کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316371 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فروش اقساطی با بهترین قیمت کولر گازی ایران رادیاتور

موتور کولر گازی ایران رادیاتور ساخت کجاست

کولر گازی ایران رادیاتور یک محصول با کیفیت ایرانی است که در اکثر فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد و یکی از گزینه‌های انتخابی خوب برای افرادی است که قصد خرید کولر گازی را دارند. یکی از سوالات مهمی که برای بسیاری از مشتریان پیش می‌آید این است که موتور کولر گازی ایران رادیاتور ساخت کجاست؟

 

شرکت ایران رادیاتور یکی از شرکت‌های محبوب و شناخته شده در عرصه تولید سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی است که سابقه طولانی مدتی را در این زمینه دارد. این شرکت کولر گازی را در نوع دیواری یا همان کولر گازی اسپلیت در ظرفیت‌های گوناگون تولید و به بازار فروش عرضه می‌کند.

یکی از تاثیر گذارترین عوامل بر قیمت کولر گازی ایران رادیاتور میزان ظرفیت آن است برای مثال کولر گازی ایران رادیاتور 12000 قیمت کمتری نسبت به کولر گازی ایران رادیاتور 18000 دارد. بنابراین میران ظرفیت دستگاه را متناسب با متراژ مکان مورد نظرتان انتخاب کنید.

کمپرسور یا موتور ارتباط مستقیمی با کیفیت کولر گازی دارد، هر چه کیفیت موتور بالاتر باشد بی‌شک طول عمر و دوام دستگاه نیز بیشتر می‌شود. ایران را رادیاتور در کولر گازی‌های خود از کمپرسور روتاری GMCC ساخت شرکت توشیبا استفاده می‌کند که به دلیل سطح کیفیت بسیار بالا قدرت خنک کنندگی بالایی دارد. توشیبا یکی از بهترین برندهای کشور ژاپن است و از معتبرترین شرکت‌های تولید کننده کمپرسور انواع کولرگازی و اسپیلت در جهان به شمار می‌آید.

مزایا و معایب اسپلیت ایران رادیاتور

با دانستن ویژگی‌ها، مزایا و معایب یک محصول بی‌شک می‌توانید انتخاب درست‌تری داشته باشید و بهتر خواهید دانست که آیا محصول از نظر مزایا و امکانات شما را راضی می‌کند تا آن را خریداری کنید یا خیر. برای این منظور ما در این بخش به بررسی مزایا و معایب کولر گازی ایران رادیاتور پرداخته‌ایم.

معایب کولر گازی ایران رادیاتور

از معایب کولر گازی ایران رادیاتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. از نظر مصرف برق میزان مصرف کولر گازی ایران رادیاتور نسبت به کولر‌های آبی بیشتر است.
  2. اسپلیت‌های این شرکت فاقد لوله مسی هستند در نتیجه هزینه خرید لوله مسی بر عهده خریدار است.

مزایای کولر گازی ایران رادیاتور

موارد زیر را می‌توان از مزایای کولر گازی ایران رایاتور دانست:

  1. اسپلیت‌های ایران رادیاتور همگی به صورت دو منظوره تولید شده‌اند و قابلیت تولید سرمایش و گرمایش را دارند از این رو از این در فصول سرد سال می‌توانید از گرمایش کولر گازی ایران رادیاتور استفاده کرده و نیازی به خرید سیستم گرمایشی دیگری نداشته باشید.
  2. در ساخت این محصولات از گاز مبرد R410 استفاده شده است بنابراین سازگار با محیط زیست هستند.
  3. بدنه کولرهای گازی ایران رادیاتور از جنس استیل الکترولیتی با روکش ضد زنگ است.
  4. از نظر ظرفیت تنوع بالایی دارند و در نتیجه قابل استفاده در محیط‌های خانگی، ادارای، تجاری، هتل‌ها و درمانی هستند.
  5. این محصولات دارای گرید انرژی A هستند بنابراین مصرف برق کولر گازی ایران رادیاتور پایین است. 
  6. میزان صدای کولر گازی ایران رادیاتور در زمان کار کردن پایین است و باعث آلودگی صوتی نمی‌شود.
  7. قیمت کولر گازی ایران رادیاتور در مقایسه با قیمت کولر گازی برندهای خارجی کمتر است و محصولی اقتصادی برای مشتریان محسوب می‌شود.

 

مشخصات فنی کولر گازی ایران رادیاتور

ویژگی‌ها و مشخصات فنی کولر گازی ایران رادیاتور در مدل‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است بنابراین قبل از خرید و انتخاب مدل، کاتالوگ کولر گازی ایران رادیاتور را از فروشنده درخواست کنید و از آن بخواهید تا اطلاعات لازم در رابطه با محصول را به شما بدهد. اگر قصد خرید اینترنتی این محصول را دارید می‌توانید کاتالوگ اسپلیت ایران رادیاتور را از اینترنت دانلود کرده و بررسی کنید.

توصیه می‌کنیم قبل از استفاده از دستگاه دفترچه راهنمای کولر گازی ایران رادیاتور را که همراه با محصول ارائه می‌شود را مطالعه کنید که مرجع کاملی برای شناخت اجزا، قطعات، نحوه اتصالات، نصب، نگهداری دستگاه و راهنمای کنترل کولر گازی ایران رادیاتور است.

کیفیت کولر گازی ایران رادیاتور نظرات

شرکت ایران رادیاتور یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های صنعتی کشور با سابقه بیش از نیم قرن است که از سال 1395 کولر گازی خود را با ظرفیت‌های گوناگون و با موقعیت نصب دیواری به بازار فروش عرضه کرد.

کیفیت کولر گازی ایران رادیاتور نیز مانند دیگر محصولاتش در سطح بالایی قرار دارد و در مدت زمان کوتاهی پس از عرضه توانست کیفیت و قدرتش را به همگان ثابت کند. انواع کولر گازی ایران رادیاتور مجهز به فناوی‌های به روز دنیا هستند و مطابق با استاندارهای بین المللی طراحی و تولید می‌شوند. استفاده از قطعات و متریال با کیفیت سبب افزایش طول عمر این دستگاه‌ها شده است به طوری که تا سال‌ها نیاز به تعمیر پیدا نخواهند کرد، برای مثال کندانسور به فناوری فین‌های طلایی  (GOLDEN FIN)مجهز شده است تا در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی مقاوت بالایی داشته باشد.

قطعات کولر گازی ایران رادیاتور دارای 18 ماه گارانتی هستند و کمپرسور نیز دارای 60 ماه گارانتی ایران رادیاتور است که نشان از بالا بودن کیفیت کولر گازی این برند دارد. همچنین نمایندگی کولر گازی ایران رادیاتور در شهرهای مختلف ایران، آماده ارائه خدمات پس از فروش مناسب، تعمیر و نصب کولر گازی ایران رادیاتور است.

نقد و بررسی کولر گازی ایران رادیاتور

بسیاری از سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی از جمله سل به نقد و بررسی کولر گازی ایران رادیاتور در انواع مدل‌ها می‌پردازند و اطلاعات جامع و دقیقی از مشخصات و ویژگی‌های محصول را ارائه می‌دهند تا مشتری با شناخت بیشتر و بهتر کولر گازی ایران رادیاتور، انتخاب درست و هوشمندانه‌تری داشته باشید.

نظرات در مورد کولر گازی ایران رادیاتور

بررسی مزایا و معایب اسپلیت ایران رادیاتور از نظر مصرف کنندگان یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای دانستن کیفیت این محصول است. به طور کلی نظرات در مورد کولر گازی ایران رادیاتور که در بسیاری از سایت‌ها از جمله سل به ثبت رسیده است مثبت بوده و مصرف کنندگان از قیمت مناسب، کارایی و طراحی ظاهری زیبا این محصولات راضی بوده‌اند. همچنین در رابطه با کیفیت کولر گازی ایران رادیاتور نظرات مثبتی ثبت ثبت شده است.

 

قیمت کولر گازی ایران رادیاتور در فروشگاه سل

قیمت کولر گازی ایران رادیاتور در فروشگاه‌های اینترنتی و واقعی یکسان نیست و برخی از آنها گران فروش هستند. اگر به دنبال خرید کولر گازی این شرکت با بهترین قیمت هستید فروشگاه سل بهترین مکان برای شماست.

در فروشگاه اینترنتی و معتبر سل قیمت کولر گازی ایران رادیاتور 24000، قیمت کولر گازی ایران رادیاتور 30000، قیمت کولر گازی ایران رادیاتور 9000 و ... مناسب‌ترین قیمت بازار بوده و نسبت به اکثر فروشگاه‌ها مناسب‌تر است. علاوه بر این سل لیست قیمت کولر اسپلیت ایران رادیاتور را همراه با تصاویر ظاهری و اطلاعات جامع و کامل از محصول ارائه می‌دهد تا شما انتخابی در خور سلیقه و نیازهایتان داشته باشید.

اگر قصد خرید کولر گازی از دیگر برندها را دارید در سل قیمت کولر گازی سامسونگ، ال جی، جی پلاس، تی سی ال و ... نیز مناسب‌ترین قیمت بازار است.

فروش اقساطی کولر گازی ایران رادیاتور بدون ضامن

بسیاری از خانواده‌ها از نظر مالی توان خرید کولر گازی ایران رادیاتور را به صورت نقدی ندارند. سل با در نظر گرفتن این موضوع با فروش اقساطی کولر گازی ایران رادیاتور فرصتی را فراهم کرده است تا این دسته از افراد بتوانند این محصولات را در منزل و محل کار خود داشته باشند.

فروش اقساطی کولر گازی ایران رادیاتور در سل با روش‌های مختلفی از جمله بدون نیاز به ضامن، کسر از حقوق و... انجام می‌شود که جهت آگاهی از شرایط و نحوه خرید اقساطی کولر گازی ایران رادیاتور بدون ضامن تنها کافی است با کارشناسان فروش سایت سل تماس بگیرید.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49250 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/04/23 تعداد مشاهده: 523
کلید واژه ها:
سافت گذر