کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316384 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تولید محتوای سایت چگونه است؟

تولید محتوا یکی از ارکان اصلی راه‌اندازی سایت است. یک سایت به واسطه انواع محتوایی که ارائه می‌کند با کاربران خود در تعامل است و تولید محتوای سایت از این جهت دارای اهمیت است که نقش مهمی در جذب مخاطبان و قرار گرفتن در نتایج جستجوی موتورهای جستجویی مثل گوگل دارند. محتوا در یک سایت ممکن است به صورت متنی یا تکست، محتوای صوتی، تصویری و ویدئویی باشد.

مراحل تولید محتوا برای وبسایت

برای این که محتوای مورد نیاز سایت خود را تأمین کنید باید به مراحل تهیه و تولید محتوا دقت داشته باشید. مراحل تولید محتوا برای سایت به این شرح است:

  • مشخص کردن زمینه فعالیت وب سایت
  • بررسی فعالیت رقبای اصلی و انتخاب کلمات کلیدی با کمک ابزارهایی مثل گوگل آنالیکتیک یا گوگل ترندز
  • موضوع‌بندی محتوا
  • تهیه و گردآوری محتوا جهت نمایش در سایت با توجه به قوانین تولید محتوا

ویژگی یک محتوای خوب سایت

برای این که تولید محتوا برای سایت ارزشمند باشد و در کنار رضایت کاربران از نظر سئو و بهینه سازی سایت نیز محتوای مناسبی در اختیار داشته باشید نیاز است که با ویژگی‌های محتوا آشنا شوید. یک محتوای خوب و مناسب از ویژگی‌هایی برخوردار است که آن را از سایر محتواهای بی ارزش متمایز می سازد. در ادامه به ویژگی‌های یک محتوای خوب برای سایت اشاره خواهیم کرد:

  • عنوان موضوعی مرتبط و انتخاب تیترها و زیر تیترهای مناسب ( ارائه محتوای هدفمند)
  • پراکنش مناسب کلمه کلیدی‌های اصلی و فرعی در محتوا
  • پاراگراف‌بندی اصولی
  • دارای متن روان، بدون غلط املایی یا غلط‌های نگارشی
  • دارای ساختار محتوایی صحیح و اصولی ( مقدمه، بدنه اصلی، جمع بندی مطالب)
  • محتوای یونیک و تألیف شده یا ترجمه شده، عدم کپی برداری از مطالب موجود در سطح نت
  • دارای طراحی مناسب از نظر ارتباط متون و پاراگراف‌ها
  • ارائه محتوا بر اساس نیاز کاربران
  • دارای لینک سازی داخلی و خارجی مناسب
  • دارای طول مناسب و کیفیت بالای جمله بندی‌ها
  • دارای تصاویر بهینه و با کیفیت

تولید محتوای منظم برای سئو سایت

یکی از مهمترین کارهایی که در تولید محتوا باید به آن توجه شود، تولید محتوای منظم برای سایت است. از نظر سئو بهتر است که به صورت منظم در یک سایت مطالب جدید آپلود شود، ربات‌های خزنده موتورهای جستجو مثل گوگل به منظور ایندکس کردن این مطالب به صورت دوره‌ای به سایت مراجعه می‌کنند، در صورتی که مطالب نامنظم و یا تکراری باشد، مدت زمان ایندکس شدن مطالب جدید طولانی‌تر شده و این از نظر سئو سایت یک مشکل بزرگ محسوب می‌شود.

بنابراین توصیه می شود که برای تولید محتوا حتما یک برنامه‌ریزی مناسب داشته باشید. تقویم محتوایی به شما کمک می کند که بتوانید به موقع مطالب مرتبط و مناسب با حیطه فعالیت خود را بر اساس برنامه ریزی که دارید تولید کنید. به این ترتیب ربات های خزنده را عادت می دهید که به صورت منظم و در زمان هایی که معمولا محتواهای خود را آپلود می‌کنید به سایت شما سر بزنند.

قرار دادن محتوای با کیفیت در وبسایت‌ها

با توجه به اهمیت یک محتوای سئو شده و با کیفیت برای ارتقاء سئو سایت و دیده شدن در میان رقبا در موتورهای جستجو، موضوع قرار دادن محتوای با کیفیت در وب سایت‌ها یک موضوع اساسی است که باید مورد توجه قرار گیرد. یک سایت از نظر طراحی، برنامه نویسی و خدمات با کیفیت باشد در صورتی که محتوای مناسبی در اختیار نداشته باشد امکان برقراری ارتباط با مخاطبین و جلب رضایت کاربران را نخواهد داشت. بنابراین اگر قصد دارید که یک سایت حرفه‌ای و کاربرپسند داشته باشید که در کلمات کلیدی مهم زمینه فعالیت از سایر رقبا بالاتر باشد روی تولید محتوا تمرکز کنید و این کار را به شکل اصولی، استاندارد و هدفمند دنبال کنید.

تیم تولید محتوای حرفه‌ای برای کارهای سایت

برای این که حرفه ای عمل کنید باید کار تولید محتوا را به کارشناسان با تجربه و متخصص این امر بسپارید. اگرچه به نظر می رسد که تولید و گردآوری محتوا کار سختی نباشد اما اگر به شکل حرفه‌ای به این کار نگاه کنید می فهمید که کار تولید محتوا از عهده هر کسی بر نخواهد آمد. این کار نیز مانند سایر کارهایی که در زمینه سئو سایت انجام می‌گیرد، زیر و بم‌های بسیاری دارد، یک تولید کننده متن که با هر جایی قرارداد تولید محتوا دارد، نیاز به مهارت‌های تخصصی در اصول نگارش، آشنایی با سئو محتوا، دایره لغات وسیع، تسلط به نگارش ادبی، رسمی، دوستانه و ... و در آخر یک قلم رسا و شیوا دارد.

برای این که محتوای ارائه شده از هر جهت مفید و ارزشمند باشد بهتر است از خدمات تولید محتوا توسط یک تیم حرفه ای استفاده کنید.

نقش محتوای متنی در پیشرفت یک وبسایت

محتوای متنی رایج ترین شکل تولید محتوا و البته مهمترین شکل آن است. از آنجایی که کاربران در موتورهای جستجو عبارات و لغات مورد نظر خود را به شکل متنی جستجو می کنند، حتی سایت‌هایی که اصل عملکرد آنها روی ارائه محتوای صوتی و تصویری است هم ناگزیر به استفاده از محتوای متنی هستند تا بتوانند به خوبی کلمات کلیدی مورد نظر خود را پوشش دهند. بنابراین باید گفت که سایت شما در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کند برای دیده شدن نیاز به محتوای متنی دارد. 

همه کارشناسان سئو سایت به این نکته اذعان دارند که ارائه محتوای متنی سئو شده از جمله مواردی است که می‌تواند در مدت زمان کمتری شما را نسبت به رقبا در بالاترین سطح قرار دهد. به همین دلیل استفاده از خدمات تولید محتوا توسط کارشناسان متخصص می تواند یک سرمایه گذاری عالی در زمینه کاری و تخصصی شما محسوب شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49379 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - BF تاریخ خبر: 1400/09/22 تعداد مشاهده: 577
کلید واژه ها:
سافت گذر