کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316268 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مسترکلاس و یادگیری آنلاین از شماره یک های جهان

در این مطلب با بهترین وبسایت در حوزه یادگیری آنلاین یعنی مسترکلاس آشنا خواهیم شد. ابتدا لازم است چند لغت را برای درک بهتر از MasterClass یاد بگیریم یا مرور کنیم.

معنی مستر چیست؟

واژه مستر در دیکشنری آکسفورد به طرق گوناگون از جمله خدا، ارباب و پادشاه معنی شده است. استاد معنی مهم دیگر لغت Master است. مستر به استادی گفته می شود که در رشته خودش بسیار خبره و بنام است. 

مستر کلاس یعنی چی؟

شما هم میخواهید بدانید مستر کلاس یعنی چی؟ مستر کلاس که تلفظ صحیحش مَستِرکِلَس است ، از تلفیق دو واژه Master و Class ساخته شده و یک جلسه آموزش گروهی است که توسط استادی برجسته و مشهور در حوزه آموزشی خود برگزار می شود. هنرجویان سطح متوسط و پیشرفته سوالات خود را پرسیده و همچنین یک یا چند هنرجو بخشی از کار خود را در جمع اجرا کرده تا استاد نکاتی را به آنها گوشزد کند.

در یک Masterclass استاد نکاتی تکنیکی، کاربردی و پیشنهاداتی را برای بهبود کیفیت اجرای هنرجویان ارائه می دهد. ویژگی برجسته یک مستر کلاس مشارکت فعال تمامی افراد حاضر شرکت کننده در آن است. همچنین ناظرینی که در مستر کلاس حضور دارند، می توانند از نکات آموزشی ارائه شده توسط استاد در هنگام اجرای دیگر اعضای مستر کلاس بهره ببرند.

مسترکلاس چیست؟🎓

مستر کلاس یا MasterKelas یک پلتفرم آنلاین آموزش است که در بیش از ۱۱ دسته بندی موضوعی شامل مستر کلاس بازیگری ، فیلمسازی ، آشپزی ، یوگا ، معماری ، عکاسی، طراحی لباس و… بالغ بر ۱۵۰ عنوان مسترکلاس با زیرنویس فارسی ارائه می دهد که همگی توسط شاخص ترین استادهای جهان تدریس شده اند.
از مارتین اسکورسیزی گرفته تا ناتالی پورتمن، از سرنا ویلیامز تا گری کاسپاروف، از دیوید سداریس تا آر ال استاین، از هاوارد شولتز تا باب آیگر، برخی از نام های درخشان MasterKelas هستند.

مسترکلاس هر ماه ۳ تا ۵ کلاس ویدئویی جدید را به همراه کتاب کار منتشر می کند. موضوعات بسیار متنوع بوده و برای هر سلیقه ای جذاب به نظر می رسد. کلاس با کیفیت فوق العاده ای ضبط شده اند، به طوری که در هنگام تماشا بیاد فیلم های سینمایی خواهید افتاد.

زمان هر کلاس بین ۳ تا ۶ ساعت بوده اما حجم نکات آنقدر زیاد است که شاید ۳۰ تا ۵۰ ساعت برای یادگیری نیاز داشته باشید. از طرفی حضور استادی بنام آنقدر برایتان جذاب است که امکان ندارد حوصله تان سر برود.

 

تفاوت مستر کلاس و ورکشاپ

مسترکلاس یک کلاس‌ تخصصی با استانداردهای فنی و علمی بالاتر است که برای گروه کوچکی برگزار شده و یادگیری از طریق تمرین عمیق همراه با آموزش دقیق رخ می دهد. ورکشاپ ممکن است با یک سخنرانی شروع شده، افراد بیشتری را در آن شرکت کرده، استانداردهای پایین تر و همچنین آموزشی بسیار آکادمیک تر داشته باشد.

Masterclass فارسی

مسترکلاس را David Rogier زمانی که دانشجوی دانشگاه استنفورد بود، توسط کمپانی Yanka Industries و با نام تجاری MasterClass در آمریکا تاسیس کرد.

وبسایت Masterclass فارسی در ابتدای سال ۱۳۹۷ با الهام گیری از همتای آمریکایی خود شروع به کار کرد. هدف از راه اندازی این پلتفرم آموزش مجازی، دسترسی هموطنان به منابعی بسیار ارزشمندی بود که برای اولین بار در جهان ارائه میشد و بواسطه تحریم ها در دسترس ایرانیان نبود.😔

مستر کلاس ایرانی و یادگیری از شماره یک جهان رویایی بود که به تحقق پیوست. برنامه مستر کلاس برای آینده پیش رو تمرکز بر تولید و عرضه Masterclass فارسی با استادان ایرانی است.

خرید اکانت masterclass

برای خرید اکانت masterclass و دسترسی به تمامی کلاس ها کافیست با صفحه خرید اشتراک Masterclass فارسی رفته و با توجه به نیاز خود اشتراک مورد نظرتان را تهیه کنید. برای اولین خرید اکانت masterclass نیز هدیه در نظر گرفته شده است.🎁 کافیست از پشتیبانی MasterKelas.com کد تخفیف مستر کلاس را درخواست کنید.

کد تخفیف مستر کلاس

مسترکلاس در مناسبت های گوناگون و به بهانه های مختلف تا ۵۰ درصد تخفیف ارائه می کند. برای دریافت کد تخفیف مستر کلاس پیشنهاد میکنیم که در خبرنامه مسترکلاس و همچنین پوش نوتیفیکیشن عضو شوید تا از برگزاری جشنواره های فروش و  کد تخفیف مستر کلاس از سه طریق ایمیل، پیامک و پوش نوتیفیکیشن آگاه خواهید شد.

دانلود مستر کلاس

امکان دانلود مستر کلاس جهت دسترسی به تمامی کلاس ها در هنگام عدم دسترسی به اینترنت برای کاربران مستر کلاس ایرانی فراهم شده است. هنرجویان می توانند برای دانلود مستر کلاس اشتراک تهیه کنند که در این صورت به تمامی کلاس ها دسترسی خواهند داشت. همچنین با خرید یک کلاس به صورت جداگانه نیز دانلود مستر کلاس امکان پذیر خواهد بود

دانلود رایگان مستر کلاس

از آنجایی که هرچیزی رایگان بودنش می چسبد، MasterKelas.com نیز برای دانلود رایگان مستر کلاس هدیه ویژه ای برای کاربرانش دارد. خبر خوش این است که برای دانلود رایگان مستر کلاس لازم نیست به این سایت و آن کانال سر بزنید، کافی است تا به پشتیبانی مسترکلاس فارسی پیام بدهید تا کارشناس شرایط دانلود رایگان مستر کلاس را برایتان توضیح دهد.

دانلود زیرنویس مستر کلاس

ترجمه و زیرنویس مسترکلاس ها توسط تیم masterkelas به صورت تخصصی انجام می شود. روزها و هفته ها زمان لازم است تا زیرنویس مستر کلاس فارسی در اختیارتان قرار گیرد. لطفا با خرید اکانت masterclass از مسترکلاس ایرانی از مترجمین حرفه ای حمایت کنید🙏🏻

جمع بندی

اگر به دنبال یادگیری از قهرمانان جهان و آن هایی که دنیا را تغییر داده اند هستید و یا دوست دارید تغییر را به آنکه دوستش دارید هدیه کنید🌱، به MasterKelas.com سر بزنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49460 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - NW تاریخ خبر: 1400/12/29 تعداد مشاهده: 1961
کلید واژه ها:
سافت گذر