کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733701281 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316086 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

طراحی سایت چه مزایای برای کسب و کار من دارد؟

طراحی سایت برای صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ، برای استارتاپ‌ها و نیز شرکت‌های بزرگ مزایای زیادی دارد. این روزها استفاده از وب‌سایت برای کسب‌وکارها به یک نیاز مبرم تبدیل شده است و هم‌اکنون بیشتر کسب‌وکارها روی وب فعالیت مستمر دارند. علاوه بر این، طراحی وب‌سایت بودجه چندان زیادی نیاز ندارد و به شما امکان می‌دهد که با بودجه کم بیشترین بهره‌وری را داشته باشید. در این پست قصد داریم که در رابطه با مهم‌ترین مزایای داشتن یک وب‌سایت برای کسب‌وکارها به گفتگو بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

مزایای طراحی سایت حرفه ای برای مشاغل

همان‌طور که گفتیم یک وب سایت برای کسب‌وکار شما مزایای بسیار زیادی دارد، ازاین‌رو باید خودتان به طراحی سایت روی بیاورید و برای شرکت و کسب‌وکار خود از این پلت فرم ایده آل و انعطاف‌پذیر استفاده کنید. از جمله مهم‌ترین مزایای یک وب‌سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بودجه کم و بازدهی بالا
  • دسترسی به مخاطبین بیشتر
  • افزایش آگاهی از برند
  • ردیابی رفتار کاربر
  • تبلیغ گسترده

1. بودجه کم و بازدهی بالا

صاحبان مشاغل کوچک معمولاً بودجه کمی دارند، زیرا سود آن‌ها باگذشت زمان افزایش می‌یابد و باگذشت زمان ثروتمندتر می‌شوند. آن‌ها باید در قدم اول برای توسعه کسب‌وکار و تجارت خود یک حضور مؤثر در وب داشته باشند تا بتوانند در آینده سود مناسبی به دست آورند. در این مورد رابطه علت و معلولی وجود دارد یعنی اگر به‌تازگی کسب‌وکار کوچک خود را راه‌اندازی کرده‌اید هر چه زودتر یک وب‌سایت ایجاد کنید زیرا زودتر به سود خواهید رسید؛ بنابراین فکر کردن به طراحی سایت حرفه ای می‌تواند قدم مناسبی باشد.

2. دسترسی به مخاطبان بیشتر به‌صورت همیشگی

صرف‌نظر از نوع کسب‌وکار کوچکی که دارید، داشتن یک وبسایت به‌صورت 7 روزه و 24 ساعته بدون استراحت در تعطیلات و آخر هفته‌ها یک مزیت بزرگ به‌حساب می‌آید و این برتری شما نسبت به رقبا است. درحالی‌که فروشگاه فیزیکی شما در شب بسته است، فروشگاه آنلاین شما می‌تواند درشب نیز فروش داشته باشد و با ارائه خدمات به مشتریان در هر زمانی که برای آن‌ها مناسب باشد، به فروش خود ادامه دهد و درآمد کسب کند.

یک دلیل دیگر برای ایجاد حضور در وب و طراحی سایت برای کسب‌وکار شما، گسترش مخاطبین است. یک وب سایت به شما این امکان را می‌دهد که مخاطبان هدف خود را گسترش دهید و با مشتریانی که دور از شما هستند نیز تعامل داشته باشید. طبق آمار، 60 درصد از مردم از طریق موتور جستجو به‌صورت آنلاین تحقیق می‌کنند و 61 درصد قبل از خرید، نظرات را در رابطه با یک محصول مطالعه می‌کنند..

3. دیده شدن برند و شناخت برند

اگر به‌تازگی شروع به راه‌اندازی یک کسب‌وکار یا استارت آپ کرده‌اید برای شما خیلی مهم است که تا حد امکان افراد بیشتری را در مورد کسب‌وکار خود مطلع کنید و برندتان را به مردم معرفی کنید. شما می‌خواهید به مردم اطلاع دهید که شرکت شما وجود دارد و همچنین شرکت شما چه‌کاری انجام می‌دهد، نام آن چیست و چقدر می‌تواند برای آن‌ها مفید باشد. به‌صورت کلی یک وب‌سایت برای دیده شدن برند شما بهترین گزینه ممکن در اوایل کار خواهد بود. طراحی سایت برای کسب‌وکار به شما کمک می‌کند که محصولات و خدمات خود را به‌صورت آنلاین به مردم نشان دهید و بازدید زیادی را به‌سوی محصولات و خدمات خود بیاورید. بیشتر این بازدیدها مخاطبین هدف شما هستند و این مخاطبین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

4. تبلیغ آنلاین گسترده

با طراحی وب سایت برای کسب‌وکار خود شما هیچ محدودیتی بری تبلیغ آنلاین نخواهید داشت و همه‌چیز بستگی به کار و تلاش شما خواهد داشت. ایجاد محتوای همیشه سبز و کاربرپسند به بهتر دیده شدن کسب‌وکار شما کمک زیادی می‌کند. انجام درست بازاریابی محتوا به شما این امکان را می‌دهد که مشتریان بالقوه را جذب کرده و آن‌ها را به بالفعل تبدیل کنید. طبق گزارش آژانس دیجیتال مارکتینگ InsideView، شرکت‌هایی که تولید محتوای منظم انجام می‌دهند، ماهانه 67 درصد سرنخ بیشتری تولید می‌کنند و بنابراین 67 درصد فرصت‌های فروش بیشتری نسبت به رقبای خود دارند.

علاوه بر این، اگر وبسایت خود را داشته باشید، تبلیغ کسب‌وکار کوچک خود در پلتفرم‌های مختلف در اینترنت بسیار آسان‌تر است. اگر پست‌های شبکه‌های اجتماعی شما حاوی لینک‌هایی باشد که کاربران آن پلت فرم را به وب‌ سایت شما هدایت می‌کند، می‌توانید از حداکثر مزایای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی نیز برای کسب‌وکار بهره ببرید.

5. ردیابی رفتار کاربر در وب سایت شما

یکی از مزایای مهم طراحی وب‌ سایت برای کسب‌وکار دسترسی مستقیم به کاربران هدف است و فراتر از این طراحی سایت برای کسب‌وکار به شما این امکان را می‌دهد که به رضایت مشتری برسید و رفتار آن را برای تجربه‌های آینده تحلیل کنید. هنگامی‌که یک وبسایت دارید، نظارت بر نحوه تعامل کاربران با آن بسیار آسان است. می‌توانید بررسی کنید که افراد از میان محصول یا خدمات شما چه چیزی را بیشتر دوست دارند و چه چیزی را کمتر دوست دارند. می‌توانید بررسی کنید که مخاطبین شما از کدام مکان جغرافیایی، دستگاه‌ها و کدام وب‌سایت‌های دیگر می‌آیند و بسیاری از موارد دیگر. این بینش‌ها به شما اجازه می‌دهد دید واضحی از شخصیت کاربر خود داشته باشید.

نتیجه‌گیری

اگر شما هم یک کسب‌وکار کوچک دارید حتماً تصمیم به طراحی سایت برای کسب‌وکار کوچک خود را در برنامه‌های آتی قرار دهید. طراحی وب‌ سایت نسبت به سایر روش‌های دیگر بازاریابی بودجه چندان کلانی نمی‌خواهد و به شما کمک می‌کند که در زمان نسبتاً کمی به مخاطبین هدف خود دست‌یابید و فروش و بهره‌وری کسب‌وکار خود را به حداكثر برسانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش طراحی سایت می‌توانید به آدرس اینترنتی https://loggroup.ir/ مربوط به گروه طراحی سایت لاگ  مراجعه نمایید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49458 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/12/25 تعداد مشاهده: 852
کلید واژه ها:
سافت گذر