کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316360 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نمایندگی اچ‌ پی در تهران

دنیای علم و فناوری به سرعت در حال رشد و گسترش بوده و روزانه روزنه‌ای جدید از این دریای عظیم به چشم انسان باز می‌شود. همین عامل باعث شده است که ابزار و تجهیزات دیجیتالی روز به روز شکل نویی به خود گرفته و به گونه‌ای، بخشی از زندگی انسان را تحت‌الشعاع خود قرار دهد. از این روی شرکت‌های سازنده لوازم دیجیتالی و الکترونیکی در رقابت با یکدیگر برای تصاحب بخش عظیم بازار سعی دارند بر کیفیت محصولات تولیدی خود بیفزایند تا پاسخگوی نیاز کاربران باشند. در این میان شرکت اچ‌پی با سال‌ها سابقه تولید انواع رایانه و تجهیزات جانبی توانسته است سهم بزرگی در بازارهای جهانی به خود اختصاص دهد. به‌ همین جهت نمایندگی اچ‌ پی در تهران نیز در مسیر رشد ارائه خدمات ایجاد شده است. محصولات ارائه شده در نمایندگی اچ‌ پی در تهران برای جلب رضایت مشتریان به صورت مستقیم از شرکت وارد بازار شده تا بازار تهران را با این محصولات وزین سازد.

کلیه کاربران کامپیوتری و تجهیزات جانبی آن بخوبی با برند برتر اچ‌پی آشنایی دارند و با توجه به شناختی که از کیفیت محصولات این شرکت دارند، حق دارند لوازم خود را با بهترین عنوان تهیه نمایند. نمایندگی اچ‌ پی در تهران با ایجاد این زمینه، نیاز کاربران را پاسخ داده تا از داشتن محصولی باکیفیت بی‌نصیب نمانند. در کنار همه این‌ها، وقتی قرار است برای خرید محصولی هزینه‌ای پرداخت شود، شایسته است که از باکیفیت‌ترین وسیله خریداری شده تا از پرداخت هزینه‌های اضافی بابت عیب‌های احتمالی جلوگیری شود. لذا در این نوشتار سعی داریم با معرفی نمایندگی اچ‌ پی در تهران، محصولات این نمایندگی را بررسی و خدمات ارائه شده را تشریح نماییم.

 

هدف از ایجاد نمایندگی اچ‌ پی در تهران

تمامی برندهای معتبر سازنده تجهیزات رایانه‌ای و لوازم جانبی نظیر لپ‌ تاپ، چاپگر و ... در سطح دنیا از آنجایی که برای همیشه در حال رقابت با رقبای خود هستند قدر مسلم در پی این می‌باشند که تنوع محصولات خود را بیشتر کرده و با بالابردن سطح کیفی، مشتریان خود را راضی نگه‌دارند. از این جهت هدف از ایجاد و اعطای نمایندگی در سراسر دنیا، معرفی امکانات بروز محصولات و جذب مشتری بیشتر می‌باشد. پس هیچ‌گاه راضی نخواهند شد که محصولی بی‌کیفیت را بدست مشتری برسانند. این رویه مدیریت صحیح به نمایندگی اچ‌ پی در تهران نیز تعمیم داده شده تا بهترین نوع محصولات را با کیفیت بالایی در اختیار متقاضیان قرار دهد.

با وارد شدن دنیای دیجیتال به زندگی انسان‌ها، یکی از بزرگ‌ترین تلاش‌های شرکت‌های تولید کننده لوازم دیجیتالی، هماهنگ‌سازی و به روزرسانی محصولات برابر سرعت رشد نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های جدید می‌باشد. نیاز کاربران ایجاب می‌کند که محصولاتی را برای استفاده خریداری نمایند که قابلیت پشتیبانی و اجرای برنامه‌های نرم‌افزاری جدید و بروز را داشته باشد. این خواسته مشتری و کاربر مورد توجه نمایندگی اچ‌ پی در تهران نیز قرار گرفته تا آخرین تولیدات شرکت، در کمترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با محصولات مشابه در اختیار ایشان قرار بگیرد. این تنوع مزیت دیگری که دارد این است که به کاربر این اختیار را می‌دهد تا برابر میزان کار و نوع استفاده‌ای که برای هدف خود تبیین و تعیین نموده است، محصول را خریداری نموده و مجبور نباشد هزینه اضافی را پرداخت کند.

 

معرفی محصولات نمایندگی اچ‌ پی در تهران

اغلب مشاهده می‌شود، متأسفانه افرادی هستند که برای سودجویی و تحمیل هزینه‌های فراوان به خریدار سعی می‌کنند با عرضه محصولات غیراصل و فیک با قیمت نسبتاً پایین‌تری پول زیادی به جیب بزنند. اما مشتری و خریدار حق دارد هزینه‌ای که برای خرید پرداخت می‌نماید، محصول اصلی شرکت با تمامی مشخصات و کیفیت‌هایی که برای آن تعریف شده است را دریافت نماید. لذا نمایندگی اچ‌ پی در تهران این رسالت را دارد که برابر نیاز مشتری و مصرف کننده، اصالت تمامی محصولات قابل ارائه خود را تضمین نماید. بالطبع یک شرکت دارای اعتبار و برند برتر جهانی جهت حفظ موقیعت و جلوگیری از عدم وارد آمدن به اعتبار خود، بصورت همه‌جانبه از نمایندگی‌های رسمی در سراسر دنیا حمایت کرده و آنان را پشتیبانی می‌نماید. در ادامه، محصولات موجود در نمایندگی نام برده و تشریح و بررسی می‌گردند.

لپ‌ تاپ اچ‌ پی: از مواردی که شرکت‌های سازنده و تولید کننده در تولید محصولات خود مورد توجه قرار می‌دهند ایجاد تنوع در یک نوع محصول تولیدی می‌باشد. زیرا کاربران مختلفی وجود دارند که اهداف متفاوتی از خرید و استفاده از محصول عنوان شده را دارند. چه بسا شاید محصولی باشد که قابلیت رفع نیازهای ابتدایی کاربری باشد، لیکن کاربر نباید مجبور باشد برای نیازهای کوچک، هزینه‌های بزرگی پرداخت نماید. از این حیث، نمایندگی اچ‌ پی در تهران با ارائه بیش از 15 مدل لپ‌ تاپ تولید شده شرکت اچ‌پی، پاسخگوی نیاز مشتریان شده است. زیرا سلایق مختلف، مشخصات و متعلقات متفاوت محصولات، قیمت تمام شده و هزینه اوازم جانبی آن، ابعاد و وزن و همچنین نوع کاربری که قرار است هدف مشتری را تأمین نماید از مؤلفه‌هایی هستند که دست مشتری را در تعیین و انتخاب لپ‌تاپ آزاد گذاشته است.

چاپگر و پرینتر: کیفیت و استفاده حداکثری از چاپگرها و پرینترهای اچ‌پی، تقریباً برای هیچ کاربری پوشیده نیست. وقتی وارد محیط اداره‌ای می‌شویم، با نگاهی ساده به اطراف، انواع چاپگرهای اچ‌پی را مشاهده خواهیم کرد. هر کدام از این چاپگر و پرینترها کیفیت مختص بخود را داشته و برابر نیاز و میزان و نوع مصرف، کاربردهای متفاوتی دارند. عده‌ای از مصرف کنندگان حتی برای رفع نیازهای اولیه در منزل، کوچک‌ترین پرینتر را ترجیح می‌دهند که کاملاً عقلانی و بصرفه می‌باشد اما برای محیط‌های بزرگ نظیر اداره‌ها و سازمان‌های بزرگ که مقدار مصرف بالایی دارند، قطعاً باید از پرینترهای بزرگ‌تری استفاده نمایند. امروزه مشاهده می‌شود که تقریباً تمامی دفاتر اداری و تجاری به سیستم رایانه متصل بوده و طبعاً چاپگر نیز جزء ملزومات رایانه، باید در کنار آن مورد استفاده قرار بگیرد. لذا تنوع پرینتر و چاپگر اچ‌پی با بیش از 10 نوع در نمایندگی اچ‌ پی در تهران، تقریباً هیچ مراجعه‌کننده‌ای را دست‌خالی نخواهد گذاشت. مراجعه‌کنندگان برابر نیاز خود و همچنین کارکردی که دارند می‌توانند از بین پرینتر و چاپگرهای رنگی، لیزری و سیاه و سفید، محصول خود را انتخاب و ضمن استفاده، از پشتیبانی‌های آن نیز بهره‌مند شوند.

کارتریج: قدر مسلم هر پرینتر و چاپگری به کارتریج نیز نیاز دارد. برای پرینترهای عرضه شده در نمایندگی اچ‌ پی در تهران، رفع نیازمندی کارتریج‌ها هم اندیشیده شده و تأمین این وسیله جانبی در برنامه قرار داده شده است. البته هر کارتریجی مقدار مصرف خاصی دارد که در دفترچه راهنمای محصول، قابلیت و تعداد چاپ برگه در مدت زمان معینی درج شده است. لازم است کاربران با در نظر گرفتن موارد عنوان شده در دفترچه راهنما، با رسیدن زمان تعویض و یا مشاهده علائم تعویض کارتریج، می‌بایست نسبت به این کار اقدام نمایند تا کارکرد سایر قطعات دستگاه با اختلال مواجه نشده و عمر مفید دستگاه افزایش یابد.

خدمات نمایندگی اچ‌ پی در تهران

از بزرگ‌ترین رسالت‌های نمایندگی رسمی هر شرکت و محصولی، پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش به خریدار و مصرف کننده می‌باشد. این اقدام باعث اعتماد مشتری شده تا از پرداخت هزینه جهت خرید محصول اطمینان خاطری داشته باشد که محصول باکیفیت و دارای اعتبار اصالت را خریداری نموده است. بر همین اساس، نمایندگی اچ‌ پی در تهران ضمن فروش انواع لپ‌ تاپ و پرینتر و کارتریج اچ‌پی، کلیه خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصولات را نیز سرلوحه خود قرار داده تا نیاز مشتریان را برآورده سازد. از آنجائیکه هر وسیله الکترونیکی به مرور زمان و کارکرد و همچنین عدم رعایت اصول کاربری توسط مصرف کننده، به احتمال فراوان با عیب یا ایرادی مواجه شود، برای این موضوع نیز چاره‌ اندیشی شده است. در صورت خرابی محصول، مشتری حق دارد که محصول خود را به تعمیرکار متخصص و ماهر و آشنا به عملکرد سیستم بسپارد. بهترین تعمیرکاران برای محصولات دارای برند، نمایندگی‌های رسمی آن می‌باشند که آموزش‌های لازم را بصورت تخصصی جهت آشنایی با عملکرد دستگاه و رفع عیوب احتمالی را طی کرده تا پشتیبانی خریدار را داشته باشند. لذا نمایندگی اچ‌ پی در تهران، علاوه بر فروش محصولات اچ‌پی، کلیه اقدامات مربوط به تعمیرات دستگاه‌های یاد شده فوق را با تضمین برعهده دارد. همچنین تأمین لوازم جانبی و نیز قطعات اصلی برای جایگزینی با قطعات معیوب احتمالی، از مزیت‌های مراجعه به تعمیرکاران نمایندگی‌های رسمی محسوب می‌شود.

نمایندگی‌ رسمی شرکت اچ‌پی در ایران تمهیدی اندیشیده است که با توجه به گستردگی جغرافیایی کشورمان، علاوه بر ایجاد نمایندگی اچ‌ پی در تهران، سایر شهرهای بزرگ کشور را نیز از این ارزش و اهمیت بی‌نصیب نسازد تا تمامی هموطنان در اقصی نقاط کشور توانایی خرید محصولات باکیفیت را داشته باشند. قطعا" برای بسیاری از مردم مقدور نیست که مراجعه حضوری به نمایندگی تهران را داشته باشند ولی با ایجاد نمایندگی‌های رسمی متعدد در بیشتر شهرهای بزرگ، قادر خواهند بود از خدمات این شرکت بهره‌مند گردند. از طرفی با مراجعه به سایت نمایندگی اچ‌ پی در تهران، می‌توانند از انواع آموزش‌های کار با عملکرد سیستم‌های موجود و همچنین ویدئوهای آموزشی تعمیر لپ‌ تاپ اچ‌پی و همچنین تعمیر پرینتر اچ‌پی بهره‌مند گردند.

کارشناسان متخصص و دوره‌ دیده تمامی محصولات اچ‌پی در نمایندگی‌های معتبر، ارائه مشاوره‌ها و راهنمایی‌های لازم برای آشنایی و شناخت مصرف کننده و مشتری را افتخار خود می‌دانند. ارائه مشاوره‌های رایگان جهت خرید برای کاربرانی که اطلاعات کافی برای استفاده از محصولی که بتواند نیازش را برطرف سازد ندارند توسط کارشناسان ماهر صورت گرفته تا اعتبار و ارزش برند برتر اچ‌پی محفوط بماند.

کلیه خدمات فوق که از طرف شرکت در نمایندگی‌اچ‌پی در تهران و سایر نمایندگی‌ها مورد حمایت و پشتیبانی قرار می‌گیرد برای این است که اعتماد مشتری و مصرف کننده همچنان دارای اعتبار باقی بماند. بر همین اساس شرکت نیز در ادامه روند افزایش کیفیت محصولات، به روزترین محصولات با قابلیت‌های علم روز دنیا را روانه بازارهای مصرف می‌نماید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49258 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/04/27 تعداد مشاهده: 869
کلید واژه ها:
سافت گذر