کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316362 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل مپس امکانات جدیدی دریافت کرد

به گزارش سافت گذر، محبوب ترین و مشهورترین سرویس مسیریابی جهان یعنی گوگل مپس، به تازگی چندین ویژگی جدید دریافت کرده است. این قابلیت ها که شامل روش های تازه مسیریابی می شوند، در مراسم I/O امسال گوگل معرفی شدند.

اندروید گوگل گوگل مپس

مسیرهای سازگار با محیط  زیست

مسیرهای سازگار با محیط  زیست بهترین راه برای رسیدن به مقصد را به شما پیشنهاد می دهد. این ویژگی جدید با ترکیب داده های گوگل و اطلاعات مسیریابی، بار ترافیکی، فاصله و نقشه ها، این امکان را خواهد داد تا با مصرف کمترین سوخت، به جایی که می خواهید برسید. این قابلیت هم ارتفاع و هم ترافیک را در نظر می گیرید. مسیرهای سازگار با محیط  زیست به زودی در قالب یک آپدیت به گوگل مپس می آید.

 

مسیریابی امن تر
مسیریابی امن تر دومین ویژگی جدیدی است که به گوگل مپس می آید. این گزینه سبب افزایش ایمنی شما هنگام مسیریابی می گردد و با استفاده از هوش مصنوعی، راه، آب و هوا، وضعیت ترافیکی و . . . را بررسی می کند تا محاسبه نماید چه زمانی و در چه مکانی می بایست ترمز بگیرید. گوگل می گوید با این قابلیت می خواهد بیش از 100 میلیون ترمز ناگهانی در هر سال را کاهش دهد.

ویژگی های نمای زنده

ویژگی های نمای زنده یا Live View مواردی نظیر رستوران و فروشگاه های اطراف شما را نشان می دهد. این آپشن اطلاعاتی جدیدی در مورد آنها نظیر ساعت کاری و امتیاز گوگل را ارائه خواهد کرد. ضمن اینکه وقتی مقصد خود را یکی از مکان هایی تعیین می کنید که گوگل در مورد آن اطلاعات دارد، نام و ارتفاعی که در آنجا واقع شده را خواهد داد. همچنین، تابلوهای راهنمایی رانندگی و اسامی خیابان ها نیز در نمای زنده نمایش داده می شوند.

سایر امکانات

نقشه های پر جزئیات 50 شهر جدید تا پایان سال جاری میلادی به گوگل مپس اضافه می شود. برخی از این شهرها که شامل این قابلیت می شوند عبارتند از سیاتل، سنگاپور، برلین و سائوپائولو. این خیابان ها با استفاده از هوش مصنوعی مواردی مانند پیاده روها و خیابان های مخصوص پیاده روها را نشان می دهند. به علاوه، این ویژگی شکل و عرض خیابان ها را نیز نمایان می سازد.

دیگر قابلیت اضافه شده، نمایش مکان های شلوغ است. حالا نه تنها امکان مشاهده خیابان ها و فروشگاه های شلوغ وجود دارد بلکه می توان دید آیا جایی از شهر نیز شلوغ می باشد یا خیر.

آخرین ویژگی که بد نیست به آن اشاره کنیم آن است که بر اساس تایم روز، گوگل به شما پیشنهاد می دهد. مثلاً در روز کافی شاپ ها و در شب ها رستوران ها به در قالب مواردی پیشنهادی در اختیار کاربران قرار می گیرند.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49032 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/29 تعداد مشاهده: 2045
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر