کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316359 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نمایندگی لنوو

شرکت‌ لجند در سال ۱۹۹۷ در پکن چین احداث شد که بعدها به نام شرکت لنوو تغیر نام پیدا کرد. این شرکت چند ملیتی بهترین لپ تاپ، تبلت و.. دنیا را به مشتریان خود معرفی می‌کند. این شرکت هم اکنون توانسته در ۱۵۰ کشور دنیا محصولات خود را به فروش برساند و در ۵۰ کشور نمایندگی دارد. نمایندگی لنوو در تهران تنها یکی از هزاران نمایندگی این کمپانی در دنیا بوده است. این شرکت یک نمایندگی به نام در موریسویل آمریکا دارد که نشان از اعتبار این شرکت مهم چینی دارد. نمایندگی لنوو در تهران توانسته در زمینه فروش و تعمیر این محصولات اقدام کرده و به طور مستقیم از طریق شرکت لنوو نمایندگی دارد. به همین سبب محصولاتی را که به مشتریان ارائه می‌دهد از لحاظ قیمتی ارزان‌تر بوده و به صورت اورجینال به دست مشتری می‌رسد. آی بی ام آمریکایی شرکتی است که موجب اعتبار هر چه بیشتر لنوو شده و با این شرکت همکاری دارد.

محصولات مختلف نمایندگی لنوو در تهران

لنوو در چندین سال اخیر توانسته جایگاه خوبی را به نسبت رقبای خود مثل ایسوس به دست آورد گرچه این برند همانند دیگر برندهای دنیا معروف نبوده اما به دلیل کیفیتی که در این سال‌ها از خود نشان داده توانسته فروش بالایی را داشته باشد. محصولات مختلفی که در نمایندگی لنوو در تهران مشاهده می‌کنیم نمونه‌های از کارهای خارق‌العاده این شرکت معروف هستند و دارای تکنولوژی روز دنیا از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری می‌باشند. از جمله محصولاتی که این نمایندگی به فروش می‌رساند می‌توان به انواع لپ تاپ‌های ۱۵ و ۱۱ اینچی و سری جدیدی از گوشی‌های موبایل را اشاره کرد. 

بعد از لپ تاپ، تبلت لنوو دارای محبوبیت بالایی در بین مخاطبان دارد. اغلب افرادی که کسب و کارهای اینترنتی دارند و هزینه پرداخت لب تاپ را ندارند اقدام به خرید انواع تبلت لنوو در نمایندگی لنوو در تهران می‌کنند. این محصولات دارای ظرفیت، حافظه، کیفیت قطعات، نرم افزار فوق‌العاده و امکان نصب برنامه‌های مختلف همچنین دارای سخت افزاری عالی می‌باشد. این دستگاه در سایز ۷، ۸ و ۹ اینچی بوده که متناسب با سلیقه شخصی افراد خریداری می‌شود. از سری دستگاه‌های که در این‌باره می‌توان نام برد که ویندوزی یا اندرویدی هستند.

  • تبلت سری A
  • تبلت سری s
  • تبلت لنوو سری Yoga
  • تبلت لنوو سری MIX

تعمیرات لنوو را به نمایندگی مخصوص آن بسپارید!

لنوو یا هر مارک دیگری دارای تاریخ انقضایی هستند و یا به دلیل استفاده نکردن درست توسط کاربر یا به دلیل نوسانات و نویزهای مختلف برقی ممکن است خراب شود. در چنین مواقعی نیاز به تعمیرات اساسی دارد. از آنجا که لنوو یک مارک معروف و پیچیده‌ای است هر تعمیرکاری نمی‌تواند این محصول را تعمیر کند. بنابراین بهترین راه برای تعمیر یا تعویض قطعات آن سپردن وسیله به نمایندگی لنوو در تهران می‌باشد. این نمایندگی به دلیل داشتن افرادی ماهر و زبردست که دوره تعمیرات را به صورت تخصصی گذارنده‌اند بهترین محل برای تعمیر یا تعویض قطعات می‌باشد. افراد و تعمیرکارهای مختلفی در سراسر کشور وجود دارند اما داشتن تخصص از سوی نمایندگی این برند یک مزیت عالی محسوب می‌شود که هر کسی این تخصص را ندارد و به سادگی نمی‌توان به این مراکز اعتماد کرد. مبحث زیادی را می‌توان عنوان کرد که از اهمیت مراجعه به این نمایندگی را نشان می‌دهد.

قطعات تعویضی اصل و اورجینال

حتماً تا به حال شاهد این موضوع بوده‌اید که بعد از تعمیر محصولات خود اعم از لپ تاپ یا تبلت و گوشی دوباره شاهد خرابی مجدد آن بوده‌اید. در بسیاری از موارد افراد به جای انداختن قطعه‌های اصلی از قطعات جعلی در تعمیر این محصولات استفاده می‌کنند. در چنین مواقعی نه تنها هزینه زیادی را بر عهده افراد قرار می‌دهند بلکه باعث خرابی بیش ‌از حد دستگاه نیز می‌شوند و آسیب زیادی نیز به دستگاه وارد می‌شود. داغ کردن، هنگ کردن و.. نشان دهنده بی‌کیفیت بودن این قطعات بوده است. اما در نمایندگی لنوو در تهران از قطعات اورجینالی که مستقیم از خود کمپانی خریده شده است برای تعمیر وسیله شما استفاده می‌شود. در چنین شرایطی دیگر نیازی به هزینه مجدد نیست. همچنین در تعمیرگاه‌های دیگر باید زمان زیادی را منتظر بمانید تا قطعه اصلی به دست تعمیرکار برسد اما این نمایندگی به صورت مستقیم و بدون فوت وقت این قطعه را تهیه می‌کند.

ضمانت در فروش و تعمیر به صورت تضمینی

تعهدی که نمایندگی لنوو در تهران نسبت به مخاطبین خود دارد ستودنی است و مدیریت این مجموعه به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهد که بتواند خدمات این نمایندگی را به صورت ضمانتی به مشتریان ارائه کند. تمامی محصولاتی که از این نمایندگی سفارش می‌دهید گارانتی دار هستند و در صورت خرابی یا روشن نشدن می‌توانید آن را مرجوع دهید و هزینه خود را دریافت کنید یا این که دستگاه را تعمیر یا تعویض نمایید. در صورت تعمیر هر نوع دستگاهی به شما به صورت کتبی ضمانت داده می‌شود که خرابی در این دستگاه به وجود نیاید. در صورت هر گونه مشکل می‌توانید مجددا این دستگاه را برای تعمیر ارسال کنید. ضمانت در تعمیر و ضمانت در قطعات اورجینال از مهمترین خدماتی است که این نمایندگی به مشتریان خود ارائه می‌کند. اگر از خرابی دستگاه لنوو خود خسته شده‌اید و به دنبال یک مکان مناسب که به صورت تضمینی آن را تعمیر می‌کند هستید بهترین راه مراجعه به نمایندگی اصلی آن دستگاه است.

چرا به نمایندگی لنوو در تهران مراجعه کنیم؟

حتماً با خواندن این مطلب چرایی این موضوع را دریافت کرده‌اید که به چه دلیل باید به نمایندگی لنوو در تهران مراجعه کنیم. مسلماً شما هم دوست دارید به مرکزی مراجعه کنید که بتوانید به آنها اعتماد کنید و قطعات اصلی را برای دستگاه شما استفاده کنند. به حقوق مشتریان احترام بگذارند و از همه مهمتر تعمیرکاران از تخصص بالایی در تعمیر برخوردار باشند. حتی داشتن ضمانت نامه نیز از شرایط اصلی یک نمایندگی خوب است. می‌توان به این موضوع نیز اشاره‌ای کرد که خدمات پس از فروش برای هر یک از دستگاه‌ها نیز اهمیت دارد. زمان، مهمترین معیار برای تعمیرات است چرا که بسیاری از موارد و کارها به این وسیله‌ها بستگی دارد و تلف کردن زمان زیان مالی زیادی به فرد می‌زند. اگر دوست دارید تمامی این موارد را به یکجا تجربه کنید و در بهترین زمان و بهترین کیفیت این خدمات را به صورت کلی به دست بیاورید به نمایندگی لنوو در تهران اعتماد و مراجعه کنید.

قیمت خرید و تعمیر دستگاه لنوو در این نمایندگی‌ها چگونه است؟

به طور قطع خرید و تعمیر از خود نمایندگی لنوو در تهران از هر محل دیگری ارزان‌تر است زیرا در این صورت تمامی محصولات بدون واسطه خریداری می‌شوند. این موضوع برای مشتریان اهمیت بالایی دارد زیرا یک خریدی ارزان‌تر و با کیفیت‌تر را تجربه خواهند کرد. حتماً به این موضوع نیز فکر کرده‌اید که مسافرت و رفتن به این نمایندگی در شهری مانند تهران کاری سخت و دشوار باشد. مدیریت این مجموعه این موضوع را در نظر گرفته است و برای مشتریان راه دور، این امکان را فراهم نموده است تا بتوانند از طریق سایت این کالا را سفارش دهند یا بتوانند لپ تاپ یا تبلت خود را به این مرکز ارسال کنند تا متخصصین در این مرکز آن را راه اندازی و تعمیر کنند. قبل از آنکه اقدام به هر نوع تعمیری کنند مرکز با شما تماس می‌گیرد و از هزینه‌ای که باید بپردازید شما را آگاه می‌کند. در صورت تمایل اقدام به پرداخت هزینه می‌کنید و تعمیر انجام می‌شود.

راه‌های ارتباط گیری با این مجموعه مختلف می‌باشد و بهترین راه برای ارتباط، لینک این سایت است. تماس از طریق https://lenovotehran.com/ و شبکه‌های اجتماعی نیز امکان‌پذیر است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49210 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/04/03 تعداد مشاهده: 1751
کلید واژه ها:
سافت گذر