کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خانه هوشمند چیست؟

تبدیل خانه معمولی به خانه هوشمند می‌تواند به سادگی خرید یک اسپیکر قابل اتصال به بلوتوث و وایفای باشد. مفهوم خانه هوشمند به همین راحتی است. خانه‌ای که تجهیزات آن از طریق بلوتوث یا وایفای به گوشی هوشمند متصل می‌شوند. سپس با نصب اپلیکیشن مخصوص می‌توانید آن‌ها را مدیریت کنید. با داشتن وسایل هوشمند زمان و انرژی کم‌تری مصرف می‌شود. بنابراین کنترل بیشتری روی محل کار و زندگی‌تان خواهید داشت. امروز می‌خواهیم در کنار هم مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم هوشمند را بررسی کنیم.

  1. دوربین هوشمند امنیتی

دوربین مدار بسته برای حفظ امنیت بیشتر است. اما خیلی وقت‌ها دوربین‌های معمولی کارایی لازم را ندارند. برای مثال محل ذخیره و حافظه پایینی دارند. برای مشاهده تصاویر آن‌ها باید از تلوزیون استفاده کنیم. در مقابل دوربین‌های هوشمند امکان اتصال به شبکه وایفای را دارند. با نصب اپلیکیشن روی گوشی تصاویر دوربین‌های هوشمند را به صورت زنده خواهید داشت.

  1. سنسور هوشمند دما و رطوبت

گاهی اوقات گل و گیاه‌های خانگی شما پژمرده یا خشک می‌شوند. بنابراین همیشه در حال جابه‌جایی آن‌ها هستید. تا شاید در محل جدید هوا و رطوبت کافی را از محیط جذب کند. سنسور هوشمند، دما و رطوبت محیط را اندزه‌گیری و نمایش می‌دهد. همچنین درصورتی دما و رطوبت مناسب نباشد، از طریق اپلیکیشن گزارش آن را برای‌تان می‌فرستد.

  1. سنسور تشخیص دود و گاز هوشمند

اگر مقدار کمی دود و گاز در هوا پخش شود، سنسور دود و گاز عکس العمل نشان می‌دهد. در سنسورهای معمولی آژیر خطر به صدا درمی‌آید. اگر در خانه نباشید و کسی متوجه صدای آژیر نشود، خطر رفع نخواهد شد. اما در چنین موقعیتی سنسورهای تشخیص دود و گاز هوشمند همزمان با آژیر، پیامی به اپلیکیشن گوشی‌تان می‌فرستند. علاوه بر آن محل دقیق خطر را داخل اپلیکیشن بطور دقیق نشان می‌دهند.

  1. سنسور شیر آب هوشمند

 

حتماً شیرهای آب هوشمند را در جاهای عمومی دیده‌اید. شیرهایی که به حرکت دست حساس هستند. بنابراین مانع انتقال باکتری سطوح از طریق دست‌ها می‌شوند. همچنین به صرفه جویی در مصرف آب کمک می‌کنند. با نصب این شیرهای آب برای منزل هزینه‌ بالایی را متحمل می‌شویم. به همین دلیل تولیدکنندگان لوازم هوشمند سنسور چشمی با همین قابلیت‌ها طراحی کرده‌اند. کافیست آن را به سر شیر معمولی آب وصل کنید. این سنسور کوچک با سه ساعت شارژ چندین ماه کار می‌کند.

  1. دستگاه تصفیه‌ هوا

همانطور که می‌دانید تعویض هوای محیط مانعی برای گسترش بیماری است. در این روز‌های کرونایی، به این موضوع بیشتر از قبل توجه می‌کنیم. معمولاً پنجره را بیشتر باز می‌گذاریم تا هوای محیط عوض شود. اما با این کار هوای آلوده بیرون هم به محیط داخلی وارد می‌شود.

بهترین کار در این شرایط استفاده از دستگاه تصفیه‌ی هوا است. این وسیله هوای آلوده محیط را با هوای تمیز تعویض می‌کند. داشتن تصفیه هوا مانع خوبی برای بیمارهای واگیر‌دار است. مخصوصاً در دفتر‌های بسته و کوچک که ورود و خروج افراد زیاد است. علاوه بر این‌ها از طریق اپلیکیشن می‌توانید عملکرد دستگاه را کنترل کنید.

  1. آداپتور و مبدل برق هوشمند

نوسانات برق به دستگاه‌ها و لوزام برقی به شدت آسیب می‌زند. مخصوصاً در فصل تابستان که تقریباً هر روز قطعی برق وجود دارد. وجود وسیله‌ای که برای کنترل این نوسانات ضروری است. همچنین عمر باتری گوشی، تبلت یا لپ تاپ با شارژ بیش از حد کاهش می یابد.

آداپتور و مبدل و چندراهی برق هوشمند همه مشکلات را حل می‌کند. با آداپتور نوسانات برق را کنترل می‌شود. همچنین در حالت فول شارژ لوازم برقی، مانع خروج جریان اضافی می‌شود. علاوه بر این ولتاژی خروجی را متناسب با ولتاژ دستگاه تنظیم می‌کند.

  1. تلویزیون هوشمند

تفاوت اصلی تلوزیون هوشمند و معمولی در قابلیت اتصال تلوزیون هوشمند به وایفا است. از طریق این اتصال به برنامه‌ها و سرگرمی‌های بیشتری دسترسی خواهید داشت. همه این امکانات بدون اتصال تلوزیون به آنتن یا ماهواره فراهم می‌گردد.

با ریموت تلوزیون هوشمند می‌توانید به صورت صوتی از سرچ گوگل استفاده کنید. سایر قابلیت‌ها مانند جایگاه اتصال پورت‌های مختلف، نرم‌افزارهای اندرویدی، اتصال حافظه، ضبط و استریم ویدئو در تلوزیون هوشمند وجود دارد. خوشبختانه بیشتر تلوزیون‌های جدید از این نوع هستند.

  1. تی‌وی باکس

بسیاری از تلوزیون ها هوشمند نیستند. یعنی قابلیت اتصال به اینترنت را ندارند. با استفاده تی‌وی باکس تلوزیون‌تان تبدیل به تلوزیون هوشمند خواهد شد. با تی‌وی باکس اندروید اتصال گوشی، لپ‌تاپ و سایر لوازم هوشمند به تلوزیون راحت خواهد بود. می‌توانید سریال‌تان را از نتفلیکس دانلود کنید. بازی دانلود کنید یا خرید اینترنتی انجام دهید. تی‌وی باکس کیفیت صدا و تصویر را افزایش می‌دهد. همچنین استفاده از آن بسیار راحت است.

  1. چراغ و لامپ هوشمند

یک چراغ قابل حمل و هوشمند برای هر خانه‌ای لازم است. می‌توانید آن را از هر جایی آویزان کنید. روی میز بگذارید یا در اتاق کودک‌تان نصب کنید. نور لامپ هوشمند قابل تنظیم است. حداکثر تا ۷ متر به محوطه‌ی اطرافش نوردهی دارد. مصرف برق چراغ هوشمند پایین است. با یک بار شارژ ساعت‌ها از آن استفاده کنید. اصلی‌ترین ویژگی چراغ هوشمند قابلیت تشخیص حرکت است. داخل چراغ سنسورهایی برای این‌ کار تعبیه شده‌اند. از این رو با حرکت افراد چراغ روشن می‌شود. البته دارای دکمه روشن و خاموش دستی هم است.

  1. کتری برقی هوشمند

استفاده از کتری‌های معمولی یا حتی چای‌سازها دردسر‌های زیادی دارد. جوش آمدن آب در کتری زمان زیادی می‌گیرد. وقتی چای ساز را خاموش کنیم، آب خیلی زود سرد می‌شود. همچنین روشن ماندن هر دو وسیله انرژی زیادی مصرف می‌کند.

در مقابل کتری برقی هوشمند این مشکلات را ندارد. از طریق بلوتوث به گوشی متصل می‌شود. سپس با اپلیکیشن دمای آن را تنظیم می‌کنید. در این صورت هر زمان که بخواهید آب داغ دارید. حجم مناسب و کیفیت خیلی خوبی دارد. از همه مهم‌تر برق خیلی کمی مصرف می‌کند. جدا از همه این مسائل هرگز خطر برق گرفتگی و سوختن با آب جوش در کتری‌های هوشمند وجود ندارد.

  1. جاروبرقی هوشمند

تمیز کردن خانه وقت زیادی می‌گیرد. مخصوصاً اگر شاغل باشید یا فرزند کوچک‌تان مدام خانه را کثیف کنند. وجود جاروبرقی که خودش خانه را تمیز کند، در گذشته شبیه رویا بود. اما این روزها جاروبرقی‌های رباتیکی وجود دارند که در نبود‌تان خانه را تمیز می‌کند. سپس مجدد به شارژر متصل می‌شوند. جاروبرقی هوشمند همه‌ی قسمت‌های خانه را شناسایی می‌کند. کافیست از طریق اپلیکیشن برنامه روزانه یا ثابتی برای جاروبرقی تنظیم ‌کنید. جاروبرقی بطور خودکار و طبق برنامه قسمت‌های مختلف را نظافت می‌کند.

نگران نباشید جاروبرقی به راحتی سطوح مختلف مانند فرش و پارکت را تشخیص می‌دهد. همچنین جاروبرقی هوشمند دارای قدرت مکش خوبی است. ‌باتری قدرتمند آن تا دو ساعت دوام می‌آورد. جاروبرقی رباتیک دارای مخزن آب است. پس می‌توانید از آن برای شستشوی سطوح هم استفاده کنید.

  1. جا مایعی شوینده هوشمند

حتماً شیر‌های آب سنسور دار را به خاطر دارید. جا مایعی شوینده هم دقیقاً کارکرد مشابهی دارد. در این وسیله سنسور تشخیص حرکت دست به کار رفته است. معمولاً در جاهای عمومی و سرویس بهداشتی منازل از این جا مایعی هوشمند استفاده می‌شود. این وسیله به رعایت بهداشت و پیش‌گیری از بیمار‌های میکروبی کمک زیادی می‌کند. همچنین برای صرفه جویی در مصرف مایعات شوینده بسیار مناسب است.

منبع: AndroidAuthority

جمع بندی

برای داشتن یک خانه هوشمند نیازی به صرف هزینه بالایی نیست. قیمت برخی از برندها کاملاً کنترل شده و منطقی است. برند شیائومی و بیسوز جزو این شرکت‌ها هستند. با نصب اپلیکیشن مای هوم شیائومی می‌توانید تنظیمات کلیه تجهیزات خانه‌ی هوشمندتان را مدیریت کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده خانه هوشمند سری به استایل آپ بزنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49203 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/03/30 تعداد مشاهده: 2516
کلید واژه ها:
سافت گذر