کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733701281 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316083 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

بررسی روش‌ های خرید آنلاین کتاب کنکور

با رشد روزافزون منابع کمک درسی و افزایش تقاضا برای شرکت در کنکور سراسری، بستر مناسبی برای خرید کتاب کنکور فراهم شده است. با گسترش اینترنت، سایت‌های خرید کتاب توسعه یافته‌اند بنابراین روش‌های نوینی به خریداران ارائه می‌دهند. هنگام خرید این دسته از کتاب‌ها به صورت آنلاین باید به بعضی از نکات مهم توجه کرده تا نتیجه مطلوبی از این خرید به دست آورید. سایت‌های معتبر در خرید و فروش کتاب‌های کنکور را پیدا کرده و با بررسی انتقادات موجود در مورد کتاب‌های مختلف، کتاب کنکور مناسب خود را خریداری کنید.

خرید اینترنتی کتاب

امروزه یکی از روش‌های تهیه، خرید اینترنتی یا آنلاین است که برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه راه مناسبی است که اغلب مردم از آن استفاده می‌کنند.

خرید آنلاین کتاب یکی از تحولات نوین و به صرفه عصر حاضر است. این قابلیت مزایای بی‌شماری دارد. هرچند که برای برخی از افراد قدم زدن میان قفسه‌های کتابخانه لذت‌بخش باشد، اما گاهی شرایطی به وجود می‌آید که فرد قادر نیست تا به کتاب‌فروشی برود.

مزایای خرید اینترنتی کتا‌ب‌های کنکور

از مزیت‌های بی‌شمار خرید آنلاین کتاب‌های کمک درسی و کنکوری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه‌جویی در زمان
  • دسترسی به تعداد نامحدود
  • دسترسی نامحدود و همیشگی به فروشگاه
  • دسته‌بندی براساس مقطع تحصیلی و موضوع
  • بهره‌مندی از تخفیف‌ها
  • برقراری ارتباط ساده با مشتری و تعامل بالا

ویژگی بهترین سایت خرید کتاب

سایت‌های خرید و فروش کتاب با طبقه بندی بر اساس انتشارات، قیمت و موارد دیگر امکان جست‌وجوی آسان را فراهم کرده‌اند به سبب این پیشرفت، بازار کتاب و کتاب‌خوانی رشد فزاینده‌ای داشته و بازار کتاب‌های کمک درسی و کنکور بیش از پیش مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند.

یکی از سوالاتی که کاربران سایت‌ها قبل از خرید کتاب دارند؛ این است که یک سایت خرید کتاب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ در پاسخ به سوال، لازم است به عوامل زیر دقت کنید:

خرید اینترنتی از راه های مختلف

شما در خرید کتاب کنکور آنلاین، از طریق درگاه اینترنتی سایت فروشگاهی، تلگرام، پشتیبانی واتساپ و حتی پیامک سفارش خود را ثبت می‌کنید.

در انتخاب سایت توجه داشته باشید. خدمات ارائه دهنده فروشگاه اینترنی مانند تحویل درب منزل در کمترین زمان ممکن، سهولت در انتخاب و خرید از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب سایت خرید و فروش کتاب است.

ارائه گزارشی از نقد کتاب‌ های کنکور

یکی از ملاک‌های یک سایت فروشگاهی خوب در انتخاب کتاب، بررسی و تحلیل هر یک از کتاب‌های انتشارات مختلف است ارائه این گزارش با بیان توضیحاتی در مورد آن کتاب کنکور به مخاطب کمک می‌کند تا با خواندن هر یک از توضیحات و مقایسه کردن آن‌ها انتخاب بهتری داشته باشد. این بررسی‌ها می‌تواند توسط معلمان، طراحان سوالات آزمون‌ها و نتیجه تجربه مطالعه هر یک از رتبه‌های برتر کنکور سراسری باشد.

استفاده از پکیج خرید

یکی از جذابیت‌های کاربردی برای مشتریان کتاب‌های کنکور استفاده از پکیج خرید کتاب است. در این پکیج‌ها کتاب‌های مرتبط و با یک موضوع را می‌توان تهیه کرد و همزمان از چند کتاب کنکور استفاده کرد.

بهره مندی از تخفیف سایت ها

یکی از ملاک‌های داوطلبان آزمون سراسری برای خرید کتاب مد نظر خود از سایت‌های اینترنتی، تخفیف‌هایی است که به صورت دوره‌ای و ویژه در مناسبت‌ها و ایام خاص به کار می‌رود. همچنین برخی از سایت‌ها، خدمات ویژه‌ای برای اعضای خود در نظر می‌گیرند و با قرار دادن جوائز، کد‌های تخفیف مناسبی به هر یک از عضوهای سایت اهدا می‌کنند. با توجه به قیمت بالا، خرید کتاب کنکور با تخفیف به‌صرفه‌تر بوده و بیشتر مورد استقبال والدین و پشت کنکوری‌ها قرار می‌گیرد.

ارسال سریع به نقاط مختلف جغرافیایی

فروشگاه‌های اینترنتی، در همه مکان‌ها قابل دسترس و سرویس‌دهی هستند. سایتی که در کمترین زمان ممکن سفارش دهی و ارسال کتاب را به سرانجام برساند، رضایت خاطر بیشتری را از مشتریان خود دریافت می‌کنند و این عملکرد سبب می‌شود تا کاربران سایت برای خرید مجدد به سایت اطمینان کنند.

از طرفی دانش‌آموزان و داوطلبان آزمون سراسری به دلیل اهمیت بالای زمان، بایستی به موقع به منابع آموزشی دسترسی پیدا کنند تا سریع‌تر تست‌زنی و مطالعه خود را شروع نمایند.

بهترین منابع کنکور

منابع و انتشارات بسیاری در زمینه کنکور، تهیه و آماده‌سازی ویدئو، کتاب‌های تست‌زنی و دیگر ابراز آموزشی فعالیت می‌کنند. تشخیص کتاب کنکور مناسب که مهارت شما را در زمینه تست‌زنی در کمترین زمان ممکن تقویت کند، سخت است. از این رو، برخی از انتشارات معتبر در تهیه کتاب‌های تست‌زنی عبارت‌اند از:

  • گاج
  • قلم چی
  • نشر الگو
  • خیلی سبز
  • مبتکران

البته منابع تستی و کنکوری دیگر وجود دارند که انتخاب از میان آن‌ها کاری دشوار است. فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید کتاب‌های کنکور با در نظر گرفتن بخش نظرات مخاطبان برای نقد و بررسی کتاب می‌توانند برای مشتریان خود راهنمایی‌هایی موثری در این زمینه به وجود آورند.

منابع فراوان برای هر درس

داوطلبان کنکور باید به خاطر داشته باشند که خرید چندین منبع برای هر درس، اشتباه است. زیرا، بررسی و مطالعه تمامی آن‌ها تا آخر سال تحصیلی امکان‌پذیر نیست. لازم به ذکر است، مطالعه تعداد زیاد منابع مختلف یک درس سبب سردرگمی دانش‌آموز می‌شود و او را خسته و کسل می‌کند. از طرفی هزینه اضافی بابت خرید کتاب کنکور آنلاین صرف کردید در حالی که به نتیجه مطلوب دست نخواهید یافت.

دید صحیح به کتاب ‌های کنکور

کتاب‌های کنکور با دقت و تمرکز به محتوای کتاب‌های درسی و ارائه روش‌های آسان‌ به فهم و درک مطالب درسی کمک بسیاری می‌کنند.

هدف از خرید کتاب‌، رسیدن به سطح بالاتر از مفاهیم اولیه درس‌ است تا داوطلب کنکور بتواند در مدت زمان محدودی سوالات چهارگزینه‌ای زیادی را پاسخ دهند و برای شرکت در آزمون سراسری به آمادگی کافی دست پیدا کنند.

کتاب‌ های خطرآفرین

برخی از منتقدان کتاب‌های تستی و کنکوری معتقدند که خرید آن‌ها کار اشتباهی است؛ زیرا ممکن است بیشتر از سطح کتاب‌های درسی و کنکور باشند و به غلط ذهن دانش‌‌‌آموز را مشغول کنند و سبب دلسردی و خستگی او از ادامه تحصیل شود و ثمره آن چیزی جز آسیب زدن به او نخواهد بود.

پیشنهاد می‌شود تا داوطلبان، تمرکز ویژه‌ای بر کتاب‌های درسی خود داشته باشند و در کنار آن‌‌ها از کتاب‌های تستی و کنکوری شناخته شده و مورد تایید برای تمرین بیشتر استفاده کنند.

خرید کتاب‌های مناسب برای شرکت در کنکور

خرید کتاب کنکور با تخفیف و به شیوه آنلاین می‌تواند باعث صرفه جویی در هزینه‌های مازاد همچون هزینه‌های حمل و نقل و ماندن در ترافیک خیابان‌ها و دیگر موارد اقتصادی دیگر شود. سایت‌های خرید و فروش کتاب این امکان را برای داوطلبان آزمون سراسری و دانش‌آموزان فراهم کرده‌اند تا به آسانی و اطمینان خاطر به خرید کتاب‌های کنکور خود بپردازند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49457 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون - جشنواره تاریخ خبر: 1400/12/25 تعداد مشاهده: 578
کلید واژه ها:
سافت گذر