کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316165 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کارت گرافیک AMD Radeon 6600 XT با قیمت ۳۸۰ دلار رونمایی شد

شرکت AMD شب گذشته از کارت گرافیک اقتصادی جدید خود با نام Radeon 6600 XT رونمایی کرد. این کارت قرار است رقیبی برای RTX 3060 و RTX 3060 Ti انویدیا باشد.

کارت‌های گرافیک جدید سری RDNA 2 شرکت ای‌ام‌دی توانستند موفقیت فراوانی کسب کنند. حالا این شرکت تصمیم گرفته تا یک عوض ارزان‌تر هم به این خانواده اضافه کند. تر هم به این خانواده اضافه کند. Radeon 6600 XT تازه‌ترین عوض سری RX 6000 محسوب می‌شود که کماکان از معماری RDNA 2 استفاده می‌کند. این کارت با هدف گیمینگ با وضوح 1080p و یا 1440p به کمک فناوری FidelityFX سوپررزولوشن (FSR) عرضه می‌شود.

این کارت گرافیک قرار است با قیمت ۳۸۰ دلار از طریق شرکای AMD مثل ایسوس، گیگابایت، MSI، ازراک، Sapphire، XFX، بایواستار و … عرضه شود. جالب است بدانید این‌بار خود AMD این کارت گرافیک را عرضه نخواهد کرد.

مشخصات فنی
در هر صورت این کارت از ۳۲ واحد پردارشی، ۸ گیگابایت حافظه GDDR6، فرکانس پایه ۲۳۵۹ مگاهرتزی و فرکانس بوست ۲۵۸۹ مگاهرتز استفاده می‌کند. توان مصرفی این کارت گرافیک هم ۱۶۰ وات اعلام شده است. برای مقایسه کارت گران‌تر RX 6700 XT به ۴۰ واحد پردازشی و RX 6900 XT به ۸۰ واحد پردازشی مجهز شده‌اند.

به گفته AMD دو سوم کل مانیتورهای گیمینگ فروخته شده در سال گذشته از پنل 1080p استفاده می‌کنند. در عوض فروش مانیتورهای با نرخ تازه‌سازی بالا، ۲۰ برابر بیشتر از مانیتورهای با رفرش‌ریت عادی بوده است. به این ترتیب RX 6600 XT برای گیمرهای 1080p ایده‌آل است.

عملکرد کارت گرافیک RX 6600 XT
طبق بنچمارک‌های ای‌ام‌دی این کارت گرافیک می‌تواند بازی‌های روز را با حداکثر تنظیمات و وضوح 1080p با نرخ فریم بسیار بالایی اجرا کند. همان‌طور که می‌بینید این کارت گرافیک نسبت به RTX 3060 انویدیا به‌صورت میانگین ۱۵ درصد سریع‌تر است. با این‌حال باید توجه داشت که کارت گرافیک انویدیا با قیمت ۳۳۰ دلاری عرضه شده و شاید بهتر بود مقایسه با کارت ۴۰۰ دلاری RTX 3060 Ti انجام می‌گرفت.

علاوه بر این تست‌های AMD با پردازنده‌های سری رایزن 5000 این شرکت انجام شده که از فناوری Smart Access Memory استفاده می‌کند. به این ترتیب عملکرد با پردازنده‌های دیگر کمی ضعیف‌تر خواهد بود.

بزرگترین ویژگی مهم این کارت اما شاید فناوری FSR باشد. به لطف هوش مصنوعی بازی‌ها می‌توانند در وضوح پایین‌تر رندر شده و سپس upscale‌ شوند. به این ترتیب نرخ فریم می‌تواند بین ۳۰ تا ۷۰ درصد افزایش یابد بدون این‌که تغییر محسوسی در کیفیت تصویر ایجاد شود.

آیا Radeon RX 6600 XT ارزش خرید دارد؟
در نهایت همه‌چیز به موجودی بازار بستگی دارد. تمام کارت‌های گرافیک به‌خاطر مشکلات محدودیت تأمین و کمبود تراشه با قیمتی بسیار بالاتر از قیمت اصلی عرضه می‌شوند. به این ترتیب اگر AMD بتواند تعداد بیشتری از این کارت را عرضه کند می‌توان امیدوار بود قیمت این کارت حتی به RTX 3060 نزدیک‌تر باشد.

در نتیجه ارزش خرید، در نهایت به قیمت این کارت در بازار بستگی دارد. با این‌حال توصیه می‌کنیم چندان به قیمت پیشنهادی ۳۸۰ دلاری برای این کارت دل خوش نکنید! حتی با وجود این‌که ماینرها در حال فروش کارت‌های گرافیکی دست دوم خودشان هستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49276 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1400/05/09 تعداد مشاهده: 12263
اخبار مرتبط
سافت گذر