کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316361 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با روت کردن گوشی تان این خطرات را به جان می‌خرید

گوشی های اندرویدی دارای محدودیت های خاصی هستند که از طرف شرکت گوگل و همچنین برندهایی که اقدام به استفاده از این سیستم عامل می‌کنند، بر روی گوشی‌ها اعمال می‌شود. در همین راستا برخی از افراد به منظور دسترسی پیدا کردن به برخی از قابلیت‌ها و امکانات گوشی های اندرویدی اقدام به دور زدن این محدودیت‌ها کرده و به اصطلاح گوشی را روت می‌کنند.

در این بین اما یکی از موضوعات بسیار مهمی‌ که باید به آن توجه داشته باشید این است که روت کردن گوشی معایب بسیار زیادی برای گوشی شما دارد. به منظور بررسی این معایب در این مطلب قصد داریم تا شما را با دلایلی آشنا کنیم که باعث می‌شود تا به هیچ عنوان به سمت روت کردن گوشی نرفته و این فرآیند را انجام ندهید، پس با ما همراه باشید.

به وجود آمدن خطرات امنیتی

موضوع بسیار مهمی‌ که باید بدانید این است که پس از روت کردن گوشی شما می‌توانید کنترل کل سیستم عامل اندروید را به دست گرفته و حتی پارامترهایی که در گوشی اندروید وجود دارد را نیز تغییر دهید.

نکته بسیار مهمی‌ که باید به آن توجه داشته باشید این است که روت کردن گوشی می‌تواند مثل یک شمشیر دو لبه باشد و با انجام این فرآیند بد افزارهایی که بر روی گوشی نصب می‌شوند قادر خواهد بود که حتی به کوچکترین جزئیات گوشی شما نیز دسترسی پیدا کرده و حتی فایل های شما را خراب کنند.

این مسئله باعث می‌شود تا تنها افرادی که به صورت تخصصی در حوزه امنیت گوشی های موبایل فعالیت می‌کنند بتوانند از مزایای روت کردن استفاده کنند و سایر افراد پس از روت کردن گوشی خود با مشکلات گوناگونی از نظر امنیتی مواجه شوند.

از بین رفتن گارانتی گوشی

همان طور که بیان کردیم شرکت های تولید کننده گوشی با قرار دادن محدودیت های مختلفی بر روی گوشی های خود تلاش می‌کنند تا امنیت آن را به طرز چشمگیری افزایش دهند، اما کاربرانی که به این قوانین و محدودیت‌ها وضع شده از سوی شرکت‌ها پایبند نباشند و اقدام به روت کردن گوشی موبایل خود کنند با مشکلات مختلفی مواجه خواهند شد که اصلی‌ترین اتفاق این است که گوشی خریداری شده از گارانتی خارج شده و دیگر هیچ گارانتی سخت افزاری و نرم افزاری شامل آن نمی‌شود. در نتیجه اگر قصد دارید تا اقدام به روت کردن گوشی خود کنید باید به این مسئله توجه کنید.

محدودیت در دریافت بروزرسانی ها

یکی دیگر از معایب بسیار بزرگی که روت کردن گوشی‌ها دارد این است که شما از آن پس دیگر امکان دریافت به روزرسانی های منتشر شده از سوی شرکت تولید کننده گوشی را نخواهید داشت. این مسئله نیز یکی دیگر از معایب روت کردن گوشی است و به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا به منظور دریافت آپدیت های جدید گوشی خود را روت نکرده و بتوانند به راحتی از این به روزرسانی‌ها استفاده کنند.

 

آموزش روت کردن گوشی موبایل

اگر بخواهیم نگاهی به آموزش روت کردن گوشی موبایل بیاندازیم در این راستا باید گفت که برنامه‌ها و اپلیکیشن های مختلفی به وجود آمده‌اند که شما می‌توانید با نصب آن‌ها بر روی کامپیوتر و یا گوشی موبایل خود اقدام به روت کردن گوشی کنید.

یکی از معروف‌ترین برنامه هایی که به شما این امکان را می‌دهد تا گوشی موبایل خود را روت کنید، One Click Root نام دارد. شما می‌توانید پس از نصب این نرم افزار بر روی کامپیوتر خود و پس از متصل کردن گوشی موبایلتان به کامپیوتر اقدام به روت گوشی کنید.

برای این کار باید از فعال بودن قابلیت USB debugging در بخش Developer option گوشی خود مطمئن شده و سپس با اجرای این برنامه و کلیک بر روی گزینه Root Now کل فرایند روت کردن گوشی موبایل خود را به این نرم افزار بسپارید.

 

بالاخره گوشی را روت کنیم یا خیر؟

در بخش پایانی ممکن است این سوال بسیار مهم برای شما مطرح شود که بالاخره گوشی خود را روت کنیم یا خیر؟ به منظور بررسی این مسئله باید گفت که روت کردن گوشی معایب بسیار زیادی داشته و چالش های مختلفی را برای گوشی شما به وجود می‌آورد و در همین راستا بهتر است تا اگر از کاربران عادی گوشی های موبایل هستید و اطلاعات فنی و کاملی در رابطه با سیستم عامل اندروید و همچنین قابلیت های گوشی موبایل خود ندارید از روت کردن آن اجتناب کنید.

به جای انجام این فرآیند بهتر است تا به سراغ گوشی های اصل با امنیت بالا رفته و اقدام به خرید این دسته از گوشی‌ها کنید، چرا که گوشی های اصل به نحوی هستند که شرکت های تولید کننده تمام آنچه شما برای اجرای امور روزانه خود نیاز دارید را با رعایت نکات امنیتی سطح بالا در اختیار شما خواهند گذاشت و شما می‌توانید با خیال آسوده، سالیان سال از این گوشی‌ها استفاده کنید.

به منظور خرید یک گوشی اصل پیشنهاد ما این است که بعد از مراجعه و دریافت قیمت از فروشگاه های اینترنتی نظیر دیجی کالا، سایت های واسطه‌ای همچون ترب و ایمالز، به سراغ فروشگاه دیجی پارس رفته و از این فروشگاه اینترنتی گوشی مورد نظر خود را به صورت اورجینال و اصل خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی دی جی پارس قیمت بسیار مناسبی به نسبت سایر وب سایت‌ها نظیر دیجی کالا، ایمالز، ترب و... داشته و همین مسئله باعث شده تا دیجی پارس تبدیل به یکی از برترین وب سایت های فعال در حوزه فروش گوشی های موبایل اصل شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49249 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/04/23 تعداد مشاهده: 823
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمد 1400/04/24 12:25
سلام
ویدیوشو تو آپارات دیدم
حیدر 1400/04/23 17:24
سلام
ساعت اندروییدی هم میشه روت کرد ؟!