کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316271 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

در روند مصاحبه‌‌ کاری با مدرس زبان انگلیسی چه سوالاتی بپرسیم؟

مصاحبه شغلی یکی از مهم‌ترین مراحل استخدام نیروی کارآمد است که باید در طراحی سوالات آن دقت زیادی را به خرج داد. اگر به‌عنوان کارفرما به دنبال جذب مدرس زبان انگلیسی هستید، باید مهارت‌های بین فردی، مهارت‌های ارتباطی، میزان اعتماد به نفس و نحوه تدریس آن‌ها را در جلسه مصاحبه بسنجید، در این مقاله قصد داریم بهترین نمونه سوالاتی که می‌توانید در مصاحبه کاری با مدرس زبان انگلیسی از آن‌ها بپرسید، نام ببریم و آن‌ها را بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

بهترین سوالات مصاحبه استخدامی مدرس زبان انگلیسی

مصاحبه‌های شغلی معمولاً از دو بخش کلی مصاحبه عمومی و تخصصی تشکیل می‌شوند که مهارت‌های نرم در مصاحبه عمومی و مهارت‌های سخت در مصاحبه تخصصی مورد سنجش قرار می‌گیرند. معمولاً برای مصاحبه شغلی تخصصی باید روش تدریس معلم را بسنجید و از او بخواهید که برای شما تدریس کوتاهی انجام دهد تا مهارت‌های او سنجیده شود.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم سوالات رایج بخش عمومی مصاحبه با معلم زبان را مورد بررسی قرار دهیم. توجه داشته باشید که بهتر است این سوالات را به زبان انگلیسی از کارجو بپرسید و از او بخواهید به همین زبان به شما جواب دهد.

برای مشاهده آگهی‌های استخدام مدرس زبان لینک زیر را دنبال کنید:

https://jobvision.ir/jobs/category/education

چرا می‌خواهید معلم زبان انگلیسی شوید؟

بهتر است اولین سوال شما به‌عنوان مصاحبه‌کننده همین باشد؛ زیرا انگیزه اصلی و اشتیاق او را با این سوال خواهید سنجید. همچنین با توجه به جواب کارجو به این سوال، خواهید فهمید که او دقیقاً چه چیز متفاوتی را به‌عنوان یک معلم زبان به آموزشگاه شما خواهد آورد و به‌عنوان یک معلم تعهد کامل به آموزش دانش‌آموزان خواهد داشت یا خیر.

سبک تدریس شما چگونه است؟

با این سوال خواهید فهمید که آیا معلم صرفاً می‌‌خواهد آموزش خود را هر جلسه تمام کند یا با تجربه و تفکر به سبک خاصی از تدریس رسیده است که به فهم بیشتر دانش‌آموزان کمک می‌کند. همچنین می‌توانید با این سوال سبک تدریس کارجو را با نوع تدریس آموزشگاه و فرهنگ آن بسنجید.

از سطح تحصیلات و دوره‌هایی که گذرانده‌اید، بگویید

بدون شک از قبل سطح تحصیلات و دوره‌های آموزشی کارجو را در رزومه او مشاهده کرده‌اید؛ اما طرح دوباره این سوال خالی از لطف نیست و می‌توانید با کارجو درباره دوره‌هایی که گذرانده است، بیشتر صحبت کنید. هر مدرس زبانی باید دوره TTC یا Teacher Training Course را گذرانده باشد. همچنین اگر قصد استخدام مدرس زبان را برای بزرگسالان دارید، باید دوره آموزشی CELTA که مخفف Certificate in English Language Teaching to Adults است، در رزومه کارجو موجود باشد. البته بسیاری از آموزشگاه‌ها از مدرسان زبان فقط مدرک TTC می‌خواهند و معمولاً مدرک CELTA برای تدریس در کشورهای خارجی است.

چگونه با دانش‌آموزی که در یادگیری مشکل دارد، برخورد می‌کنید؟

تمامی دانش‌آموزان در یک کلاس رفتار و مدل یادگیری یکسانی ندارند و ممکن است تدریس را چالش‌برانگیز کند. این چالش‌ها معمولاً در هر کلاس درسی وجود دارند؛ به همین دلیل با این سوال می‌توانید نحوه برخورد معلم با دانش‌آموزان و نحوه عملکرد آن‌ها در برابر این چالش را بسنجید.

چگونه در دانش‌آموزان ایجاد انگیزه می‌کنید؟

یک معلم می‌تواند تأثیر زیادی روی انگیزه یادگیری دانش‌آموزان داشته باشد. شما با طرح این سوال خواهید فهمید که آیا کاندیدای موردنظر به این موضوع اهمیت می‌دهد یا خیر و با چه روشی قرار است در دانش‌آموز ایجاد انگیزه کند؟ طرح این سوال مخصوصاً برای استخدام معلم زبان غیرحضوری و آنلاین اهمیت زیادی دارد.

چگونه با والدین دانش‌آموزان ارتباط برقرار می‌کنید؟

اگر در حال استخدام معلم زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان هستید، طرح این سوال اهمیت زیادی دارد. معمولاً والدین بچه‌ها تمایل دارند معلم زبان را به‌خوبی بشناسند و به همین دلیل کاندیدای موردنظر باید نحوه برخورد و برقراری ارتباط با آن‌ها را بلد باشد. همچنین این برقراری ارتباط از سمت معلم ضروری است؛ زیرا والدین نقش مهمی در درس خواندن بچه‌ها و انجام تکالیف آن‌ها دارند.

موقعیتی را در شغل قبلی خود شرح دهید که در آن با یک تیم برای حل مشکلی همکاری کردید

دانش‌آموزان تنها کسانی نیستند که معلم با آن‌ها سروکار دارد؛ بلکه ارتباط و کار تیمی با سایر معلمان، والدین و همکاران بخش‌های دیگر اهمیت بسیاری دارد. به همین دلیل با این سوال روحیه کار تیمی و نحوه برقراری ارتباط کارجو را خواهید سنجید.

از زمانی بگویید که با چالش سختی روبرو شدید و آن را حل کردید

با طرح این سوال می‌توانید دقت کنید که وقتی کارجو با موانعی روبرو می‌شود، چگونه بر آن‌ها غلبه خواهد کرد. همچنین نحوه برخورد با چالش‌ها و حل آن‌ها، انگیزه فرد را به رسیدن به موفقیت نشان می‌دهد. به همین دلیل با این سوال میزان اشتیاق و انگیزه کارجو را به این شغل خواهید سنجید.

وقتی کسی به شما بازخوردی می‌دهد، چگونه عمل می‌کنید؟

شنیدن بازخوردها و انتقادات سازنده می‌تواند به رشد افراد کمک زیادی کند. با طرح این سوال می‌توانید میزان پذیرا بودن کارجو نسبت به انتقادات را بسنجید و مشاهده کنید آیا اجازه می دهد تا دیگران به او بازخورد دهند یا خیر.

چگونه از تکنولوژی‌های به‌روز برای تدریس خود استفاده می‌کنید؟

امروزه در هر کلاسی تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای وجود دارد و کم‌کم کلاس‌های درس سنتی جای خود را به آن‌ها داده‌اند. مخصوصاً اگر تدریس به‌صورت غیرحضوری و آنلاین باشد، نحوه استفاده از این تکنولوژی‌ها برای تدریس مؤثر بسیار ضروری است. به همین دلیل با این سوال میزان آشنایی کارجو با این تکنولوژی‌ها و میزان استفاده از آن‌ها را می‌سنجید.

چگونه میزان پیشرفت دانش‌آموزان خود را می‌سنجید؟

برای سنجش میزان پیشرفت دانش‌آموزان، برگزاری امتحانات کتبی و شفاهی، پروژه‌های درسی و سایر روش‌ها ضروری است. با این سوال خواهید فهمید که دقیقاً روش این معلم برای سنجش دانش‌آموزان در کلاس درس چیست و چگونه نقاط ضعف و نقاط قوت آن‌ها را شناسایی می‌کند.

چرا می‌خواهید در این آموزشگاه/مدرسه کار کنید؟

یکی از سوالات مهمی که نباید آن را فراموش کرد، دلیل انتخاب کارجو از انتخاب آموزشگاه یا مدرسه شما برای تدریس است. بسیار مهم است که با طرح این سوال بفهمید آیا کارجو درباره آموزشگاه‌ و فرهنگ موجود در آن اطلاعاتی دارد یا خیر. اگر با طرح این سوال بفهمید که اطلاعاتی ندارد، بهتر است برای استخدام این کارجو دقت بیشتری کنید؛ زیرا ممکن است بعد از استخدام با فرهنگ مجموعه شما به مشکل بخورد.

حقوق مدنظر شما چقدر است؟

آخرین و البته مهم‌ترین سوالی که می‌توانید از کارجو بپرسید، میزان حقوق درخواستی آن‌ها است. این میزان حقوق باید با میزان سابقه کاری و پوزیشنی که در حال استخدام برای آن هستید، متناسب باشد. بعد از فهمیدن میزان حقوق درخواستی کارجو، شما نیز رقمی در ذهن داشته باشید و سعی کنید با مهارت های کارجویی که مصاحبه می‌کنید، تناسب کافی داشته باشد.

سخن آخر

در این مقاله بهترین سوالاتی را که می‌توانید در جلسه مصاحبه با معلم زبان انگلیسی مطرح کنید، نام بردیم. بهتر است از این سوالات در مصاحبه‌های شغلی خود استفاده کنید و همیشه توجه داشته باشید که این جلسات را جدی بگیرید؛ زیرا بهترین راه سنجش کارجویان و میزان تناسب آن‌ها با شغل موردنظر و شرایط استخدام است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49469 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/01/17 تعداد مشاهده: 4933
کلید واژه ها:
سافت گذر