کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316288 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قانون جذب برای رسیدن به خواسته ها

قانون جذب یکی از مهم ترین و جیاتی ترین قانون ها در جهان به شمار می آید. در سال 2021 کم تر کسی را سراغ داریم که واژه قانون جذب را نشنیده باشد یا در مورد آن اطلاعاتی نداشته باشد.

اما این که چقدر این قانون واقعی است و بسته به صحبت هایی که تا به حال شنیده ایم، چقدر می توان بر روی آن تمرکز نمود، جزو مسائلی است که تصمیم داریم در این مطلب به آن بپردازیم.

نکته مهمی که باید در مورد این قانون بدانید، داشتن اعتماد به نفس برای شروع می باشد. پس از این که اعتماد به نفس مورد نیاز را برای شروع پیدا کردید، می توانیم به جرات بگوییم که قدرتمند ترین ابزار را برای تحقق رویا های خود در دست خواهید داشت.

قانون جذب چیست؟

نقطه نظرات، انتقادات و نظرات موافق بسیاری در مورد قانون جذب مطرح می شود. در ایم مطلب تصمیم داریم به یک به یک آن ها بپردازیم. اما بهتر است قانون جذب را از یک منبع قابل اعتماد آموزش قانون جذب را ببینید تا به درستی در مسیر انجام آن قدم بردارید. در غیر این صورت کوچک ترین خللی در انجام امور و بیان واژه های تاکیدی، می تواند در برخی از موارد نتیجه عکس بدهد.

قانون جذب به زبان ساده و کاملا عامیانه به معنی به هر آن چیی که فکر کنی، به طرف تو جذب خواهد شد، می باشد.

شاید در نگاه اول این قانون عجیب به نظر برسد. اما اگر شما به درستی گذشته خود را مورد بررسی قرار دهید، متوجه خواهید شد که این قانون همیشه در زندگی تان نقش پررنگی داشته است. بلکه امروز هر جایگاهی که دارید، همان اندیشه پیشین شما در مورد خودتان می باشد.

ارتباط ضمیر ناخودآگاه با قانون جذب

مغز به طور کلی از دو بخش ضمیر ناخودآگاه و ضمیر آگاه تشکیل شده است. به طور مثال اگر کسی از شما بپرسد اسم شما چیست؟ شما نیازی به فکر کردن ندارید و در لحظه جواب شخص را خواهید داد. اما اگر کسی از شما بپرسد که دیروز چند ساعت خوابیده ای و یا چند ساعت تلویزیون تماشا کرده ای، قطعا برای پاسخ دادن چند لحظه ای را فکر خواهید کرد.

اگر بخواهیم بیانی ساده تر در مورد قانو جذب و ضمیر های خودآگاه و ناخودآگاه داشته باشیم، باید بگوییم که ضمیر ناخودآگاه ما مانند فیل و ضمیر خودآگاه ما مانند فیل سوار می ماند.

قانون جذب و ضمیر ناخودآگاه

تصور کنید که هر روز به خودتان بگویید که ایران جایی برای پیرفت ندارد، یا من آدم خوش شانسی نیستم، یا خیلی حالم بده و.... بر اساس عباراتی که شما هر روز آن ها را تکرار می کنید، ضمیر ناخودآگاه ناخواسته دچار مریضی خواهد شد. به همین خاطر اگر بهترین پیشنهادات کاری را دریافت کنید، از آن جایی که ضمیر ناخودآگاه بیمار شده و از تمامی جهات ناامید شده است، قطعا پیشرفتی برای شما حاصل نخواهد شد.

از این رو بازدهی شما کم تر شده و به این دلیل که همیشه انرژی و عبارات تاکیدی منفی را برای ضمیر ناخودآگاه خود زمزمه کرده اید، هیچ اتفاق مثبتی در زندگی شما حاصل نخواهد شد.

قانون جذب کائنات و مراحل آن

به طور کلی قانون جذب کائنات دارای 3 مرحله می باشد:

  1. درخواست
  2. باور
  3. دریافت

در واقع قانون جذب برای تربیت مثبت و خوب ضمیر ناخودآگاه می باشد. به همین خاطر باید عبارات تاکیدی مثبت را هر روز تکرار کنید، به باور آن ها برسید تا بتوانید بر اساس قانون جذب آن ها را دریافت کنید.

ادعا های مطرح شده در راباطه با تاثیرات قانون جذب

سلامتی جسم و روان

برخی از افراد صاحب نظر، ادعا می کنند که افکار ما می تونند به صورت مستقیم بر سلامت ما تاثیر بگذارند. این مسئله به دلیل وجود قانون جذب می باشد. آن ها بر این باور هستند که نگرانی، ترس، استرس و سایر افکار منفی، مردم را بیمار می کندو در حالی که افکار مثبت می تواند مردم را سالم نگه دارد.

حتی افکار مثبت در برخی از افراد باعث شده است تا بیماری های آنان درمان شود. بخش مهمی از حفظ سلامت و درمان بیماری های مختلف این است که خود را سالم و سلامت تصور کنید. به طور مثال زمانی که به لیمو ترش فکر می کنید و یا در مورد خوردنش صحبت می کنید، بزاق دهان ترشح می شود. حال اگر به سلامتی و یا بیماری فکر کنید، بدن شما به آن ها واکنش نشان خواهد داد.

مسائل مالی و ثروت

برخی افراد که به ثروت های چشم گیری رسیده اند، بر این باور هستند که اگر به صورت دائم افکار موفقیت را در سر خود پرورش دهیم (قانون جذب ثروت)، صرف نظر از موقعیت مواقعی هر فرد، رونق و رفاه در آینده منتظر ما خواهد بود. چرا که چیز های مشابه یکدیگر را جذب می کنند.

اگر هم فردی به صورت مداوم به فقر فکر کند، آینده او با تجربه فقر همراه خواهد شد. به طور مثال و بر اساس گفته های لیزا نیکول در فیلم راز، اگر هر بار به درون نامه نگاه کنیم و منتظر یک صورت حساب باشیم، قطعات صورت حساب آن جا خواهد بود.

روابط

افرادی که علاقه بسیاری به قانون جذب دارند، ادعا می کنند که این قانون بر روی روابط آن ها نیز تاثیر گذاشته است. چرا که به هر آن چه که فکر کنید و بر روی آن تمرکز نمایید، بیش تر تجربه خواهد شد.

به طور مثال اگر شخصی بر روی خصوصیات خبو یک نفر تمرکز کند، خصوصیات خوب او، بزرگ تر به چشم خواهند آمد. این مسئله در مورد افکار منفی و مثبت نیز صدق می کند.

هر چه شما به اتفاق های مثبت و خوشحال کننده بیش تری در رابطه خود فکر کنید، قطعا اتفاقات بهتر و خوشایند تر بیش تری در روابط شما رخ خواهد داد.

جملات تاکیدی برای استفاده و بهره گیری از قانون جذب

همان طور که در ابتدا مطلب گفتیم، برخی از عبارات و جملات هستند که با تکرار آن ها می توانید قانون جذب را در کم ترین زمان تجربه کنید و میزبان اتفاق های خوب و مطلوب در زندگی خود در زمینه های مختلف باشید. در ادامه به بیان برخی از جملات تاکیدی در مورد قانون جذب مسائل مختلف پرداخته ایم.

عبارات تاکیدی برای جذب سلامتی

  • من مثل کوه استوار هستم.
  • من کاملا سالم و سرحال هستم.
  • من خیلی انرژی دارم و روزانه x دقیقه ورزش می کنم.
  • من از نظر روحی فوق العاده هستم.
  • تمام سلول های من سالم و سلامت هستند.
  • از خداوند بابت این سلامتی که به من داده تشکر می کنم.

عبارات تاکیدی جذب خوشبختی

  • به خودم افتخار می کنم چون من فردی خوشبخت هستم.
  • من کاملا ریلکس و آروم هست.
  • من واقعا از زندگیم راضی ام و هر روز احساس خوشبختی ام بیش تر می شود.
  • من خودم را خیلی دوست دارم و عزت نفسم فوق العاده است.
  • من برای بهترین ها ساخته شدم.
  • من برای خودم زندگی می کنم نه برای مردم و مهم این است که من از زندگی ام راضی هستم.
  • من یک اسطوره هستم.
  • من برای خوشبخت شدن آفریده شدم.
  • من همیشه امیدوارم هستم.
  • هر چیزی امکان پذیره.
  • اعتماد به نفس من شگفت انگیز است.
  • از خودم ممنونم که به خوبی تا این جا پیش آمده ام.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49462 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/01/06 تعداد مشاهده: 873
کلید واژه ها:
سافت گذر