کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316362 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نکاتی برای مصاحبه تلفنی عالی به عنوان یک مهندس

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که مهندسان هنگام جست‌وجوی کار مرتکب می‌شوند، لغو مکالمات تلفنی است. این اولین قدم در روند استخدام است و علی‌رغم نظر عمومی آن‌ها، هیچ‌وقت نباید از تماس‌های تلفنی غافل شد. از این گذشته، اگر نتوانید این کار را انجام دهید، به مصاحبه حضوری دعوت نخواهید شد. برای موفقیت در تماس تلفنی بعدی خود از این نکات استفاده کنید.

مشاهده جدیدترین آگهی استخدام پر وبسایت کاربوم

جزئیات را بررسی کنید

روز قبل از مصاحبه، با مسئول تماس بگیرید تا بفهمید چه کسی باید اول تماس بگیرد. مدت زمان تقریبی تماس و نام شخصی که با او صحبت می‌‌کنید را بپرسید. اگر تماس چت تصویری است یا اگر به برنامه یا نرم‌افزاری نیاز دارید، حتما از روز قبل، راه ارتباطی صحیح را که با آن وارد سیستم شوید را بررسی کنید.

مشاهده آگهی های استخدام مهندس برق

انجام تحقیقات

برای تحقیق در مورد شرکت، منتظر مصاحبه نباشید. درباره کارها، دستاوردهای اخیر آن‌ها تحقیق کنید و در صورت امکان، مصاحبه‌کننده خود را در «LinkedIn»پیدا کنید. سپس یک‌بار دیگر اطلاعات استخدام را مرور کرده و مشخصات را بررسی کنید. شاید بهتر باشد که توضیحات را یادداشت کنید و در حین تماس با خود داشته باشید. هم‌چنین عاقلانه است که نسخه‌ای از رزومه خود را چاپ کنید. مصاحبه‌کننده می‌تواند مستقیما به آن مراجعه کند و اگرچه شما از سابقه کار خود اطلاع دارید اما بهتر است به سؤالات آن‌ها مرتبط با مدرک و سند جواب دهید.

مشاهده آگهی های استخدام دورکاری در وبسایت کاربوم

سؤالات را آماده کنید

مانند هر مصاحبه‌ای، شما می‌خواهید آماده باشید تا سؤالات خوبی بپرسید؛ با این حال، سؤالاتی که در طول مصاحبه تلفنی می‌پرسید با سؤالاتی که در طول مصاحبه حضوری خواهید پرسید، متفاوت خواهد بود. از‌ سؤالاتی که در مورد حقوق هستند، صرف‌نظر کنید مگر این‌که مصاحبه‌گر در مورد موضوع بحث کند؛ در این مرحله، شما در مورد مسئولیت‌ها و انتظارات خود بحث خواهید کرد و هم‌چنین اطلاعاتی درباره فرهنگ شرکت‌ جمع‌آوری کنید. هدف از مصاحبه تلفنی این است که به سادگی ارزیابی کنید که آیا مناسب این نقش هستید یا نه؛ بنابراین کار را وارونه انجام دهید (برای بهتر انجام دادن کاری، از آخر به اول انجام دادن آن کار) فراموش نکنید که با پرسیدن در مورد مراحل بعدی تماس را خاتمه دهید.

بنشیند و شلوار بپوشید

اگر در حین مصاحبه تلفنی خود در خانه هستید، ممکن است که وسوسه شوید تا روی کاناپه با یک فنجان قهوه و شلوار ورزشی استراحت کنید؛ با این حال، مصاحبه ارزش لباس پوشیدن و نشستن پشت میز را دارد. اگر مصاحبه را به عنوان جلسه‌ای مهم تلقی کنید، شما را به سمت طرز تفکر حرفه‌ای و نه حالت عادی سوق می‌دهد.

ارسال تشکر

همیشه این روش خوبی برای ارسال یادداشت پس از مصاحبه تلفنی است. به محض پایان تماس، ایمیلی کوتاه بنویسید و از مصاحبه‌کننده برای اختصاص دادن وقت خود برای شما تشکر کنید و علاقه خود را به این نقش تکرار کنید. اگر شما یک فرد حرفه‌ای هستید که به دنبال مشاغل مهندسی هستید و آماده استخدام مهندس حرفه‌ای برای خود هستید، امروز با کارشناسان «PEAK Technical Staffing» تماس بگیرید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49163 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/03/24 تعداد مشاهده: 1884
کلید واژه ها:
سافت گذر