایش خواهد داد. این یعنی اگر در گذشته برخی فایل های آفیس با تأخیر اجرا می شدند، حالا دیگر این مشکل برطرف شده است. این اتفاق معمولاً زمانی رخ می داد که کاربران سعی می کردند فایل را از لینک اشتراک گذاری شده UNC یا SMB اجرا نمایند.

عملکرد Robocopy هم ارتقا یافته تا سرعت کپی کردن فایل هایی که بیش از 400 مگابایت حجم دارند، افزایش یابد. در نهایت، مشکل استفاده 1 گیگابایتی WDAG از حافظه رایانه از بین رفته است.

Windows Management Instrumentation (WMI)

در نهایت، مایکروسافت تغییراتی در بخش Group Policy Privacy قسمت Windows Management Instrumentation به وجود آورده است تا بتوان کارهایی که قرار است از دور انجام شوند را بهتر مدیریت کرد. تا پیش از این شاید کمی طول می کشید تا تغییرات ایجاد شده در همه رایانه ها و توسط همه اعضا مشاهده شوند به همین دلیل مدیران با مشکلاتی نظیر ناهماهنگی کارمندان روبه رو می شدند.

حالا این مشکل از بین رفته است تا مدیریت کارها از دور بهتر صورت پذیرد. مایکروسافت می گوید که به خاطر شیوع گسترده کرونا نمی خواهد در بهار امسال آپدیت مهمی را برای ویندوز 10 منتشر کند به همین دلیل تمام تلاشش را کرده تا همراه با نسخه 21H1 مشکلات رایجی که اکثر کاربران به آنها اشاره کرده بودند را حل کند.

دلیل دیگری که حدس می زنیم به خاطر آن خبری از آپدیت گسترده برای ویندوز 10 نیست، به ویندوز 10 ایکس مربوط می شود که گفته می شد قرار است در بهار امسال به دست کاربران برسد ولی فعلاً خبری از آن نیست. به هر حال، گویا تغییرات گسترده ای که باید شاهد آنها در ویندوز 10 باشیم، در فصل پاییز و همراه با به روزرسانی Sun Valley در اختیارمان قرار می گیرند. از جمله امکانات این آپدیت که تا کنون در نسخه های آزمایشی دیده ایم آیکون های جدید در تنظیمات و فایل اکسپلورر و رابط کاربری تازه کیبورد لمسی هستند.

ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت سیستم عامل آپدیت ویندوز 10

آیکون های جدید موجود در نسخه 21H2 ویندوز 10

با همه اینها، اخیراً شایعاتی شنیده ایم که عرضه ویندوز 10 ایکس با تأخیر مواجه شده است و از آن جایی که مایکروسافت در این مورد شفاف سازی نکرده، نمی دانیم دقیقاً قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد.

در حال حاضر باید منتظر عرضه ویندوز 10 نسخه 21H1 باشیم که اگرچه با خودش امکانات و ویژگی های جدید و متنوعی نیاورده ولی حداقلش آن است که عملکرد این سیستم عامل را بهبود می بخشد. مایکروسافت می گوید که این به روزرسانی مایکروسافت اج قدیمی را حذف خواهد کرد. در این بین قرار است این مرورگر به وسیله یک آپدیت تجمعی که در ماه آوریل برای دیگر نسخه ها منتشر می گردد نیز حذف شود.

با این اوصاف، آیا شما رایانه خود را به ویندوز 10 نسخه 21H1 آپدیت خواهید کرد؟ نظر خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

منبع: neowin.net 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48805 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/01/16 تعداد مشاهده: 2957
سافت گذر
نظرات بینندگان

زکریا 1400/01/20 17:11
نسخه پرو اجوکیشن 21h1 از همه ی نسخه های دیگر که نسب کردم سبک تر روانتر بود